05 Marca
2018
powrót do informacji prasowych

Płatności Online Blue Media na platformie sklepów Selly

Platforma sklepów internetowych Selly.pl wdrożyła Płatności Online Blue Media. Sklepy internetowe zbudowane na tej platformie będą mogły skorzystać między innymi z szybkich i darmowych zwrotów wpłat, płatności ratalnych oraz codziennych raportów o zrealizowanych transakcjach.

Ułatwienia będą dostępne na kilku poziomach. Integracja Selly.pl z Płatnościami Online Blue Media umożliwia sklepom działającym na platformie aktywację szybkich płatności nawet w jeden dzień roboczy, bez konieczności podpisywania papierowych umów. Nawet niewielkie e-sklepy będą mogły wprowadzić najlepsze rozwiązania płatnicze - pay by link, BLIK, karty, raty online - które są stosowane przez gigantów polskiego e-handlu.

Sprawność działania jest jednym z najważniejszych elementów powodzenia biznesu. Brak potrzeby odsyłania umowy pocztą pozwala przedsiębiorcom poświęcić czas na inne zajęcia. Najważniejsze jest jednak to, że nie są potrzebne jakiekolwiek konfiguracje techniczne i specjalistyczna wiedza. Wszystko następuje automatycznie - mówi Marcin Szczur, Business Development Manager w Blue Media. Co istotne, Płatności Online Blue Media oferują sklepom internetowym przejrzysty sposób prezentacji kanałów płatności w koszyku sklepu, co pozwala skrócić ścieżkę zakupową dla klienta do minimum.

Szybkie zwroty i wygodne płatności ratalne

Wdrożone rozwiązanie Blue Media pozwoli także sklepom na szybką i darmową realizację zwrotów wpłat dla klientów. Płatności Online Blue Media pozwalają na zwrot pieniędzy: całkowity i częściowy - np. w przypadku, kiedy klient odesłał tylko część produktów z zamówienia. Wszystko w sposób intuicyjny - bezpośrednio z poziomu panelu sklepu przy pomocy kilku kliknięć.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient kupujący online ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i zobowiązuje się do zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. Konsumenci doskonale zdają sobie sprawę ze swoich praw, a co więcej - mają one dla nich istotne znaczenie. Z raportu Blue Media „Jak płacimy w internecie” wynika, że dla 36 proc. kupujących online możliwość szybkiego i łatwego zwrotu towaru to jeden z kluczowych czynników, jakie biorą pod uwagę przy wyborze danego sklepu.

Oprócz udogodnień przy płatnościach jednorazowych sklepy korzystające z Płatności Online Blue Media będą mogły oferować swoim klientom płatności w ratach. Sklepy na platformie Selly będą mogły uruchomić taką opcję na swoich stronach bez potrzeby ingerowania w ustawienia techniczne. Obsługa zwrotów dla rat również będzie możliwa bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego sklepu.

- Płatności Online Blue Media pozwolą naszym klientom nie tylko zaoszczędzić czas w związku z szybkim i łatwym wdrożeniem. Klienci Selly będą otrzymywać wpłaty z całego dnia w ciągu 24 godzin, a dodatkowo codziennie dostaną raport o transakcjach. To pozwoli im lepiej zarządzać e-sklepem i rozwijać swój biznes – mówi Mariusz Połowczuk z Selly.pl.

Selly.pl to zaawansowane oprogramowanie dla sklepów internetowych z pakietem ponad 100 gotowych integracji potrzebnych do prowadzenia każdego rodzaju e-biznesu - zarówno detalicznego, jak i hurtowego. Platforma obecnie obsługuje pół tysiąca sklepów internetowych, którym zapewnia ciągły rozwój oprogramowania, aby sprzedaż była efektywna i bezpieczna. Wygodna obsługa sklepu oraz minimalne koszty początkowe dla rozpoczynających sprzedaż przez internet to ważne zalety platformy Selly. Oprogramowanie dedykowane jest dla wszystkich firm poszukujących bardzo wydajnego sklepu internetowego z możliwością rozwoju przez zamawianie nowych lub indywidualnych funkcjonalności.

#Płatności Online Blue Media Selly