Informacje prasowe

Wojsko otwiera internetowy demobil - z użyciem polskich rozwiązań e-commerce

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić używane kombinezony pilotów (“by poczuć się jak Tom Cruise”) czy tarcze trenerskie (“bo lepiej wrócić z tarczą niż na tarczy”). Sklep działa w oparciu o platformę Shoper, a płatności online obsługuje firma Blue Media.
więcej

Płatności ratalne w ecommerce

Coraz więcej sklepów internetowych daje swoim klientom możliwość opłacenia zakupionych produktów w systemie ratalnym. Ofertę płatności ratalnych wprowadziła także spółka Blue Media, operator Płatności Online BM. Wystarczy, że po wybraniu towaru, klient wypełni prosty wniosek online, by po kilku minutach otrzymać decyzję umożliwiającą finalizację transakcji. Do rozwiązania płatności ratalnych Blue Media dostęp ma już 8 tysięcy sklepów internetowych.
więcej

PZPN z nowym systemem biletowym od Blue Media

Wdrożenie systemu biletowego to kolejny etap rozwoju projektu “Łączy nas piłka”, realizowanego przez spółkę Blue Services z grupy Blue Media. Na pierwsze dwa mecze reprezentacji Polski oraz reprezentacji U-21 sprzedano przez system biletowy “Łączy nas piłka” 100 tys. biletów w niecałe dwa miesiące od uruchomienia usługi.
więcej

Jakie sporty uprawiają polskie dzieci?

Piłka nożna, pływanie, taniec, sporty walki - takie dyscypliny sportowe najczęściej uprawiają polskie dzieci.​ Sport jest istotnym tematem w codziennych rozmowach Polaków. Jako ważny określiło go aż 84 proc. pytanych w badaniu “Pozaszkolna edukacja sportowa dzieci”, zrealizowanym dla Blue Media.
więcej

Szybkie doładowania liczników energetycznych przez SkyCash

SkyCash wprowadza - w oparciu o istniejące rozwiązanie Blue Media - możliwość doładowania przedpłatowych liczników energetycznych, których w Polsce używa już blisko milion gospodarstw domowych.
więcej

Płatności Online Blue Media zintegrowane z Comarch e-Sklep

Oprogramowanie sklepu internetowego Comarch e-Sklep umożliwia swoim klientom szybkie wdrożenie Płatności Online Blue Media. Integracja Comarch e-Sklep z Blue Media jest odpowiedzią na rosnące oczekiwanie sklepów w zakresie korzystania z oferowanego przez sopocką spółkę rozwiązania.
więcej

Płatności Online Blue Media na platformie sklepów Selly

Platforma sklepów internetowych Selly.pl wdrożyła Płatności Online Blue Media. Sklepy internetowe zbudowane na tej platformie będą mogły skorzystać między innymi z szybkich i darmowych zwrotów wpłat, płatności ratalnych oraz codziennych raportów o zrealizowanych transakcjach.
więcej

Platforma Ebexo z Płatnościami Online Blue Media

Zintegrowane Płatności Online Blue Media zostały wdrożone na platformie do zarządzania sklepami internetowymi - Ebexo. Dzięki uruchomieniu Ebexo Płatności, sklepy działające w oparciu o to narzędzie zyskują dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań płatniczych.
więcej

Polacy wolą płacić za mandat smartfonem

Z danych Zaplacmandat.pl, serwisu do szybkiego i wygodnego opłacania mandatów przez internet, wynika, że mandaty karne coraz częściej opłacamy przez telefon. Średnia kwota mandatu opłaconego przez Zaplacmandat.pl wynosi 133 zł.
więcej

Cyfryzacja w sektorze dostawców energii i gazu nabiera rozpędu

Doświadczenie polskiego rynku finansowego pokazuje, że tradycyjne podmioty, odpowiednio wcześniej budując rozwiązania sprzedażowe, komunikacyjne i transakcyjne w świecie cyfrowym, są w stanie dobrze przygotować się na zmiany pokoleniowe wśród swoich klientów, jak i na atak zupełnie nowych graczy spoza puli tradycyjnych konkurentów - taki wniosek płynie z raportu​ “Energia cyfryzacji - stan i kierunki rozwoju cyfrowego kanału obsługi dostawców energii i gazu w Polsce”, przygotowanego​ ​przez​ ​Obserwatorium.biz we współpracy z Blue Media i Tauronem.
więcej