Informacje prasowe

Autopay rozwiązaniem na korki w długie weekendy

Z Autopay, aplikacji umożliwiającej automatyczne płatności za przejazd autostradą, korzysta już ponad 170 tys. osób. Najchętniej w piątki i niedzielę oraz w okresach wzmożonego ruchu, jakim są m.in. święta i długie weekendy. Dzięki Autopay nie czeka się w kolejce po odbiór biletu i pobór opłaty, a tym samym zyskuje się kilka-kilkanaście minut na trasie.
więcej

Płatności Blue Media wykorzystane w pierwszym bezobsługowym sklepie w Polsce

Pierwszy całkowicie bezobsługowy sklep w Polsce wystartował w Poznaniu pod marką Take&GO. System płatności elektronicznych, kluczowy dla powodzenia przedsięwzięcia, dostarczyła firma Blue Media.
więcej

Blue Media z rozszerzoną licencją KNF na usługi PSD2

W dniu 14 października br. spółka Blue Media S. A. uzyskała rozszerzenie licencji KNF, na mocy której świadczy usługi płatnicze w Polsce. Rozszerzenie to jest związane z wejściem w życie dyrektywy PSD2 i stanowi potwierdzenie, że Blue Media posiada zezwolenie na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS).
więcej

Firma Mieszczanin i e-kartoteka.pl z płatnościami cyklicznymi od Blue Media

Blue Media wdrożyła swoje systemy płatnicze w serwisach i narzędziach, jakie firma Mieszczanin oferuje zarządcom nieruchomości i ich klientom. Dzięki nim mieszkańcy - tj. właściciele oraz najemcy lokali - mogą opłaty za mieszkanie regulować cyklicznie za pomocą zarejestrowania karty płatniczej i potwierdzenia płatności jednym kliknięciem.
więcej

Boom na usługi subskrypcyjne w Polsce

Polacy chętnie płacą za dostęp do kultury online. W ciągu ostatniego roku odsetek osób deklarujących korzystanie z serwisów filmowych czy muzycznych wzrósł ponad dwukrotnie - wynika z tegorocznego badania Autopay Research “Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych”.
więcej

Połowa Polaków kupuje w zagranicznych sklepach internetowych

W internecie wypad na zakupy do USA nie trwa wcale dłużej od wizyty w rodzimym e-sklepie, a cały proces wygląda niemal identycznie. Już połowa polskich internautów odwiedza zagraniczne sklepy, ale kupuje w nich w inny sposób niż u krajowych sprzedawców - wynika z raportu Autopay Research “Jak kupujemy w zagranicznych sklepach”.
więcej

Polacy nie są gotowi udostępniać swoich danych. Ale i tak je udostępniają

Większość Polaków nie zna pojęcia fintech. Nie wie też, że nowe przepisy umożliwiają licencjonowanym podmiotom pobieranie za ich zgodą danych z konta bankowego czy wykonywanie w ich imieniu transakcji. Dynamika zmian wydaje się jednak jednoznaczna. Choć nie jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do niebankowych usług finansowych, to coraz rzadziej mówimy im zdecydowane “nie” - wynika z badania Autopay Research “Podejście do fintechu 2019”.
więcej

PSD2: Czy będziemy mieli większą kontrolę nad naszymi danymi?

14 września wchodzi w życie unijna dyrektywa PSD2 regulująca nowe usługi finansowe. Co PSD2 oznacza dla rynku finansowego i samych konsumentów wyjaśniają eksperci Blue Media.
więcej

Rewolucja zakupowa coraz bliżej

Choć w Polsce wciąż dominuje tradycyjne podejście do zakupów internetowych - traktowanie internetu jako wielkiego katalogu wysyłkowego - to widać, że z roku na rok coraz popularniejsze stają się wygodne i szybkie rozwiązania e-commerce, wynika z badania Autopay Research “Jak kupujemy w internecie 2019”. Czy internet wkrótce stanie się podstawowym miejscem robienia zakupów?
więcej

Sukces Autopay. 100 tys. klientów, tysiące przejazdów dziennie

Ponad 100 tys. klientów korzysta już z Autopay, aplikacji umożliwiającej automatyczne płatności za przejazd autostradą. Na AmberOne Autostradzie A1 prowadzącej nad polskie morze średnio 8-9 proc. przejazdów dziennie opłacanych jest za pośrednictwem Autopay.
więcej