Informacje prasowe

Płatności odroczone od Smartney i Blue Media w R-GOL

Fintech Smartney oraz operator płatności Blue Media wdrożyły płatności odroczone w pierwszych sklepach internetowych, w tym w największym sklepie piłkarskim w Polsce, R-GOL.com.
więcej

Szybkie płatności mobilne stają się kluczowe dla rozwoju e-biznesów

Pandemia przyspieszyła trend przenoszenia się z zakupami z komputerów na smartfony i ze stron sklepów na mobilne aplikacje. Są szybsze i wygodniejsze. Jednak przez brak zintegrowanych płatności sprzedawcy mogą tracić sporo klientów na ostatniej prostej.
więcej

Co druga płatność cykliczna BLIK przechodzi przez Blue Media

Blue Media od wielu lat jest liderem rozwiązań płatniczych dla modeli biznesowych opartych o ekonomię subskrypcji. Taka forma sprzedaży to nie jest tylko zmiana sposobu płatności. Często jest to zmiana całej filozofii działania firmy. Patrząc na źródła pieniądza coraz powszechniejszy staje się BLIK.
więcej

Nowoczesne zbiórki offline. Współpraca Vuyap i Blue Media

Vuyap to pierwsza w Polsce naklejka fundraisingowa umożliwiająca mobilne i zbliżeniowe płatności bezgotówkowe w trakcie zbiórek offline. Za procesowanie płatności i obsługę wpływów środków na konta zbiórek odpowiada spółka Blue Media.
więcej

Blue Media uruchamia płatności na Shopify dla Manufaktury w Bolesławcu

Blue Media umożliwia wdrożenie szybkich płatności online na największej platformie e-commerce na świecie - Shopify. We współpracy z agencją Brand Active, sopocka spółka ma już za sobą pierwsze takie wdrożenie - dla Manufaktury w Bolesławcu.
więcej

Partnerstwo Blue Media i Smartney. Nowy sposób finansowania zakupów w ecommerce

Smartney, innowacyjny fintech, który zadebiutował na polskim rynku dwa lata temu oraz operator płatności Blue Media rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest nowy produkt, dzięki któremu klienci kupujący w internecie mogą zapłacić za swoje zakupy później lub w ratach.
więcej

Bluepartner Smart - nowy program cashback od Blue Media

Bluepartner Smart to nowy program premiowy typu cashback. Zarejestrowani użytkownicy otrzymują dostęp do promocyjnych ofert ponad 500 sklepów i dostawców usług. Wśród nich znajdują się zarówno premie za skorzystanie z usług finansowych, jak i zwrot za zakupy w sklepach internetowych.
więcej

Black Week najlepszym tygodniem 2020 roku

Liczba transakcji w Black Week 2020 (23 - 30.11) wzrosła o 91,5 proc. w porównaniu do ubiegłorocznego czarnego tygodnia (25.11 - 2.12) - wynika z danych Blue Media, operatora płatności online dla ecommerce. Aż trzy dni z ostatniego tygodnia znalazły się w gronie pięciu rekordowych dób całego 2020 roku.
więcej

Blue Media cyfryzuje zbiórki charytatywne na Siepomaga.pl

Fundacja Siepomaga umożliwia założenie zbiórki charytatywnej w pełni przez internet - bez konieczności fizycznego potwierdzenia tożsamości i zawierania papierowych porozumień. Wszystko dzięki wykorzystaniu usługi Blue Media do zdalnej identyfikacji osoby.
więcej

Blue Media wdraża płatności automatyczne dla klientów Avivy

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.
więcej