Informacje prasowe

Rekordowy Black Friday. 100 proc. więcej transakcji i 100 proc. dostępności

Liczba transakcji w kilku tysiącach sklepów obsługiwanych przez Płatności Online Blue Media w ostatni Black Friday była niemal 100 proc. wyższa niż rok wcześniej analogicznego dnia. Mimo wyraźnie wzmożonego ruchu i liczby transakcji, systemy płatnicze Blue Media nie odnotowały nawet 1 sekundy przerwy.
więcej

Blue Media uruchamia nowe usługi weryfikacji klienta

Spółka Blue Media wprowadza nowe usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dostęp do informacji o rachunkach bankowych (tzw. AIS). Wykorzysta w tym celu możliwości, jakie daje unijna dyrektywa PSD2. Nowymi usługami Blue Media chce zainteresować zarówno polskich, jak i europejskich usługodawców.
więcej

Polacy gotowi na eUrząd

Najbardziej pożądanym sposobem załatwiania spraw urzędowych przez Polaków jest internet. W praktyce ciągle najczęściej konieczna jest wizyta w urzędzie, ale grupa e-petentów dynamicznie rośnie. Pod względem wykorzystania internetu do komunikacji z urzędami podziały ze względu na wiek, płeć czy miejsce zamieszkania tracą na znaczeniu - takie wnioski można wysnuć z tegorocznej edycji badania Autopay Research “Jak załatwiamy sprawy urzędowe”.
więcej

Blue Media laureatem rankingu IT@BANK 2019

Spółka Blue Media została wyróżniona pierwszą nagrodą w kategorii „Pozycja firm w sektorze finansowym” w XIV rankingu firm informatycznych świadczących usługi dla sektora finansowego podczas tegorocznej edycji konferencji IT@BANK.
więcej

Rachunki online opłaca już 85 proc. Polaków

Liczba comiesięcznych zobowiązań przeciętnego polskiego gospodarstwa domowego oscyluje między 3 a 6. Zdecydowana większość badanych Polaków deklaruje, że opłaca swoje rachunki przez internet. I płaci je coraz szybciej - wynika z badania Autopay Research “Jak płacimy rachunki”.
więcej

Rozwiązanie płatnicze Blue Media dla eurocash.pl Market

Grupa Eurocash uruchomiła eurocash.pl Market - platformę marketplace łączącą dostawców i producentów z lokalnymi sprzedawcami. Dzięki współpracy z operatorem płatności Blue Media każdy zarejestrowany dostawca może szybko i bez zbędnych formalności rozpocząć sprzedaż internetową.
więcej

Płatności Online Blue Media z dostępnością systemów na poziomie 99,965%

Z niezależnej analizy serwisu Monit24.pl wynika, że dostępność działania Płatności Online Blue Media, odpowiadających za przyjmowanie i realizację płatności w e-sklepach, w okresie ubiegłorocznego Black Friday i wzmożonego przedświątecznego ruchu wyniosła 99,965% dla płatności pay-by-link i BLIK oraz 100% dla płatności kartami. Dla porównania średnia dostępność dla bankowości elektronicznej w analogicznym okresie wyniosła 98,530%.
więcej

Autopay rozwiązaniem na korki w długie weekendy

Z Autopay, aplikacji umożliwiającej automatyczne płatności za przejazd autostradą, korzysta już ponad 170 tys. osób. Najchętniej w piątki i niedzielę oraz w okresach wzmożonego ruchu, jakim są m.in. święta i długie weekendy. Dzięki Autopay nie czeka się w kolejce po odbiór biletu i pobór opłaty, a tym samym zyskuje się kilka-kilkanaście minut na trasie.
więcej

Płatności Blue Media wykorzystane w pierwszym bezobsługowym sklepie w Polsce

Pierwszy całkowicie bezobsługowy sklep w Polsce wystartował w Poznaniu pod marką Take&GO. System płatności elektronicznych, kluczowy dla powodzenia przedsięwzięcia, dostarczyła firma Blue Media.
więcej

Blue Media z rozszerzoną licencją KNF na usługi PSD2

W dniu 14 października br. spółka Blue Media S. A. uzyskała rozszerzenie licencji KNF, na mocy której świadczy usługi płatnicze w Polsce. Rozszerzenie to jest związane z wejściem w życie dyrektywy PSD2 i stanowi potwierdzenie, że Blue Media posiada zezwolenie na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS).
więcej