Google Pay dostępne w ramach Płatności Online Blue Media

#płatności kartą #Google Pay #UPC

25.10.2018
Udostępnij:

Blue Media wprowadza Google Pay jako metodę płatniczą do obsługiwanych przez siebie sklepów, serwisów internetowych i eBOK-ów masowych wystawców faktur. Pierwszą firmą, która korzysta z nowego rozwiązania jest UPC.

Płatności Online Blue Media umożliwiają serwisom i sklepom internetowym wdrożenie Google Pay w dwóch wariantach: bezpośrednio na stronie internetowej oraz poprzez przekierowanie na bramkę płatniczą Blue Media.

W Polsce z Google Pay mogą korzystać osoby posiadające kartę debetową lub kredytową w jednym z kilkunastu banków, które uczestniczą w programie. Z nieoficjalnych szacunków wynika, że z Google Pay korzysta obecnie kilkaset tysięcy Polaków.

By zacząć korzystać z Google Pay, należy wcześniej pobrać aplikację ze sklepu Google Play lub wejść na pay.google.com oraz wprowadzić dane swojej karty płatniczej w aplikacji lub na stronie. Po wyborze metody płatności również istnieje możliwość skonfigurowania danych karty.

Zrzut ekranu bramki płatniczej Blue Media z procesu dokonywania płatności za rachunek UPC


Płacić jak najszybciej

Rynek ecommerce zmierza w kierunku maksymalnego skrócenia ścieżki zakupowej klienta. Szybkie i proste płatności są jednym z elementów uproszczenia procesu zakupowego.

Najwięcej klientów porzuca koszyki w trakcie wybierania metod płatności. Jeśli klient otrzyma wiele opcji, istnieje większe prawdopodobieństwo, że dokona zakupu. Z  naszego tegorocznego badania “Jak kupujemy w internecie 2018” wynika bowiem, że brak odpowiedniej formy płatności jest powodem rezygnacji z zakupu ponad połowy ankietowanych - zauważa Krystian Wesołowski z Blue Media. 

- Polacy chcą mieć wybór płatności, ale jednocześnie cenią sobie wygodę transakcji - jest to kluczowy czynnik wyboru danego sklepu, według naszych badań. Google Pay, spełniający wszystkie powyższe warunki, staje się tym samym jedną z najwygodniejszych metod płatniczych dostępnych na rynkuzauważa ekspert.

Z Płatności Online Blue Media korzystają zarówno duzi wystawcy faktur jak Play, NC+ i UPC, jak również popularne sklepy internetowe - Duka.pl, TravelPlanet.pl czy e-sklep Agencji Mienia Wojskowego (AMW).

Przeczytaj także:

Ecommerce

Wykorzystanie dużych zbiorów danych (big data) do optymalizacji łańcuchów dostaw w e-commerce

Dowiedz się więcej o prognozowaniu popytu, zarządzaniu zapasami i personalizacji doświadczeń klientów, aby osiągnąć długoterminowy sukces w handlu internetowym.

16.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Zastosowanie sztucznej inteligencji w analizie sentymentu klientów w e-commerce

Sprawdź, jak AI może wspierać zarządzanie opiniami, optymalizację ofert i zwiększać satysfakcję klientów, poprzez zaawansowane rozwiązania technologiczne.

14.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Nadszedł czas na channel-free. Co to oznacza dla handlu internetowego?

Dowiedz się, jak technologie takie jak AI, VR i AR tworzą płynne doświadczenia zakupowe, spełniając wymagania dzisiejszych klientów otwartych na technologie.

13.05.2024 Czytaj więcej