Autopay najpopularniejszą aplikacją w App Store w kategorii Finanse

#Autopay #płatności automatyczne #autostrady #Autopay Mobility

02.07.2019
Udostępnij:

Niemal 20 tysięcy pobrań na urządzenia z systemem iOS w niespełna rok, z czego ponad 5 tysięcy tylko w ostatnim tygodniu. Aplikacja Autopay, umożliwiająca automatyczne płatności za przejazd autostradą, trafiła na pierwsze miejsce w App Store w kategorii Finanse.

Aplikacja Autopay, opracowana przez spółkę Blue Media, umożliwia skorzystanie z systemu AmberGO i automatyczną płatność za przejazd AmberOne Autostradą A1 od Gdańska do Torunia w obu kierunkach. Od połowy czerwca 2019 system jest dostępny na wszystkich miejscach poboru opłat na autostradzie prowadzącej nad polskie morze.

Aby przejechać autostradą bez potrzeby zatrzymywania się przy bramkach, należy zainstalować w telefonie bezpłatną aplikację Autopay. Następnie użytkownik powinien założyć swoje konto i dodać swój pojazd oraz kartę płatniczą (debetową lub kredytową), z której środki za przejazd będą pobierane automatycznie. Podczas podróży nie trzeba uruchamiać aplikacji, ani nawet mieć przy sobie telefonu, na który została pobrana aplikacja. Dzięki kamerom przy bramce system automatycznie zidentyfikuje numer rejestracyjny pojazdu i podniesie szlaban. Opłata również pobierana jest automatycznie.

Autopay nr 3 w Google Play

Autopay zyskuje na popularności także w sklepie Google. Obecnie aplikacja od Blue Media, z ponad 42 tysiącami pobrań - z czego niemal 15 tysięcy w ostatnim tygodniu - znajduje się na trzecim miejscu w kategorii Finanse. 

Co istotne, aplikacja Autopay jest bardzo pozytywnie odbierana przez użytkowników, z średnią oceną 4,6/5 w App Store oraz 4,1/5 w Google Play.

App Store
https://apps.apple.com/pl/app/autopay-by-blue-media/id1375463061?l=pl

Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bluemedia.autopay.transport

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej