#płatności online #1koszyk #WebWave
Zacznij sprzedawać na swojej stronie zbudowanej w oparciu o platformę WebWave – skorzystaj ze specjalnej oferty łączonej Blue Media-1koszyk
Załóż darmowe konto1koszyk to darmowa platforma, która umożliwia sprzedaż online za pośrednictwem specjalnego linku do produktu lub usługi.
Tylko 15 minut wystarczy na to, żeby zmienić Twoją stronę www w sklep internetowy.
Zarejestruj się na 1koszyk, dodaj swoje produkty/usługi, wykonaj przelew weryfikacyjny o wartości 19 PLN i zacznij sprzedawać.
Prowizja dla kont darmowych wynosi 6,9%, a dla abonamentowych tylko 4,9%.
W prowizji zawierają się opłaty za obsługę płatności oraz współpracę z firmami kurierskimi.
Link do swojej oferty możesz opublikować w dowolnym miejscu:
Im większy zasięg oferty, tym wyższa sprzedaż.
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych korzysta z naszych płatności online
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
FINTECH
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
3 metody płatności najchętniej wybierane przez klientów sklepów internetowych
Każdy sklep internetowy, który chce prowadzić efektywną sprzedaż, powinien być zintegrowany z bramką płatności gwarantującą obsługę różnych metod płatności
16.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką