Raty online na warunkach klienta

#ecommerce #raty online #pożyczki społecznościowe

04.12.2012
Udostępnij:

Pożyczka na warunkach ustalonych przez klienta w celu opłacenia zamówienia złożonego w sklepie internetowym - to nowa możliwość wykorzystania pożyczek społecznościowych. Kupujący sam określi liczbę rat i oprocentowanie, a pieniądze trafią bezpośrednio na konto sklepu.

"Pożyczka na zakup w sklepie" to nowa funkcjonalność serwisu pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Pozwala ona zapłacić za zamówienie złożone w sklepie internetowym pieniędzmi pozyskanymi od użytkowników Kokos.pl. O ilości rat i oprocentowaniu pożyczki decyduje pożyczkobiorca. Wiarygodni klienci mogą otrzymać pożyczkę nawet w ciągu 7 minut. Maksymalny czas oczekiwania na decyzję to 3 dni. Pieniądze trafią bezpośrednio na konto sklepu dzięki usłudze płatniczej Blue Media, operatora Kokos.pl.

Cały proces to tylko kilka prostych kroków: 

- Pożyczka na zakupy to dla klientów możliwość skredytowania wydatków w sklepach internetowych. Także tych, które nie oferują sprzedaży ratalnej - mówi Tomasz Bobrowski z serwisu Kokos.pl. - Największym atutem usługi jest fakt, że formalności można załatwić całkowicie online  - dodaje T. Bobrowski.

Zbliżające się Mikołajki to idealna okazja do sprawdzenia pożyczek społecznościowych podczas zakupów w sklepach internetowych. Kokos.pl przygotował promocyjne ceny weryfikacji dla nowych i dotychczasowych klientów. Ci pierwsi mogą zamówić pakiet niezbędnych weryfikacji tylko za 1 zł, a drudzy w tej cenie sprawdzą się m.in. w bazach dłużników.

Kokos.pl to pierwszy i największy w Polsce serwis pożyczek społecznościowych. W ciągu przeszło 4 lat skorzystało z niego ponad 200 tys. internautów, którzy pożyczyli sobie wzajemnie 80 mln zł. Średni zysk z inwestycji wynosi obecnie ponad 19%, a spłacalność przekracza 92,5%. Operatorem serwisu jest firma Blue Media S.A.

* promocyjne ceny weryfkacji obowiązują do 10 grudnia 2012. Regulamin na stronie Kokos.pl

Przeczytaj także:

Ecommerce

Wykorzystanie dużych zbiorów danych (big data) do optymalizacji łańcuchów dostaw w e-commerce

Dowiedz się więcej o prognozowaniu popytu, zarządzaniu zapasami i personalizacji doświadczeń klientów, aby osiągnąć długoterminowy sukces w handlu internetowym.

16.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Zastosowanie sztucznej inteligencji w analizie sentymentu klientów w e-commerce

Sprawdź, jak AI może wspierać zarządzanie opiniami, optymalizację ofert i zwiększać satysfakcję klientów, poprzez zaawansowane rozwiązania technologiczne.

14.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Nadszedł czas na channel-free. Co to oznacza dla handlu internetowego?

Dowiedz się, jak technologie takie jak AI, VR i AR tworzą płynne doświadczenia zakupowe, spełniając wymagania dzisiejszych klientów otwartych na technologie.

13.05.2024 Czytaj więcej