Rozwiązania dla branży turystycznej

#płatności online #turystyka #bilety online

Nowoczesne narzędzia płatnicze i komunikacyjne usprawniające obsługę turystów, podnoszące atrakcyjność oferty oraz zyski

Skontaktuj się z działem sprzedaży

Sprawdź, co możemy Ci zaoferować

Wprowadź u siebie rozwiązania, z których już teraz korzystają biura podróży, porównywarki ofert wakacyjnych, przewodnicy turystyczni, właściciele parkingów i parków rozrywki oraz zarządzający parkami krajobrazowymi i narodowymi.

  • Płatności online

    • Uruchom system sprzedaży biletów online na dowolną, oferowaną przez Ciebie atrakcję turystyczną. Może to być wstęp do parku, bilet na kolejkę górską, zjazd torem saneczkowym, czy wycieczka z przewodnikiem.
    • Twoi klienci będą mogli wybrać swoją ulubioną metodę płatności, w tym Pay by link, szybki przelew, czy BLIK.
    • Wszystkie transakcje oraz dane osobowe płatników są w pełni zabezpieczone.
  • Bramka SMS

    • Korzystaj z bramki SMS, żeby informować swoich klientów o nowych, ciekawych ofertach, przypominać o zbliżającej się rezerwacji lub przekazywać inne istotne wiadomości.
    • Możesz jej użyć również do wysyłania ważnych alertów, np. pogodowych - co jest szczególnie ważne, jeśli świadczysz usługi uzależnione od dobrej aury.
    • Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami.

Co zyskasz korzystając z naszych rozwiązań?

Szerszy zasięg oferty

Dzięki uruchomieniu sprzedaży online możesz dotrzeć ze swoją ofertą do znacznie szerszego grona osób i zwiększyć w ten sposób swoje dochody.

Możliwość szybkiego i wygodnego opłacenia wybranej usługi jest dla klientów coraz ważniejsza, dlatego zadbaj o to, żeby nie uciekli do konkurencji, która pozwala im przejść cały proces zakupowy online.

Większą kontrolę

Sprzedając bilety online masz znacznie większą wiedzę na temat tego ile osób zdecydowało się skorzystać z Twojej oferty danego dnia.

Dzięki temu możesz zaplanować np. powiększenie zespołu, który będzie pomagał gościom na miejscu.

Wiedząc np. że wszystkie wejściówki na dany dzień zostały wykupione, możesz poinformować o tym innych zainteresowanych, żeby nie poczuli się rozczarowani po dotarciu na miejsce.

Lepsze relacje

Dobra komunikacja to podstawa udanych relacji, również tych na linii firma – klient.

Dbając o to, żeby Twoi goście byli dobrze poinformowani, okazujesz im swój szacunek i troskę.

Wysoka jakość obsługi jest jednym z kluczowych czynników wpływających na to, z czyjej oferty korzystają klienci, dlatego zadbaj o to, żeby Twoja była nienaganna.

Z naszych rozwiązań korzystają już

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

50 tys. 

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Możesz nam zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego. Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Jak wykorzystać płatności online do redukcji nieopłaconych zamówień?

Dowiedz się, jakie strategie zastosować, by poprawić konwersję i zwiększyć satysfakcję klientów dzięki szybkiej i bezproblemowej płatności.

11.04.2024 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Jak rozpocząć sprzedaż subskrypcyjną w branży fitness?

Dowiedz się, jak wprowadzić model subskrypcyjny w branży fitness, aby zwiększyć lojalność klientów i wygenerować stałe przychody. Oto, co musisz wiedzieć.

09.04.2024 Poznaj szczegóły

Zastanawiasz się, jak możemy pomóc Twojej firmie?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

Pobierz aplikację

Zeskanuj kod QR aparatem telefonu, żeby pobrać aplikację Autopay i płacić automatycznie za przejazdy autostradami, winiety i wiele więcej.

Dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android.

Pobierz aplikację
Google Play
App Store
Google Play App Store