Skorzystaj ze specjalnego pakietu Blue Media dla klientów SALESmanago (marketing automation): bramka płatności + bramka SMS - razem w niższej cenie
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyKorzystając z oferty łączonej, zyskasz kompleksowe rozwiązanie, wsparcie zaufanego partnera technologicznego, automatyzację procesów płatniczych i komunikacyjnych, obniżenie kosztów oraz wyższy stopień konwersji.
Bardzo proste w obsłudze narzędzie umożliwiające wysyłkę wiadomości informacyjnych i marketingowych, w tym:
Komunikacja SMS z klientami może być dowolnie powiązania z innymi działaniami, takimi jak sprzedaż, serwis, płatności, czy reklamacje.
Konstrukcja naszej bramki płatności pozwala w bardzo krótkim czasie wdrożyć rozwiązanie na dowolnej stronie internetowej i przyjmować płatności za świadczone usługi.
Oferujemy wszystkie najpopularniejsze metody płatności, w tym Pay by link, raty online, szybkie przelewy, BLIK oraz płatności subskrypcyjne.
Zaletą bramki płatności Blue Media jest również bardzo łatwa obsługa zwrotów.
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
obsłużonych SMS-ów w 2020 r.
sklepów internetowych używa naszych płatności
Treść SMS-ów dociera do odbiorcy znacznie szybciej niż w jakiejkolwiek innej formie. 90% SMS-ów jest odbieranych w ciągu 3 minut od nadania. Ponad 98% wiadomości jest odczytywanych.
Wyniki badań przeprowadzonych przez Nielsen Polska pokazują, że kampanie SMS wpływają pozytywnie na decyzje zakupowe aż 48% ankietowanych.
SMS to skuteczny sposób na informowanie o statusie zamówienia, najnowszych ofertach specjalnych i programach lojalnościowych oraz droga do zbudowania relacji z klientem, np. dzięki życzeniom okolicznościowym.
Dzięki gotowym narzędziom do wysyłki kampanii SMS, wyposażonym w proste i bardziej skomplikowane szablony, z łatwością zaprojektujesz kampanie i zaplanujesz ich automatyczną wysyłkę w odpowiednim momencie.
Kampania SMS może mieć zasięg lokalny lub globalny. Sprawdzi się równie dobrze w przypadku branży kosmetycznej co motoryzacyjnej. Taka forma kampanii pozwala w wysokim stopniu profilować oferty, np. pod względem imion, płci, wieku, czy preferencji zakupowych.
Co ważne - koszty obsługi kampanii SMS są bardzo niskie w zestawieniu z jej skutecznością i zasięgiem.
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
FINTECH
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
3 metody płatności najchętniej wybierane przez klientów sklepów internetowych
Każdy sklep internetowy, który chce prowadzić efektywną sprzedaż, powinien być zintegrowany z bramką płatności gwarantującą obsługę różnych metod płatności
16.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką