Informacje prasowe

Zapłacisz online tam, gdzie się nie spodziewasz

Polacy na dobre przyzwyczaili się do płatności przez internet. W ostatnich miesiącach przybyło miejsc i usług, za które możemy wnieść opłatę online. W 2019 r. przez internet dokonamy płatności za przejazd autostradą, opłacimy mandat czy... zamówimy online mszę w kościele.
więcej

Na wielkie zakupy ruszamy w poniedziałek [ANALIZA]

W poniedziałki sklepy internetowe zarabiają dwa razy więcej niż w soboty - wynika z danych platformy sklepów internetowych Shoper, jak i operatora płatności online Blue Media. Pierwszego dnia tygodnia dużo więcej wizyt kończy się też zakupem niż w weekendy.
więcej

Blue Media wdraża platformę ubezpieczeń komunikacyjnych w PKO Banku Polskim

Dzięki nowej platformie, zaprojektowanej przez Blue Services z grupy Blue Media, doradcy PKO Banku Polskiego mogą tworzyć dla klientów pakiety ubezpieczeń komunikacyjnych (OC+AC+NNW+Assistance). Nowością na rynku jest możliwość skorzystania z oferty różnych zakładów ubezpieczeniowych w ramach jednego pakietu asekuracyjnego i w jednym procesie zakupowym.
więcej

Polacy zapożyczają się na święta [BADANIE]

Niemal co dziesiąty polski internauta pożycza pieniądze na święta i inne okazje rodzinne, takie jak chrzest, komunia czy ślub - wynika z badania Blue Media “Jak pożyczamy pieniądze”.
więcej

Płatności natychmiast na rachunku w e-sklepie

Blue Media jako pierwszy system płatności w Polsce zaoferował natychmiastowe dostarczanie przelewu od klientów na rachunek bankowy e-sklepu niezależnie od godziny, w której płatność została zlecona.
więcej

Pracownicy oczekują wypłaty pensji w ratach

Zaliczkomat to aplikacja umożliwiająca automatyczną wypłatę zaliczek na poczet przyszłej pensji. W ramach pilotażu usługi w Grupie Oknoplast aż 80 proc. pracowników posiadających aplikację korzysta z niej regularnie. Ten wysoki wynik pokrywa się z dotychczasowymi doświadczeniami w innych spółkach korzystających z Zaliczkomatu, m.in. DGM czy Branq.
więcej

Połowa polskich internautów korzysta z usług subskrypcyjnych

Najchętniej w opcji abonamentowej wybieramy usługi medyczne, dostęp do filmów, oprogramowania komputerowego i prasy – wynika z najnowszego badania Blue Media “Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych”.
więcej

Google Pay dostępne w ramach Płatności Online Blue Media

Blue Media wprowadza Google Pay jako metodę płatniczą do obsługiwanych przez siebie sklepów, serwisów internetowych i eBOK-ów masowych wystawców faktur. Pierwszą firmą, która korzysta z nowego rozwiązania jest UPC.
więcej

Blue Media uruchamia usługę doładowań gier i serwisów online z poziomu bankowości online

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości elektronicznej i mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify czy Netflixie. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media jest równie proste, jak doładowanie telefonu na kartę.
więcej

Więcej zobowiązań, mniej czasu. Jak płacimy rachunki w 2018

Mamy coraz więcej comiesięcznych zobowiązań - co dziesiąty z nas płaci ponad 10 rachunków miesięcznie. I coraz częściej zapominamy je regulować na czas - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Jak płacimy rachunki”.
więcej