Informacje prasowe

Polacy kupują online w czasie pracy

Nawet połowa e-zakupów polskich internautów w 2019 roku została zrealizowana w godzinach pracy - wynika z danych Blue Media. Polacy wyróżniają się pod tym względem na tle innych krajów, których mieszkańcy na zakupy w sieci zdecydowanie częściej wybierają godziny wieczorne.
więcej

700 biletów na minutę sprzedanych dzięki Blue Media

Bilety na unikalne wydarzenia potrafią cieszyć się tak wielką popularnością, że platformy stojące za ich sprzedażą często zawodzą. Na szczęście istnieją na rynku wydajne systemy, które w kulminacyjnych momentach są w stanie obsłużyć nawet kilkaset transakcji w ciągu jednej minuty. Takiego właśnie zadania podjęła się spółka Blue Media w czasie otwartej sprzedaży biletów na 2020 Betard Wrocław FIM Speedway Grand Prix Polski na początku lutego.
więcej

Tańsze przejazdy za autostradę z Autopay i Revolut

Nowi użytkownicy Autopay, którzy jako metodę płatności ustawią kartę Revolut, mogą zyskać łącznie do 30 zł zwrotu za dwa przejazdy AmberOne Autostradą A1. Promocja trwa do 8 marca.
więcej

Rozwiązanie Blue Media dla włoskiej spółki Grupy KRUK

Blue Media we współpracy z włoską spółką KRUK Italia S.r.l., należącą do Grupy KRUK, wprowadza możliwość szybkiej spłaty zadłużenia online. To nowatorskie rozwiązanie na włoskim rynku zarządzania wierzytelnościami.
więcej

Korzystając z Autopay płacisz mniej za autostradę

Od stycznia 2020 przez co najmniej trzy miesiące można płacić mniej za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, jeśli skorzysta się z płatności automatycznych Autopay. Przez pierwsze trzy tygodnie trwania promocji, liczba przejazdów na A4 opłacanych za pośrednictwem Autopay wzrosła o 43 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w grudniu.
więcej

Polacy coraz bardziej świadomi zagrożeń związanych z postępem technologicznym

Zdecydowana większość z nas zdaje sobie sprawę z nieuchronności postępu technologicznego i dostrzega płynące z niego korzyści. Jednocześnie rośnie świadomość zagrożeń związanych z nowymi technologiami. Najbardziej obawiamy się utraty prywatności, cyberterroryzmu i uzależnienia od internetu - wynika z najnowszych danych.
więcej

Rekordowy Black Friday. 100 proc. więcej transakcji i 100 proc. dostępności

Liczba transakcji w kilku tysiącach sklepów obsługiwanych przez Płatności Online Blue Media w ostatni Black Friday była niemal 100 proc. wyższa niż rok wcześniej analogicznego dnia. Mimo wyraźnie wzmożonego ruchu i liczby transakcji, systemy płatnicze Blue Media nie odnotowały nawet 1 sekundy przerwy.
więcej

Blue Media uruchamia nowe usługi weryfikacji klienta

Spółka Blue Media wprowadza nowe usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dostęp do informacji o rachunkach bankowych (tzw. AIS). Wykorzysta w tym celu możliwości, jakie daje unijna dyrektywa PSD2. Nowymi usługami Blue Media chce zainteresować zarówno polskich, jak i europejskich usługodawców.
więcej

Polacy gotowi na eUrząd

Najbardziej pożądanym sposobem załatwiania spraw urzędowych przez Polaków jest internet. W praktyce ciągle najczęściej konieczna jest wizyta w urzędzie, ale grupa e-petentów dynamicznie rośnie. Pod względem wykorzystania internetu do komunikacji z urzędami podziały ze względu na wiek, płeć czy miejsce zamieszkania tracą na znaczeniu - takie wnioski można wysnuć z tegorocznej edycji badania Autopay Research “Jak załatwiamy sprawy urzędowe”.
więcej

Blue Media laureatem rankingu IT@BANK 2019

Spółka Blue Media została wyróżniona pierwszą nagrodą w kategorii „Pozycja firm w sektorze finansowym” w XIV rankingu firm informatycznych świadczących usługi dla sektora finansowego podczas tegorocznej edycji konferencji IT@BANK.
więcej