Oferty pracy

Wdrażamy rozwiązania oszczędzające czas, by nasi klienci i klienci naszych partnerów mieli go więcej, dla siebie, dla swoich bliskich!

Jak wygląda proces rekrutacji?

1. Zapoznanie się ze zgłoszeniami

Rekruterzy zapoznają się z przesłanymi przez kandydatów zgłoszeniami. Na tym etapie możesz spodziewać się telefonu od naszego specjalisty :)

2. Rozmowa rekrutacyjna

W zależności od stanowiska możesz mieć kilka etapów. Na spotkaniu chcemy dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie i dotychczasowych doświadczenia.

3. Informacja zwrotna

Na każdym etapie będziesz otrzymywał informację zwrotną, chcemy abyś wiedział na jakim etapie jesteś.

Nie znalezłeś oferty
dla siebie?

Wyślij CV do naszej bazy - skorzystamy z niego w trakcie kolejnej rekrutacji.

Zostaw swoje CV

Masz pytania dotyczące pracy w naszym zespole?

Skontaktuj się z nami, a udzielimy Ci potrzebnych informacji.