Informacje prasowe
Blue Media uruchamia płatności na Shopify dla Manufaktury w Bolesławcu
Blue Media umożliwia wdrożenie szybkich płatności online na największej platformie e-commerce na świecie - Shopify. We współpracy z agencją Brand Active, sopocka spółka ma już za sobą pierwsze takie wdrożenie - dla Manufaktury w Bolesławcu.więcej
2020
Partnerstwo Blue Media i Smartney. Nowy sposób finansowania zakupów w ecommerce
Smartney, innowacyjny fintech, który zadebiutował na polskim rynku dwa lata temu oraz operator płatności Blue Media rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest nowy produkt, dzięki któremu klienci kupujący w internecie mogą zapłacić za swoje zakupy później lub w ratach.więcej
2020
Bluepartner Smart - nowy program cashback od Blue Media
Bluepartner Smart to nowy program premiowy typu cashback. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują dostęp do promocyjnych ofert ponad 500 sklepów i dostawców usług. Wśród nich znajdują się zarówno premie za skorzystanie z usług finansowych, jak i zwrot za zakupy w sklepach internetowych.więcej
2020
Black Week najlepszym tygodniem 2020 roku
Liczba transakcji w Black Week 2020 (23 - 30.11) wzrosła o 91,5 proc. w porównaniu do ubiegłorocznego czarnego tygodnia (25.11 - 2.12) - wynika z danych Blue Media, operatora płatności online dla ecommerce. Aż trzy dni z ostatniego tygodnia znalazły się w gronie pięciu rekordowych dób całego 2020 roku.więcej
2020
Blue Media cyfryzuje zbiórki charytatywne na Siepomaga.pl
Fundacja Siepomaga umożliwia założenie zbiórki charytatywnej w pełni przez internet - bez konieczności fizycznego potwierdzenia tożsamości i zawierania papierowych porozumień. Wszystko dzięki wykorzystaniu usługi Blue Media do zdalnej identyfikacji osoby.więcej
2020
Blue Media wdraża płatności automatyczne dla klientów Avivy
Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.więcej
2020
Jak druga fala odbija się na rynku ecommerce?
Kolejne ograniczenia w handlu i wzrost liczby zachorowań w październiku spowodowały, że znów rośnie liczba transakcji w ecommerce. Nie tak dynamicznie jak na wiosnę, ale zdecydowanie szybciej niż latem. W połowie października, w czasie gdy stopniowo wprowadzano kolejne obostrzenia, liczba transakcji online wzrosła o 42 proc. w porównaniu do tych samych wrześniowych dni - wynika z analizy Blue Media, operatora szybkich płatności online.więcej
2020
Zmiany klimatu ostatnie na liście zjawisk, których obawiają się Polacy
Co prawda 72 proc. z nas uznaje globalne ocieplenie za groźne dla swego życia, ale inne zagrożenia są według nas bardziej niebezpieczne. To jedna z ciekawszych obserwacji z raportu Blue Media “Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2020”. Dlaczego naukowcy uznają zmiany klimatu za najważniejsze z zagrożeń, a w Polsce bardziej boimy się zanieczyszczenia powietrza?więcej
2020
Blue Media powołuje nową spółkę Autopay Mobility
Blue Media ze swoich struktur wyodrębniła nową spółkę - Autopay Mobility sp. z o.o. - która zajmie się zarządzaniem i rozwojem coraz popularniejszej usługi Autopay. Na czele nowej firmy stanęli Miłosz Kurzawski i Bartłomiej Gast od wielu lat związani z Blue Media.więcej
2020
Port Lotniczy Gdańsk uruchamia szybkie płatności online za usługi premium
Od października podróżujący korzystający z Portu Lotniczego Gdańsk mogą szybko i wygodnie opłacić przez internet zarezerwowane usługi premium. Za wdrożenie systemu płatności online w Porcie Lotniczym Gdańsk odpowiada sopocka spółka technologiczno-finansowa Blue Media.więcej