Informacje prasowe
Płatności odroczone od Smartney i Blue Media w R-GOL
Fintech Smartney oraz operator płatności Blue Media wdrożyły płatności odroczone w pierwszych sklepach internetowych, w tym w największym sklepie piłkarskim w Polsce, R-GOL.com.więcej
2021
Szybkie płatności mobilne stają się kluczowe dla rozwoju e-biznesów
Pandemia przyspieszyła trend przenoszenia się z zakupami z komputerów na smartfony i ze stron sklepów na mobilne aplikacje. Są szybsze i wygodniejsze. Jednak przez brak zintegrowanych płatności sprzedawcy mogą tracić sporo klientów na ostatniej prostej.więcej
2021
Co druga płatność cykliczna BLIK przechodzi przez Blue Media
Blue Media od wielu lat jest liderem rozwiązań płatniczych dla modeli biznesowych opartych o ekonomię subskrypcji. Taka forma sprzedaży to nie jest tylko zmiana sposobu płatności. Często jest to zmiana całej filozofii działania firmy. Patrząc na źródła pieniądza coraz powszechniejszy staje się BLIK.więcej
Nowoczesne zbiórki offline. Współpraca Vuyap i Blue Media
Vuyap to pierwsza w Polsce naklejka fundraisingowa umożliwiająca mobilne i zbliżeniowe płatności bezgotówkowe w trakcie zbiórek offline. Za procesowanie płatności i obsługę wpływów środków na konta zbiórek odpowiada spółka Blue Media.więcej
2020
Blue Media uruchamia płatności na Shopify dla Manufaktury w Bolesławcu
Blue Media umożliwia wdrożenie szybkich płatności online na największej platformie e-commerce na świecie - Shopify. We współpracy z agencją Brand Active, sopocka spółka ma już za sobą pierwsze takie wdrożenie - dla Manufaktury w Bolesławcu.więcej
2020
Partnerstwo Blue Media i Smartney. Nowy sposób finansowania zakupów w ecommerce
Smartney, innowacyjny fintech, który zadebiutował na polskim rynku dwa lata temu oraz operator płatności Blue Media rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest nowy produkt, dzięki któremu klienci kupujący w internecie mogą zapłacić za swoje zakupy później lub w ratach.więcej
2020
Bluepartner Smart - nowy program cashback od Blue Media
Bluepartner Smart to nowy program premiowy typu cashback. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują dostęp do promocyjnych ofert ponad 500 sklepów i dostawców usług. Wśród nich znajdują się zarówno premie za skorzystanie z usług finansowych, jak i zwrot za zakupy w sklepach internetowych.więcej
2020
Black Week najlepszym tygodniem 2020 roku
Liczba transakcji w Black Week 2020 (23 - 30.11) wzrosła o 91,5 proc. w porównaniu do ubiegłorocznego czarnego tygodnia (25.11 - 2.12) - wynika z danych Blue Media, operatora płatności online dla ecommerce. Aż trzy dni z ostatniego tygodnia znalazły się w gronie pięciu rekordowych dób całego 2020 roku.więcej
2020
Blue Media cyfryzuje zbiórki charytatywne na Siepomaga.pl
Fundacja Siepomaga umożliwia założenie zbiórki charytatywnej w pełni przez internet - bez konieczności fizycznego potwierdzenia tożsamości i zawierania papierowych porozumień. Wszystko dzięki wykorzystaniu usługi Blue Media do zdalnej identyfikacji osoby.więcej
2020
Blue Media wdraża płatności automatyczne dla klientów Avivy
Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.więcej