Podnieś konwersję w swoim e−sklepie

#płatności online #konwersja

Bramka płatności Blue Media umożliwia obsługę najpopularniejszych metod płatności, dzięki czemu klienci mogą wybrać swoją ulubioną formę zapłaty i sfinalizować transakcję

Zapytaj o ofertę

Co możesz zrobić, żeby zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Zadbaj o kilka podstawowych aspektów takich jak:

Szeroki wachlarz metod płatności

Przeprowadzone przez nas badania1 pokazują, że co czwarta osoba może zrezygnować z zakupów, jeżeli nie będzie mogła ich opłacić korzystając z preferowanej formy płatności. Dlatego nasza bramka obsługuje 99% dostępnych na rynku metod.

Bezpieczeństwo płatności

Każde połączenie ze stroną płatności jest szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, chroniący dane użytkownika i dane transakcyjne. Wybierając płatności online Blue Media, masz gwarancję bezpieczeństwa i stabilności w zakresie obsługi płatności na każdym etapie realizacji transakcji.

Jasna oferta

Zadbaj o to, żeby klient po wejściu na stronę Twojego sklepu nie miał wątpliwości co sprzedajesz. Zrozumiale i atrakcyjnie przedstawiona oferta to podstawa, ponieważ przekłada się to na zaufanie, jakim obdarzą Cię Twoi klienci.

Przemyślana nawigacja

Zastanów się jakie informacje są najistotniejsze dla Twoich klientów i jakie kroki będą chcieli wykonać w pierwszej kolejności, po czym umieść je w topie strony. Zadbaj o to, żeby proces zakupowy był najkrótszy jak to możliwe. Zredukuj liczbę kroków i uprość formularze, a ułatwisz swoim klientom finalizowanie transakcji.

Prezentacja produktu

Duże, wysokiej jakości zdjęcia oraz zrozumiałe, wyczerpujące opisy produktów (zawierające odpowiednie frazy kluczowe) to najlepsza droga do zdobycia uwagi klienta. Niech to, co najważniejsze, będzie widoczne od razu po wejściu na stronę - nie zmuszaj klienta do poszukiwań.

Rekomendacje

Z badań wynika, że klienci kierują się opinią innych, wybierając zarówno sam produkt, jak i sklep, w którym go kupią. Umieść w widocznym miejscu rekomendacje zadowolonych klientów oraz linki do swoich kanałów social media, gdzie również toczą się rozmowy nt. Twoich produktów.

1 ICAN Research dla Płatności Online BM (zobacz raport)

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

33 tys.

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Jesteśmy partnerem, któremu możesz zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.

Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.

Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ECOMMERCE

Sprawdź, z jakich metod płatności najczęściej korzystają klienci i które warto aktywować w Twoim sklepie internetowym.

20.04.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Sprawdź, w jaki sposób możesz aktywować płatności online w swoim e-sklepie w zależności od tego czy korzystasz z wtyczki czy z integracji.

05.04.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Checklista dla wszystkich właścicieli sklepów, którzy planują już niebawem rozpocząć sprzedać online. Sprawdź >>

29.03.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką