Blue Media wdraża płatności automatyczne dla klientów Avivy

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #Aviva

19.11.2020
Udostępnij:

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.

Wystarczy zalogować się do swojego konta w serwisie MojaAviva i kliknąć w szczegóły polisy, aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności. W zakładce „Płatności” należy wybrać płatność automatyczną i dodać kartę, z której będą automatycznie pobierane składki. Jeśli klient zechce z usługi zrezygnować i płacić składki w innej formie – może to zrobić w każdej chwili na swoim koncie w MojejAvivie.

Dzięki uruchomieniu płatności automatycznych klienci nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki, oraz - co istotne - otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.

Klienci doskonale znają już płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. W Blue Media od kilku lat stosujemy to wygodne rozwiązanie płatnicze do obsługi comiesięcznych opłat i rachunków. Wypracowaliśmy odpowiednie procedury i rozwiązanie technologiczne, które działa na korzyść zarówno klientów, jak i samego ubezpieczyciela - wylicza Marcin Zmyślony, Business Development Manager w Blue Media.

Blue Media współpracuje z Avivą od lipca 2019 r. Aviva to kolejny, po m.in. Play, UPC czy Innogy, wiodący w swojej branży partner, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie należności, korzystając z rozwiązania Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej