Informacje prasowe

Pracownicy oczekują wypłaty pensji w ratach

Zaliczkomat to aplikacja umożliwiająca automatyczną wypłatę zaliczek na poczet przyszłej pensji. W ramach pilotażu usługi w Grupie Oknoplast aż 80 proc. pracowników posiadających aplikację korzysta z niej regularnie. Ten wysoki wynik pokrywa się z dotychczasowymi doświadczeniami w innych spółkach korzystających z Zaliczkomatu, m.in. DGM czy Branq.
więcej

Połowa polskich internautów korzysta z usług subskrypcyjnych

Najchętniej w opcji abonamentowej wybieramy usługi medyczne, dostęp do filmów, oprogramowania komputerowego i prasy – wynika z najnowszego badania Blue Media “Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych”.
więcej

Google Pay dostępne w ramach Płatności Online Blue Media

Blue Media wprowadza Google Pay jako metodę płatniczą do obsługiwanych przez siebie sklepów, serwisów internetowych i eBOK-ów masowych wystawców faktur. Pierwszą firmą, która korzysta z nowego rozwiązania jest UPC.
więcej

Blue Media uruchamia usługę doładowań gier i serwisów online z poziomu bankowości online

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości elektronicznej i mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify czy Netflixie. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media jest równie proste, jak doładowanie telefonu na kartę.
więcej

Więcej zobowiązań, mniej czasu. Jak płacimy rachunki w 2018

Mamy coraz więcej comiesięcznych zobowiązań - co dziesiąty z nas płaci ponad 10 rachunków miesięcznie. I coraz częściej zapominamy je regulować na czas - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Jak płacimy rachunki”.
więcej

Nowa strona eurobanku w oparciu o rozwiązanie Blue Media

eurobank uruchomił całkowicie odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services - Blue Booster - platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym.
więcej

Ufamy GAFA, ale swoich danych im nie podamy [RAPORT]

Niemal połowa badanych Polaków ma zaufanie do technologicznych koncernów, takich jak Google, Apple, Facebook czy Amazon (GAFA). Nie jesteśmy jednak jeszcze gotowi, by skorzystać z ich usług finansowych. Ani udostępnić im swoich danych do bankowości internetowej - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Podejście Polaków do fintechu”.
więcej

W e-handlu coraz ważniejsza wygoda

85 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10 punktów proc. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Jak kupujemy w internecie”.
więcej

Blue Media buduje przewagę serwisów do fakturowania

Dzięki integracji Płatności Online Blue Media z serwisem do fakturowania i księgowości wFirma.pl, przedsiębiorcy mogą automatycznie opłacać faktury kosztowe i płatności za podatki i ZUS. Jednocześnie mogą ułatwić swoim kontrahentom wygodne opłacenie faktur przychodowych.
więcej

Rosną obawy o naszą prywatność [RAPORT]

Zmiany technologiczne są w naszym codziennym życiu nieuniknione - pod tym stwierdzeniem podpisuje się niemal trzy czwarte Polaków. Ponad połowa z nas boi się jednak utraty prywatności jako konsekwencji rozwoju technologicznego - wynika z badania Blue Media “Polacy wobec zmian technologicznych”.
więcej