Bramka płatności Blue Media umożliwia obsługę najpopularniejszych metod płatności, dzięki czemu klienci mogą wybrać swoją ulubioną formę zapłaty i sfinalizować transakcję
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyZadbaj o kilka podstawowych aspektów takich jak:
Przeprowadzone przez nas badania1 pokazują, że co czwarta osoba może zrezygnować z zakupów, jeżeli nie będzie mogła ich opłacić korzystając z preferowanej formy płatności. Dlatego nasza bramka obsługuje 99% dostępnych na rynku metod.
Każde połączenie ze stroną płatności jest szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, chroniący dane użytkownika i dane transakcyjne. Wybierając Płatności Online Blue Media, masz gwarancję bezpieczeństwa i stabilności w zakresie obsługi płatności na każdym etapie realizacji transakcji.
Zadbaj o to, żeby klient po wejściu na stronę Twojego sklepu nie miał wątpliwości co sprzedajesz. Zrozumiale i atrakcyjnie przedstawiona oferta to podstawa, ponieważ przekłada się to na zaufanie, jakim obdarzą Cię Twoi klienci.
Zastanów się jakie informacje są najistotniejsze dla Twoich klientów i jakie kroki będą chcieli wykonać w pierwszej kolejności, po czym umieść je w topie strony. Zadbaj o to, żeby proces zakupowy był najkrótszy jak to możliwe. Zredukuj liczbę kroków i uprość formularze, a ułatwisz swoim klientom finalizowanie transakcji.
Duże, wysokiej jakości zdjęcia oraz zrozumiałe, wyczerpujące opisy produktów (zawierające odpowiednie frazy kluczowe) to najlepsza droga do zdobycia uwagi klienta. Niech to, co najważniejsze, będzie widoczne od razu po wejściu na stronę - nie zmuszaj klienta do poszukiwań.
Z badań wynika, że klienci kierują się opinią innych, wybierając zarówno sam produkt, jak i sklep, w którym go kupią. Umieść w widocznym miejscu rekomendacje zadowolonych klientów oraz linki do swoich kanałów social media, gdzie również toczą się rozmowy nt. Twoich produktów.
1 ICAN Research dla Płatności Online BM (zobacz raport)
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
ECOMMERCE
Najpopularniejsze aplikacje, dzięki którym Twoje transakcje walutowe będą tanie i proste
Rynek fintechów rośnie i pojawia się coraz więcej aplikacji umożliwiających płatności w obcych walutach bez kosztu przewalutowania.
22.04.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Dobre praktyki w sklepie internetowym
Czasami z pozoru nieistotne rzeczy mogą mieć znaczący wpływ na działanie sklepu internetowego i jego odbiór przez klientów. Sprawdź, na co zwrócić uwagę.
22.03.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Globalny rynek płatności online – ABC dla polskich e-sklepów
E-ekspansja wymaga dostosowania się do międzynarodowego systemu płatności i rozliczeń. Na co należy zwrócić uwagę, aby ułatwić klientom proces płatności?
18.03.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką
Ta strona korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA Google Prywatność i Warunki