Płatności Shoper

#ecommerce #płatności online #Shoper

Sprawdź, jak wdrożyć Płatności Online Blue Media w Twoim sklepie internetowym

Skontaktuj się z działem sprzedaży

Poznaj kluczowe zalety Płatności Shoper obsługiwanych przez Blue Media

Nasze płatności zostały tak zaprojektowane, że właściciel sklepu internetowego może je udostępnić swoim klientom nawet w kilkanaście minut – bez podpisywania umowy i bez prac programistycznych.

Duży wybór metod płatności

Kupujący online chcą mieć możliwość wyboru ich ulubionej metody płatności podczas finalizacji transakcji. Dlatego udostępniamy wszystkie najpopularniejsze rozwiązania, tj. płatność kartą debetową i kredytową, w systemie Pay by link, czy za pośrednictwem BLIK-a.

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

M-commerce to przyszłość sprzedaży online. Dlatego strona naszych płatności została zaprojektowana w technologii RWD i dzięki temu jej wygląd i zachowanie dostosowują się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym klient zleca płatność.

Niska prowizja

Nowe sklepy nie płacą prowizji przez pierwsze 3 miesiące.

Pozostałe sklepy mogą skorzystać z promocji przez pierwsze 3 miesiące i płacić tylko 1% prowizji, a później 1,69%.

Wszystkie szczegóły i warunki ofert specjalnych znajdziesz na stronie Shoper.

Wygodne zwroty

Nowe sklepy Shoper przez 3 miesiące nie płacą prowizji.

Sklep z poziomu platformy Shoper może zrealizować zwrot środków do swojego klienta.

Zwroty trafiają bezpośrednio na ten sam rachuneki, z którego klient realizował wpłatę. Za obsługę procesu odpowiada Blue Media.

Błyskawiczna realizacja

Środki wpłacone przez Twojego klienta będą na Twoim koncie już następnego dnia.

Trzy warianty strony płatności

ŚWłaściciele sklepów premium mogą decydować o wyglądzie strony płatności.

Szata graficzna może być:

  • klasyczna - w szacie graficznej Blue Media;
  • spersonalizowana - w szacie graficznej Twojego e-sklepu;
  • zintegrowana ze sklepem graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu.

Chcesz korzystać z Płatności Shoper w swoim serwisie www?

Kieruj się naszą instrukcją, a zybko i wygodnie aktywujesz płatności online.

Komentarz klienta

Usługa Shoper Płatności, realizowana wspólnie z Blue Media, daje dużo większe niż dotąd możliwości właścicielom sklepów internetowych. Usługę mogą aktywować bez niepotrzebnej biurokracji, w zaledwie kilka minut. Nie dość, że sama w sobie jest ona bardzo konkurencyjna, to jeszcze pozwala dostarczyć ich e-biznesowi rozwiązań, których oczekują od nich klienci. W ciągu dwóch lat od jej uruchomienia na naszej platformie aktywowało ją już ponad 9000 sklepów.

Krzysztof Krawczyk – CEO
Dreamcommerce S.A.

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

33 tys.

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Jesteśmy partnerem, któremu możesz zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.

Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.

Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ECOMMERCE

Liderem rynku jest Amazon, największym sektorem moda, a Francuzi najchętniej zamawiają produkty z dostawą do domu oraz handlują używanymi rzeczami.

30.09.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Wysoka inflacja, rosnące raty kredytów i rachunki za energię zmuszają wiele osób do przesuwania wydatków na późniejszy, bardziej dogodny termin.

29.09.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Zadaniem inbound marketingu jest dostarczanie odbiorcom wartości i stopniowe przekształcanie ich w klientów. Sprawdź, jak stosować to podejście w e-commerce.

27.09.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką