Blue Media ułatwia doładowanie gier i serwisów streamingowych w aplikacji Banku Millennium

Udostępnij:

Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify, Tidal czy Xbox. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media jest równie intuicyjne, jak doładowanie telefonu na kartę.

Usługa doładowań Blue Media umożliwia wygodne i bezpieczne pobieranie kodów za dostęp do gier online, odnawianie abonamentów w wybranych serwisach streamingowych oraz zakup programów. Klienci Banku Millennium mogą realizować interesujące ich doładowania bezpośrednio z poziomu swojej bankowości mobilnej.

Obecnie w ramach usługi dostępne są doładowania do platform z kategorii gry, multimedia i rozrywka. Są to m.in. Google Play Store, PlayStation, XBOX, Nintendo, Spotify, Tidal, CDA Premium, Player VOD, EmpikGO, Allegro.

- Wiedzieliśmy, że klienci często kupują kody doładowujące, dlatego zaproponowaliśmy im nowe rozwiązanie, aby mogli to robić wygodnie i bezpiecznie. Teraz nasz klient może wybierać kody z oferty różnych firm w aplikacji, którą dobrze zna i ma do niej zaufanie. Nie musi korzystać z różnych platform i form płatności czy szukać w skrzynce e-mail wiadomości z kodami, ale ma je wszystkie w jednym miejscu - mówi Halina Karpińska dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Jak działa usługa?

Proces doładowania jest bardzo prosty i przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej Banku Millennium, należy wybrać opcję doładowania gier, a dalej konkretny produkt oraz jego wartość.

Po zaakceptowaniu wymaganych zgód i sfinalizowaniu transakcji klient otrzymuje unikalny kod do wprowadzenia w konsoli, wybranej aplikacji czy serwisie internetowym.

- Smartfon stanowi dziś bramę do naszego cyfrowego świata. Korzystamy na co dzień z coraz większej liczby usług dostępnych w naszym telefonie. Rozwiązanie Blue Media w zakresie szybkich doładowań jest bardzo proste, bo klient kupuje kod w swoim banku, czyli już sprawdzonym miejscu. Co istotne, kod może wykorzystać w dowolnej chwili, a także przekazać go innej osobie, np. swojemu dziecku czy w ramach prezentu - mówi Michał Stoltman z Blue Media.

Artykuł

Od początku 2022 r. z rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych Blue Media oraz systemu Autopay korzysta rekordowa liczba 10 milionów klientów miesięcznie.

06.04.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od marca 2022 r. Płatności Online Blue Media umożliwiają szybkie płatności pay by linkami także w Czechach i Słowacji.

21.03.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Sklepy internetowe korzystające z systemu Płatności Online Blue Media mogą już korzystać z oferty finansowania od Brutto.pl w modelu revenue based financing.

07.02.2022 CZYTAJ WIĘCEJ