Autorem rozwiązania jest sopocka Spółka Blue Media, która już od niemal 20 lat dostarcza rozwiązania do obsługi transakcji elektronicznych i wsparcia sprzedaży. Korzystają z nich sklepy internetowe, banki, instytucje z sektora publicznego oraz platformy SaaS.
Blue Media S.A. jest Krajową Instytucją Płatniczą, będącą pod stałym nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego. Od 2011 roku, na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzi działalność rozliczeniową i rozrachunkową. Ponadto posiada certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Pierwsza nagroda w kategorii "Pozycja firm w sektorze finansowym - multispecjalizacja, dostawcy sprzętu i inni" w XII rankingu firm informatycznych świadczących usługi dla sektora finansowego.
Bloger, Michał Szafrański, wybrał serwis Shoplo jako platformę do sprzedaży swojej książki oraz system Płatności Online BM jako operatora płatności.
W 2016 roku Blue Media S.A. została po raz trzeci z rzędu, a czwarty w historii nagrodzona Diamentem Forbesa jako najlepiej rozwijająca się firma w Polsce.
Uruchomienie systemu płatności online dla |
0 zł |
Dostęp do panelu administracyjnego, |
0 zł |
Obsługa płatności (prowizja od transakcji) |
1,70% |
Wypłata środków na rachunek w banku w PLN |
0 zł |
Obsługa zwrotów |
0 zł |
Uruchomienie rat online bez dodatkowej |
0 zł |
Obsługa reklamacji chargeback |
10 zł/reklamacja |
Uruchomienie płatności online w Twoim sklepie może zająć jedyne 30 minut.
Wdrożenie płatności jest całkowicie za darmo, a dostęp do panelu bezterminowy.
1,70% to najniższa prowizja od obsługiwanej transakcji, oferowana przez operatorów w Polsce.
Możesz oferować klientom ich ulubione płatności, tj: pay by link, szybkie przelewy, BLIK czy płatność kartą.
Wszystkie operacje związane z obsługą zwrotów możesz wykonać korzystając z panelu administracyjnego.
Dostarczamy gotowe integracje i wtyczki, dzięki czemu cały proces wdrożenia przebiega szybko i bez problemu.
kupujących online kieruje się dostępnością preferowanej formy płatności, wybierając sklep
internetowy, w którym zrobi zakupy?
Badania ICAN Research dla Płatności Online BM
Automatycznie płatności największych banków, w tym: iPKO, Pekao24, mTransfer itd.
Płatność kartą, w tym: VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.
Coraz popularniejsza forma płatności z użyciem aplikacji mobilnej danego banku.
Szybkie płatności w bankach, które nie mają w swojej ofercie pay by link.
Płatność kartą lub przez BLIK. Klient raz zapisuje dane karty i później może nią płacić "jednym kliknięciem".
Klient kupuje w ratach, a Ty od razu otrzymujesz całą wpłatę na swój rachunek.
A proces płatności w sklepie internetowym może się odbywać na dwa sposoby
Pamiętaj, że zespół Blue Media jest do Twojej stałej dyspozycji i pomoże Ci, jeżeli tylko napotkasz jakieś trudności. Skontaktuj się z nami, jeśli tylko coś jest dla Ciebie niejasne.