Informacje prasowe

Więcej zobowiązań, mniej czasu. Jak płacimy rachunki w 2018

Mamy coraz więcej comiesięcznych zobowiązań - co dziesiąty z nas płaci ponad 10 rachunków miesięcznie. I coraz częściej zapominamy je regulować na czas - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Jak płacimy rachunki”.
więcej

Nowa strona eurobanku w oparciu o rozwiązanie Blue Media

eurobank uruchomił całkowicie odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services - Blue Booster - platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym.
więcej

Ufamy GAFA, ale swoich danych im nie podamy [RAPORT]

Niemal połowa badanych Polaków ma zaufanie do technologicznych koncernów, takich jak Google, Apple, Facebook czy Amazon (GAFA). Nie jesteśmy jednak jeszcze gotowi, by skorzystać z ich usług finansowych. Ani udostępnić im swoich danych do bankowości internetowej - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Podejście Polaków do fintechu”.
więcej

W e-handlu coraz ważniejsza wygoda

85 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10 punktów proc. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Jak kupujemy w internecie”.
więcej

Blue Media buduje przewagę serwisów do fakturowania

Dzięki integracji Płatności Online Blue Media z serwisem do fakturowania i księgowości wFirma.pl, przedsiębiorcy mogą automatycznie opłacać faktury kosztowe i płatności za podatki i ZUS. Jednocześnie mogą ułatwić swoim kontrahentom wygodne opłacenie faktur przychodowych.
więcej

Rosną obawy o naszą prywatność [RAPORT]

Zmiany technologiczne są w naszym codziennym życiu nieuniknione - pod tym stwierdzeniem podpisuje się niemal trzy czwarte Polaków. Ponad połowa z nas boi się jednak utraty prywatności jako konsekwencji rozwoju technologicznego - wynika z badania Blue Media “Polacy wobec zmian technologicznych”.
więcej

Wojsko otwiera internetowy demobil - z użyciem polskich rozwiązań e-commerce

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić używane kombinezony pilotów (“by poczuć się jak Tom Cruise”) czy tarcze trenerskie (“bo lepiej wrócić z tarczą niż na tarczy”). Sklep działa w oparciu o platformę Shoper, a płatności online obsługuje firma Blue Media.
więcej

Płatności ratalne w ecommerce

Coraz więcej sklepów internetowych daje swoim klientom możliwość opłacenia zakupionych produktów w systemie ratalnym. Ofertę płatności ratalnych wprowadziła także spółka Blue Media, operator Płatności Online BM. Wystarczy, że po wybraniu towaru, klient wypełni prosty wniosek online, by po kilku minutach otrzymać decyzję umożliwiającą finalizację transakcji. Do rozwiązania płatności ratalnych Blue Media dostęp ma już 8 tysięcy sklepów internetowych.
więcej

PZPN z nowym systemem biletowym od Blue Media

Wdrożenie systemu biletowego to kolejny etap rozwoju projektu “Łączy nas piłka”, realizowanego przez spółkę Blue Services z grupy Blue Media. Na pierwsze dwa mecze reprezentacji Polski oraz reprezentacji U-21 sprzedano przez system biletowy “Łączy nas piłka” 100 tys. biletów w niecałe dwa miesiące od uruchomienia usługi.
więcej

Jakie sporty uprawiają polskie dzieci?

Piłka nożna, pływanie, taniec, sporty walki - takie dyscypliny sportowe najczęściej uprawiają polskie dzieci.​ Sport jest istotnym tematem w codziennych rozmowach Polaków. Jako ważny określiło go aż 84 proc. pytanych w badaniu “Pozaszkolna edukacja sportowa dzieci”, zrealizowanym dla Blue Media.
więcej