20 Czerwca
2017
powrót do informacji prasowych

Instytucje finansowe mają nowy sposób na pozyskiwanie wartościowych leadów

Każda firma potrzebuje paliwa w postaci klientów, które będzie ją zasilać. Najlepiej, gdy są to klienci aktywni, świadomi produktu i opłat. Temat nie jest prosty, szczególnie w kraju tak niewielkim jak Polska. Wolno rosnący rynek i niski procent osób korzystających z udogodnień jakie niesie ze sobą internet, nie sprzyja szybkiemu rozwojowi. Do tego dochodzą problemy z jakością danych zbieranych w internecie.

Jak w takich warunkach pozyskać leady wysokiej jakości?

Dane dotyczące jakości pokazują, że ponad 30% formularzy wypełnianych w internecie zawiera błędy, które mogą zdyskwalifikować lead. Znalezienie leada z danymi Kaczor Donald czy Iron Man nie jest niczym wyjątkowym, a błędy w nazwiskach i adresach e-mail to już standard. Użytkownicy popełniają błędy również przy wpisywaniu swoich numerów telefonów oraz numerów PESEL. Jeśli dodamy do tego nadużycia celowo realizowane przez nieuczciwych wydawców, to rysuje nam się mało optymistyczny obraz polskiej afiliacji.

Jak wyjść z tej niełatwej sytuacji?

W gąszczu błędów i pozornego chaosu rynek musi sobie jakoś radzić, niestety koszty tego stanu rzeczy są coraz bardziej odczuwalne dla każdej instytucji świadczącej usługi dla klienta końcowego. Coraz częściej słyszymy o bankach, które rezygnują z kampanii afiliacyjnych z powodu zbyt wysokiego kosztu pozyskania aktywnego klienta.

Szukając rozwiązania opisanego wyżej pogłębiającego się problemu, stworzyliśmy Program Partnerski: partner.bluelead.pl, który opiera się na całkowicie nowych zasadach. Kampanie są prowadzone z wykorzystaniem specjalnych formularzy, pod które podpięty jest mechanizm Blue Lead dokonujący weryfikacji i oceny leada. Zastosowane rozwiązanie gwarantuje obniżenie kosztów kampanii oraz dostarczenie wyłącznie leadów spełniających określone warunki.

Dołącz do programu partnerskiego >>

Dodatkowo współpraca z serwisami ogłoszeniowymi oraz blogami kontekstowo dopasowanymi do kampanii gwarantuje wysoką jakość dostarczanych leadów. Precyzyjny dobór wydawców gwarantuje kontrolę nad kampanią i jakością pozyskiwanych kontaktów.

Skąd pomysł na takie rozwiązanie?

Jako Blue Service poszukujemy skutecznego mechanizmu dotarcia do klienta z potrzebą zakupową. Stworzony przez nas mechanizmy oceny i weryfikacji danych wpisywanych w formularzach ma działać w służbie jakości, na której najbardziej nam zależy. Dzięki takim rozwiązaniem, obsługa ledów przestaje być tak bardzo kosztowna.

Wszystkie kampanie widoczne obecnie na partner.bluelead.pl są realizowane na podstawie bezpośrednich umów z reklamodawcami. Dzięki temu mamy gwarancję pełnej przejrzystości zasad i transparentności rozliczeń, co przekłada się na partnerskie relacje z wydawcami.

#Blue Lead

#pozyskiwanie leadów

#generowanie leadów sprzedażowych