Informacje prasowe

Rośnie popularność płatności elektronicznych

Najczęściej stosowaną formą zapłaty za zakupy internetowe stały się szybkie płatności elektroniczne obsługiwane przez operatorów płatności. Korzysta z nich już prawie połowa Polaków. Pandemia koronawirusa spowodowała wyraźny odwrót od płatności za pobraniem - wynika z najnowszego badania Blue Media.
więcej

Kup bilet online do Tatrzańskiego Parku Narodowego

Blue Media we współpracy z Droplabs wdrożyło szybkie płatności elektroniczne za zakup biletów wstępu do Tatrzańskiego Parku Narodowego bezpośrednio na stronie internetowej parku. Turyści zyskują bezpieczny sposób zakupu biletu, a dyrekcja TPN ma możliwość wygodnego monitorowania liczby wejść do parku.
więcej

Pomorskie firmy fundują laptopy dla wiejskich szkół

Fundacja Inspirujące Przykłady oraz Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie we współpracy z prywatnymi firmami z województwa pomorskiego przekazują laptopy dla dzieci z wiejskich szkół na Kaszubach. W akcję włączyła się m.in. sopocka spółka Blue Media, przekazując ponad 100 tys. zł na zakup 50 nowych laptopów.
więcej

Blue Media inwestuje w Rachuneo

Blue Media zainwestowała w spółkę Polskie Aplikacje Transakcyjne, operatora serwisu Rachuneo, umożliwiającego porównywanie ofert i zawarcie umowy o usługi energetyczne i telekomunikacyjne w pełni przez internet. Sopocka spółka przejęła 18 proc. udziałów.
więcej

Czy koronawirus wykończy płatności za pobraniem?

Liczba zakupów online opłacanych za pobraniem spadła o jedną czwartą w ciągu ostatniego miesiąca - wynika z szacunków rynkowych. Dynamicznie za to rośnie udział płatności online. Na korzyść elektronicznych metod płatniczych przemawia obecnie brak konieczności bezpośredniego kontaktu z kurierem i krótszy czas realizacji zamówienia.
więcej

Blue Alert bezpłatnie dla służb medycznych i samorządów

W obecnej kryzysowej sytuacji spółka Blue Media wspiera służby medyczne, samorządy i szkoły poprzez udostępnienie im bezpłatnie platformy Blue Alert. Firma nie będzie pobierać żadnych opłat wdrożeniowych, abonamentowych ani opłat za SMS-y na czas kryzysu epidemicznego.
więcej

Płatności za autostrady na rachunku Play

Play wprowadza możliwość doliczenia do rachunku za telefon opłat za przejazdy autostradą, dokonanych za pomocą Autopay. To pierwsze tego typu wdrożenie w Europie, a drugie na świecie.
więcej

Polacy kupują online w czasie pracy

Nawet połowa e-zakupów polskich internautów w 2019 roku została zrealizowana w godzinach pracy - wynika z danych Blue Media. Polacy wyróżniają się pod tym względem na tle innych krajów, których mieszkańcy na zakupy w sieci zdecydowanie częściej wybierają godziny wieczorne.
więcej

700 biletów na minutę sprzedanych dzięki Blue Media

Bilety na unikalne wydarzenia potrafią cieszyć się tak wielką popularnością, że platformy stojące za ich sprzedażą często zawodzą. Na szczęście istnieją na rynku wydajne systemy, które w kulminacyjnych momentach są w stanie obsłużyć nawet kilkaset transakcji w ciągu jednej minuty. Takiego właśnie zadania podjęła się spółka Blue Media w czasie otwartej sprzedaży biletów na 2020 Betard Wrocław FIM Speedway Grand Prix Polski na początku lutego.
więcej

Tańsze przejazdy za autostradę z Autopay i Revolut

Nowi użytkownicy Autopay, którzy jako metodę płatności ustawią kartę Revolut, mogą zyskać łącznie do 30 zł zwrotu za dwa przejazdy AmberOne Autostradą A1. Promocja trwa do 8 marca.
więcej