10 Września
2018
powrót do informacji prasowych

Nowa strona eurobanku w oparciu o rozwiązanie Blue Media

eurobank uruchomił całkowicie odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services - Blue Booster - platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym.

​Użytkownicy odkryją na nowej stronie m.in. prostszą nawigacją i specjalne filtry, które pozwolą im szybciej dotrzeć do poszukiwanych produktów.

Nowa strona internetowa www.eurobank.pl to efekt prac specjalistów z eurobanku wspólnie z partnerami z firm IDEACTO odpowiedzialnymi za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media. Zmiany zostały poprzedzone badaniami zachowań internautów.

- Podczas prac nad nową strona internetową skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie jej funkcjonalności. Chcemy, by była możliwie najbardziej przyjazna dla użytkownika – podkreśla Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu eurobanku.

Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services - Blue Booster - platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym. Obejmuje ona prezentację firmy, oferty oraz sprzedaży produktów z jednoczesną weryfikacją wiarygodności klienta. Moduł CMS wykorzystany w tym projekcie jest kolejnym - po wdrożeniu w kwietniu tego roku wniosku o kredyt gotówkowy - rozszerzeniem użycia platformy Blue Booster w eurobanku.

Oto najważniejsze zmiany, które zostały wprowadzone na stronie eurobanku:

uproszczona nawigacja - dotychczasowe rozwijane menu zostało zastąpione prostymi stronami zbiorczymi

przejrzysta grafika - strona została wizualnie uproszczona po to, by użytkownik zyskał łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji, np. logowanie do bankowości internetowej, produkty, placówki, dane kontaktowe

uproszczenie oferty - nowa strona to nie tylko nowe grafiki, ale też nowe treści. eurobank postawił na zmniejszenie liczby prezentowanych produktów poprzez wprowadzenie specjalnych filtrów – mają one pomóc użytkownikowi w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania

zrozumiały język - treści na stronie zostały przekształcone w ten sposób, by użytkownik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Chodziło przede wszystkim o unikanie języka branżowego i zastąpienie go prostymi i krótkimi komunikatami. eurobank współpracował w tym zakresie z agencją Dajemyslowo.com

wykorzystanie wizerunków eurobankowych wampirów - strona jest zgodna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach sympatycznych wampirów: Felixa, Vlada i Maćka

Obecne zmiany to nie koniec prac nad odświeżeniem strony internetowej eurobanku. W najbliższych miesiącach będą trwały prace nad dalszą poprawą jej funkcjonalności..

#eurobank

#blue booster

#blue media

#blue services