Blue Media uruchamia płatności na Shopify dla Manufaktury w Bolesławcu

#ecommerce #płatności online #shopify

15.12.2020
Udostępnij:

Blue Media umożliwia wdrożenie szybkich płatności online na największej platformie e-commerce na świecie - Shopify. We współpracy z agencją Brand Active, sopocka spółka ma już za sobą pierwsze takie wdrożenie - dla Manufaktury w Bolesławcu.

Manufakturawboleslawcu.com to pierwszy sklep zbudowany w oparciu o platformę Shopify, który korzysta z możliwości przyjmowania płatności online w polskiej walucie z wykorzystaniem Płatności Online Blue Media.

Manufaktura w Bolesławcu to polski producent ręcznie wypalanej i zdobionej ceramiki.  Oryginalne naczynia, łączące tradycyjne wzornictwo z nowymi trendami, znajdują uznanie nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Producent, by zapewnić dostęp do swoich produktów dla potencjalnych kupujących zdecydował się na utworzenie sklepu internetowego w oparciu o globalną platformę Shopify -  jedną z największych platform do prowadzenia biznesu online na świecie. Z kanadyjskiego rozwiązania korzysta bowiem blisko 1,8 mln e-sklepów na całym świecie. Wybór ten zapewnił możliwość indywidualnego dopasowania platformy do własnych potrzeb, stabilność oraz skalowalność. Dzięki dużej społeczności zgromadzonej wokół platformy daje ona możliwość stałego rozwoju, a potężny app store przyczynia się do sprawnego wprowadzania nowych funkcjonalności, automatyzacji i niestandardowych działań marketingowych. 

- Jak pokazują badania, polscy klienci najchętniej sięgają po sprawdzone na naszym lokalnym rynku rozwiązania: szybkie płatności elektroniczne obsługiwane przez polskich operatorów płatniczych czy BLIKa. Od teraz polskie sklepy, które działają w oparciu o silnik Shopify, mogą zaproponować swoim klientom rozwiązanie płatnicze, które jest im już doskonale znane - mówi Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media.

- Shopify nieprzerwanie jest w trendzie wzrostowym, również w Polsce. Choć liczba nowych wdrożeń jest niższa aniżeli na rynku zachodnim, wydaje się kwestią czasu, jak to się zmieni.  Bez wątpienia głównym powodem takiego stanu jest brak oficjalnej integracji platformy z polskimi operatorami płatności. Dlatego cieszymy się, że wypracowaliśmy możliwość szybkiej integracji Shopify Płatności Online Blue Media ze sklepami zbudowanymi na tym systemie. Dzięki temu rozwiązaniu polscy przedsiębiorcy mogą w pełni korzystać z korzyści, jakie daje sklep internetowy Shopify  - wylicza Paweł Horodecki, Customer Services Director, Brand Active.

Dzięki współpracy z Brand Active stworzyliśmy nowoczesny e-sklep w oparciu o platformę Shopify, która pozwoliła w pełni dostosować się do naszych potrzeb. Możliwość integracji z PIM (product information management) pozwoliła nam zautomatyzować wiele procesów, co przyczyniło się do sprawniejszego działania naszego biznesu. Dostarczona integracja z Blue Media dała nam możliwość zapewniania naszych klientów o nowoczesnych, szybkich i bezpiecznych płatnościach - co było dla nas niezwykle istotne - mówi Paweł Zwierz z Manufaktury w Bolesławcu.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej