Płatności Shoper

#ecommerce #płatności online #Shoper

Sprawdź, jak wdrożyć Płatności Online Blue Media w Twoim sklepie internetowym

Zapytaj o ofertę

Poznaj kluczowe zalety Płatności Shoper obsługiwanych przez Blue Media

Nasze płatności zostały tak zaprojektowane, że właściciel sklepu internetowego może je udostępnić swoim klientom nawet w kilkanaście minut – bez podpisywania umowy i bez prac programistycznych.

Duży wybór metod płatności

Kupujący online chcą mieć możliwość wyboru ich ulubionej metody płatności podczas finalizacji transakcji. Dlatego udostępniamy wszystkie najpopularniejsze rozwiązania, tj. płatność kartą debetową i kredytową, w systemie Pay by link, czy za pośrednictwem BLIK-a.

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

M-commerce to przyszłość sprzedaży online. Dlatego strona naszych płatności została zaprojektowana w technologii RWD i dzięki temu jej wygląd i zachowanie dostosowują się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym klient zleca płatność.

Niska prowizja

Nowe sklepy nie płacą prowizji przez pierwsze 3 miesiące.

Pozostałe sklepy mogą skorzystać z promocji przez pierwsze 3 miesiące i płacić tylko 1% prowizji, a później 1,69%.

Wszystkie szczegóły i warunki ofert specjalnych znajdziesz na stronie Shoper.

Wygodne zwroty

Nowe sklepy Shoper przez 3 miesiące nie płacą prowizji.

Sklep z poziomu platformy Shoper może zrealizować zwrot środków do swojego klienta.

Zwroty trafiają bezpośrednio na ten sam rachuneki, z którego klient realizował wpłatę. Za obsługę procesu odpowiada Blue Media.

Błyskawiczna realizacja

Środki wpłacone przez Twojego klienta będą na Twoim koncie już następnego dnia.

Trzy warianty strony płatności

ŚWłaściciele sklepów premium mogą decydować o wyglądzie strony płatności.

Szata graficzna może być:

  • klasyczna - w szacie graficznej Blue Media;
  • spersonalizowana - w szacie graficznej Twojego e-sklepu;
  • zintegrowana ze sklepem graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu.

Propozycja dla Ciebie

Rodzaj działalności:

Rejestrowana

Wybierz Twój miesięczny obrót:

Opłata aktywacyjna

0 zł

Opłata miesięczna

( % liczony od wartości transakcji )

--%

Dostępne formy płatności

Płatności ratalne, Odroczony termin płatności, Blik, Karty, PBL, Przelew tradycyjny

Komentarz klienta

Usługa Shoper Płatności, realizowana wspólnie z Blue Media, daje dużo większe niż dotąd możliwości właścicielom sklepów internetowych. Usługę mogą aktywować bez niepotrzebnej biurokracji, w zaledwie kilka minut. Nie dość, że sama w sobie jest ona bardzo konkurencyjna, to jeszcze pozwala dostarczyć ich e-biznesowi rozwiązań, których oczekują od nich klienci. W ciągu dwóch lat od jej uruchomienia na naszej platformie aktywowało ją już ponad 9000 sklepów.

Krzysztof Krawczyk – CEO
Dreamcommerce S.A.

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

33 tys.

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Sprawdź, jak uruchomić Płatności Shoper jeszcze dziś

Na start

Dodaj produkty wraz z opisami i zdjęciami. Zadbaj o to, żeby w sklepie był widoczny regulamin zawierający dane firmy prowadzącej sprzedaż (nazwa, adres, NIP).

Logowanie

Wejdź na https://www.shoper.pl/myadmin/ i zaloguj się używając danych swojego konta administratora: loginu oraz hasła.

Aktywacja dodatku

Po zalogowaniu znajdziesz się na pulpicie, po jego lewej stronie będzie się znajdowało menu.

Wybierz: Ustawienia >> Obsługa zamówień

Wśród zakładek odnajdź: Formy płatności, następnie kliknij Aktywuj.

Przesłanie formularza

Po wciśnięciu przycisku Aktywuj, wyświetli się formularz, do którego należy wprowadzić poprawne dane.

Pamiętaj, że wpisywane przez Ciebie dane muszą być prawdziwe i odpowiadać aktualnej sytuacji. Jeżeli dane będą błędne lub niekompletne może to skomplikować lub całkiem uniemożliwić przeprowadzenie weryfikacji, a co za tym idzie, uruchomienie płatności Shoper w twoim sklepie internetowym.

Ważne: podaj swój aktualny adres e-mail, ponieważ będziemy się z tobą kontaktować właśnie za jego pośrednictwem.

Wprowadzony numer konta musi być dokładnie taki jak ten, z którego zamierzasz dokonać przelewu weryfikacyjnego (następny krok).

Przelew weryfikacyjny

Po wypełnieniu i przesłaniu formularza zobaczysz link aktywacyjny, który należy kliknąć, aby móc dokonać przelewu weryfikacyjnego na kwotę 19 PLN.

Pamiętaj, że numer konta, z którego robisz przelew musi się zgadzać z tym, który podałeś w formularzu. Jeżeli będą się różnić, aktywowanie płatności Shoper w Twoim sklepie będzie niemożliwe.

W następnym kroku wybierz swój bank i wykonaj przelew. Kwota aktywacyjna jest bezzwrotna.

Jeżeli wśród wymienionych banków nie znajdziesz swojego, wybierz opcję: Mam konto w innym banku i postępuj zgodnie z wyświetlaną instrukcją. Upewnij się, że zarówno numer rachunku, jak i dane są prawidłowe, ponieważ przelew weryfikacyjny jest bezzwrotny.

Wybierz tę opcję również wtedy, gdy chcesz wskazać do rozliczeń swój rachunek firmowy. Jeżeli tego nie zrobisz bramka płatnicza przekieruje Cię automatycznie do ekranu logowania przeznaczonego dla klientów indywidualnych, co uniemożliwi prawidłowe przeprowadzenie procesu.

I to wszystko! Gdy weryfikacja Płatności Shoper przebiegnie prawidłowo, wówczas pojawią się one w zakładce: Konfiguracja >> Sprzedaż & Dostawa >> Płatności (jako przelew natychmiastowy).

Co się dzieje, gdy weryfikacja zakończy się negatywnie?

Jeżeli weryfikacja zakończy się negatywnie, wówczas otrzymasz od nas wiadomość e-mail informującą o tym jakie dane zostały podane błędnie.

Na tej podstawie będziesz w stanie wprowadzić potrzebne zmiany i ponownie przejść proces weryfikacyjny.

Pamiętaj, żeby w trakcie procesu weryfikacyjnego nie wyłączać swojego sklepu.

Jesteśmy partnerem, któremu możesz zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.

Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.

Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ARTYKUŁ

Połowa Polaków deklaruje, że za zakupy w sieci płaci szybkimi przelewami, choć preferowaną formą płatności są one dla co czwartego z nas.

27.07.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

ECOMMERCE

Chcesz wdrożyć płatności online w swoim sklepie i zastanawiasz się, czy warto to zrobić w modelu white label? Wyjaśniamy na czym polega ten typ integracji i jakie niesie z sobą korzyści.

26.07.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Sprzedaż w internecie bez sklepu internetowego? Teraz to możliwe. Poznaj bliżej 1koszyk i przekonaj się, czy jest to rozwiązanie dla Ciebie.

19.07.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką