Informacje prasowe

Polacy nie są gotowi udostępniać swoich danych. Ale i tak je udostępniają

Większość Polaków nie zna pojęcia fintech. Nie wie też, że nowe przepisy umożliwiają licencjonowanym podmiotom pobieranie za ich zgodą danych z konta bankowego czy wykonywanie w ich imieniu transakcji. Dynamika zmian wydaje się jednak jednoznaczna. Choć nie jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do niebankowych usług finansowych, to coraz rzadziej mówimy im zdecydowane “nie” - wynika z badania Autopay Research “Podejście do fintechu 2019”.
więcej

PSD2: Czy będziemy mieli większą kontrolę nad naszymi danymi?

14 września wchodzi w życie unijna dyrektywa PSD2 regulująca nowe usługi finansowe. Co PSD2 oznacza dla rynku finansowego i samych konsumentów wyjaśniają eksperci Blue Media.
więcej

Rewolucja zakupowa coraz bliżej

Choć w Polsce wciąż dominuje tradycyjne podejście do zakupów internetowych - traktowanie internetu jako wielkiego katalogu wysyłkowego - to widać, że z roku na rok coraz popularniejsze stają się wygodne i szybkie rozwiązania e-commerce, wynika z badania Autopay Research “Jak kupujemy w internecie 2019”. Czy internet wkrótce stanie się podstawowym miejscem robienia zakupów?
więcej

Sukces Autopay. 100 tys. klientów, tysiące przejazdów dziennie

Ponad 100 tys. klientów korzysta już z Autopay, aplikacji umożliwiającej automatyczne płatności za przejazd autostradą. Na AmberOne Autostradzie A1 prowadzącej nad polskie morze średnio 8-9 proc. przejazdów dziennie opłacanych jest za pośrednictwem Autopay.
więcej

Blue Media uruchamia usługę zdalnego potwierdzenia tożsamości eID

Usługa elektronicznej identyfikacji eID od Blue Media ułatwia zweryfikowanie tożsamości osoby za pomocą systemu bankowości internetowej ING Banku Śląskiego. W pierwszej kolejności usługa eID umożliwia w pełni zdalne zawarcie umowy abonamentowej w sieci Orange oraz nabycie karty SIM działającej w tej sieci w systemie prepaid bez konieczności wizyty w salonie czy podpisywania umowy w obecności kuriera.
więcej

Aplikacja Autopay zamiast gotówki na A4 Katowice-Kraków

Od dzisiaj przed podróżującymi autostradą A4 między Katowicami i Krakowem, szlabany na placach poboru opłat mogą podnosić się automatycznie bez konieczności instalowania w pojeździe dodatkowych urządzeń. Koncesjonariusz – Stalexport Autostrada Małopolska S.A. – uruchomił właśnie system pozwalający płacić za przejazd przy pomocy aplikacji Autopay, znanej już z AmberOne Autostrady A1.
więcej

Autopay w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium, jako pierwszy bank w Polsce, wkrótce udostępni w aplikacji mobilnej usługę automatycznych płatności za autostrady Autopay firmy Blue Media.
więcej

Autopay najpopularniejszą aplikacją w App Store w kategorii Finanse

Niemal 20 tysięcy pobrań na urządzenia z systemem iOS w niespełna rok, z czego ponad 5 tysięcy tylko w ostatnim tygodniu. Aplikacja Autopay, umożliwiająca automatyczne płatności za przejazd autostradą, trafiła na pierwsze miejsce w App Store w kategorii Finanse.
więcej

Bez korków na bramkach na AmberOne Autostradzie A1. Dzięki Autopay

Na wszystkich placach poboru opłat AmberOne Autostrady A1 między Toruniem a Gdańskiem można skorzystać z automatycznej metody płatności AmberGO obsługiwanej przez aplikację Autopay. Udostępnione zostaną także bramki wyłącznie dla użytkowników korzystających z AmberGO.
więcej

Sebastian Ptak nowym prezesem Blue Media

Rada Nadzorcza Blue Media S.A. z dniem 4 czerwca 2019 r. powołała zarząd spółki na nową kadencję. Nowym Prezesem Zarządu został Sebastian Ptak. Założyciele i właściciele spółki - Konrad Kucharski i Andrzej Antoń - nadal pozostają w zarządzie i będą skupiać się na dalszym strategicznym rozwoju całej grupy Blue Media.
więcej