Bramka płatności Blue Media umożliwia obsługę najpopularniejszych metod płatności, dzięki czemu klienci mogą wybrać swoją ulubioną formę zapłaty i sfinalizować transakcję
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyZadbaj o kilka podstawowych aspektów takich jak:
Przeprowadzone przez nas badania1 pokazują, że co czwarta osoba może zrezygnować z zakupów, jeżeli nie będzie mogła ich opłacić korzystając z preferowanej formy płatności. Dlatego nasza bramka obsługuje 99% dostępnych na rynku metod.
Każde połączenie ze stroną płatności jest szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, chroniący dane użytkownika i dane transakcyjne. Wybierając Płatności Online Blue Media, masz gwarancję bezpieczeństwa i stabilności w zakresie obsługi płatności na każdym etapie realizacji transakcji.
Zadbaj o to, żeby klient po wejściu na stronę Twojego sklepu nie miał wątpliwości co sprzedajesz. Zrozumiale i atrakcyjnie przedstawiona oferta to podstawa, ponieważ przekłada się to na zaufanie, jakim obdarzą Cię Twoi klienci.
Zastanów się jakie informacje są najistotniejsze dla Twoich klientów i jakie kroki będą chcieli wykonać w pierwszej kolejności, po czym umieść je w topie strony. Zadbaj o to, żeby proces zakupowy był najkrótszy jak to możliwe. Zredukuj liczbę kroków i uprość formularze, a ułatwisz swoim klientom finalizowanie transakcji.
Duże, wysokiej jakości zdjęcia oraz zrozumiałe, wyczerpujące opisy produktów (zawierające odpowiednie frazy kluczowe) to najlepsza droga do zdobycia uwagi klienta. Niech to, co najważniejsze, będzie widoczne od razu po wejściu na stronę - nie zmuszaj klienta do poszukiwań.
Z badań wynika, że klienci kierują się opinią innych, wybierając zarówno sam produkt, jak i sklep, w którym go kupią. Umieść w widocznym miejscu rekomendacje zadowolonych klientów oraz linki do swoich kanałów social media, gdzie również toczą się rozmowy nt. Twoich produktów.
1 ICAN Research dla Płatności Online BM (zobacz raport)
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
FINTECH
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
3 metody płatności najchętniej wybierane przez klientów sklepów internetowych
Każdy sklep internetowy, który chce prowadzić efektywną sprzedaż, powinien być zintegrowany z bramką płatności gwarantującą obsługę różnych metod płatności
16.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką