Informacje prasowe

Autopay od Blue Media stawia na technologię Voicetela

Lider technologii klasy Conversional AI nawiązał współpracę z Autopay, systemem do szybkich i automatycznych płatności. Host głosowy Voicetela wyręczy w części zadań call center operatora Autopay, docelowo prowadząc tysiące minut rozmów tygodniowo. Obie strony deklarują chęć rozwoju współpracy na kolejne obszary w przypadku pozytywnej weryfikacji możliwości technologii hostów głosowych
więcej

Autopay pozwala szybciej dotrzeć do wakacyjnego celu

Już 300 tys. osób używa aplikacji Autopay umożliwiającej automatyczne opłacanie przejazdu płatnymi odcinkami autostrad. Na autostradzie AmberOne A1 prowadzącej nad polskie morze, średnio co piąta transakcja (20,3 proc.) opłacana jest za pośrednictwem Autopay. Z kolei na odcinku Kraków-Katowice na autostradzie A4, już ponad 10 proc. przejazdów realizowanych jest z wykorzystaniem aplikacji Autopay.
więcej

Autopay w aplikacji mobilnej Banku Pocztowego

Klienci Banku Pocztowego mogą za pośrednictwem aplikacji mobilnej EnveloBank korzystać z funkcji umożliwiającej automatyczne płatności za autostrady - Autopay. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie usługą, a także kolejny krok w realizacji strategii większej digitalizacji Banku.
więcej

Autopay z nagrodą Złotego Bankiera 2020

Autopay otrzymał nagrodę specjalną Złoty Bankier 2020 w kategorii Innowacja fintech. Kapituła nagrodziła ex aequo Bank Millennium za wdrożenie rozwiązania Autopay w swojej aplikacji bankowej.
więcej

Blue Media rozszerza współpracę z CANAL+

W ostatnich tygodniach CANAL+ udostępnił dwie nowe usługi online - CANAL+ telewizja przez internet, która oferuje dostęp do kanałów telewizyjnych na żywo i bibliotek VOD oraz PREMIERY CANAL+ - wypożyczalnię filmów i hitów prosto z kina. Serwis telewizji przez internet działa w modelu subskrypcyjnym, natomiast usługa PREMIERY Canal+ umożliwia zakup czasowego dostępu do wybranych premier filmowych. Za obsługę płatności na obu platformach odpowiada sopocka spółka Blue Media.
więcej

Ponad połowa Polaków subskrybuje. Ale wciąż głównie filmy i seriale

Już 56 proc. Polek i Polaków korzysta z internetowych usług subskrypcyjnych - wynika z badania Blue Media “Finanse w czasie epidemii”. Platformy oferujące dostęp do filmów i seriali wyraźnie deklasują inne serwisy działającą w modelu płatności abonamentowych. Doceniamy usługi subskrypcyjne za wygodę i łatwość korzystania oraz lepszą ofertę cenową niż w przypadku zakupu pojedyńczej usługi lub produktu.
więcej

Z Autopay zapłacisz automatycznie za myjnię

Użytkownicy Autopay zapłacą automatycznie za usługę mycia auta na myjniach zintegrowanych z systemem WWWash.pl. Docelowo do końca roku usługa będzie dostępna w ponad 200 myjniach w całej Polsce.
więcej

Rośnie popularność płatności elektronicznych

Najczęściej stosowaną formą zapłaty za zakupy internetowe stały się szybkie płatności elektroniczne obsługiwane przez operatorów płatności. Korzysta z nich już prawie połowa Polaków. Pandemia koronawirusa spowodowała wyraźny odwrót od płatności za pobraniem - wynika z najnowszego badania Blue Media.
więcej

Kup bilet online do Tatrzańskiego Parku Narodowego

Blue Media we współpracy z Droplabs wdrożyło szybkie płatności elektroniczne za zakup biletów wstępu do Tatrzańskiego Parku Narodowego bezpośrednio na stronie internetowej parku. Turyści zyskują bezpieczny sposób zakupu biletu, a dyrekcja TPN ma możliwość wygodnego monitorowania liczby wejść do parku.
więcej

Pomorskie firmy fundują laptopy dla wiejskich szkół

Fundacja Inspirujące Przykłady oraz Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie we współpracy z prywatnymi firmami z województwa pomorskiego przekazują laptopy dla dzieci z wiejskich szkół na Kaszubach. W akcję włączyła się m.in. sopocka spółka Blue Media, przekazując ponad 100 tys. zł na zakup 50 nowych laptopów.
więcej