Pl En De Fr Es

Nowe, bezpieczne

narzędzie do potwierdzania tożsamości Twojego klienta online

Uruchom usługę

eID umożliwia błyskawiczną weryfikację tożsamości klienta.
Proces obydwa się w 100% online i zajmuje nie więcej niż kilkadziesiąt sekund.

W wymianie danych między bankiem a podmiotem chcącym potwierdzić tożsamość swojego klienta pośredniczy Blue Media S.A., dzięki czemu jest ona w 100% bezpieczna.

Wniosek o przekazanie danych jest dostępny w systemie bankowości internetowej wybranego banku.

Dwie najważniejsze cechy eID to wygoda i bezpieczeństwo. Dzięki narzędziu zaprojektowanemu i wdrożonemu przez Blue Media S.A, każda osoba może za pomocą zaledwie kilku kliknięć potwierdzić swoją tożsamość - z każdego miejsca i o dowolnej godzinie. To nasze kolejne autorskie rozwiązanie, które ma ułatwiać i przyspieszać codzienne czynności, po to, żebyśmy mogli przeznaczyć zaoszczędzony w ten sposób czas na rzeczy dla nas istotniejsze i przyjemniejsze.

Bartłomiej Gast
Commercial Proxy / Business Development Director w Blue Media

Jak przebiega proces potwierdzania tożsamości z eID?

Na przykładzie wymiany danych między operatorem Orange a bankiem ING, w celu rejestracji karty SIM.

1

Chcąc przejść z karty pre-paid na abonament lub zarejestrować nową kartę SIM, klient Orange wybiera weryfikację tożsamości z użyciem eID.

2

Z listy banków wybiera ING, po czym zostaje przekierowany do okna logowania do systemu bankowości internetowej Moje ING.

3

Potwierdza wniosek o przekazanie niezbędnych danych osobowych firmie Orange i autoryzuje go kodem SMS otrzymanym na wskazany numer telefonu.

4

Już po kilku sekundach system Orange potwierdza otrzymanie potrzebnych danych, a klient automatycznie wraca na stronę operatora.

Proces weryfikacji tożsamości jest możliwy dzięki zastosowaniu elektronicznego systemu eID, dostarczanego przez Blue Media S.A.

Elektroniczna identyfikacja (eID) to:

bezpieczeństwo realizacji usług

szybkość działania

wygoda użytkownika

usprawnienie procesów biznesowych

eID to doskonałe narzędzie dla:

Banków

które chcą usprawnić proces zawierania umów kredytowych i pożyczkowych lub sprzedaży ubezpieczeń przez internet.

Operatorów komórkowych

którzy chcą zawrzeć nową lub sprawnie przedłużyć aktualną umowę z abonentem, albo dać mu dostęp do eboka.

Pożyczkodawców

którzy specjalizują się w udzielaniu pożyczek online i chcą żeby ich wyróżnikiem był błyskawiczny przelew środków na konto klienta.

Urzędów

które chcą się unowocześniać i usprawniać obsługę petentów, np. przyjmując online wnioski o wydanie różnego rodzaju dokumentów lub zaświadczeń.

Właścicieli e-commerce

które chcą błyskawicznie skompletować dane użytkownika potrzebne do zrealizowania dostawy lub np. zweryfikować wiek klienta ze względu na typ sprzedawanych artykułów.

Twojej firmy

jeżeli chcesz udoskonalić obsługę klientów, wyróżnić się spośród konkurencji i zwiększyć dochody.

 

 

 

Uruchom usługę

Dlaczego warto skorzystać z eID?

  • Cały proces weryfikacji odbywa się w tle i jest niemal niewidoczny dla użytkownika.
  • Dajesz swoim klientom możliwość błyskawicznego przejścia procesu identyfikacji i finalizacji rozpoczętego procesu (np. rejestracji karty SIM) - bez konieczności wizyty w punkcie stacjonarnym lub umawiania spotkania z kurierem na podpisanie umowy.
  • Twój klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
  • Masz pewność, że przekazane dane są prawdziwe i prawidłowe, ponieważ uprzednio tożsamość klienta została zweryfikowana przez bank.

Poznaj korzyści dla użytkownika