#ecommerce #płatności online #Shoper
Sprawdź, jak wdrożyć Płatności Online Blue Media w Twoim sklepie internetowym
Skontaktuj się z działem sprzedażyNasze płatności zostały tak zaprojektowane, że właściciel sklepu internetowego może je udostępnić swoim klientom nawet w kilkanaście minut – bez podpisywania umowy i bez prac programistycznych.
Kupujący online chcą mieć możliwość wyboru ich ulubionej metody płatności podczas finalizacji transakcji. Dlatego udostępniamy wszystkie najpopularniejsze rozwiązania, tj. płatność kartą debetową i kredytową, w systemie Pay by link, czy za pośrednictwem BLIK-a.
M-commerce to przyszłość sprzedaży online. Dlatego strona naszych płatności została zaprojektowana w technologii RWD i dzięki temu jej wygląd i zachowanie dostosowują się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym klient zleca płatność.
Przez pierwsze 3 miesiące nowe sklepy korzystają za darmo.
Płatności w ciągu 30 dni od założenia sklepu lub niska prowizja (jeśli sklep jest otwarty dłużej niż 90 dni).
Wszystkie szczegóły i warunki ofert specjalnych dostępne na stronie Shoper.
Nowe sklepy Shoper przez 3 miesiące nie płacą prowizji.
Sklep z poziomu platformy Shoper może zrealizować zwrot środków do swojego klienta.
Zwroty trafiają bezpośrednio na ten sam rachunek, z którego klient realizował wpłatę. Za obsługę procesu odpowiada Blue Media.
Środki wpłacone przez Twojego klienta będą na Twoim koncie już następnego dnia.
Właściciele sklepów premium mogą decydować o wyglądzie strony płatności.
Szata graficzna może być:
Kieruj się naszą instrukcją, a szybko i wygodnie aktywujesz płatności online.
Zobacz instrukcjęod tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
ECOMMERCE
Sprzedaż zagraniczna – 5 kroków poprzedzających ekspansję sklepu internetowego na nowe rynki
Planujesz rozpocząć sprzedaż zagraniczną? W poniższym artykule znajdziesz informacje o tym, o co należy zadbać, by ten proces się powiódł...
03.02.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Czym są płatności odroczone i co możesz dzięki nim zyskać?
Zastanawiasz się, czy warto umożliwić klientom korzystanie z "Kup teraz, zapłać później"? Sprawdź potencjalne korzyści.
30.01.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Blockchain w e-commerce gwarancją autentyczności zapisanych informacji
Chociaż zastosowanie blockchain w e-commerce jest w fazie rozwoju, dotychczasowe wdrożenia pokazują jego potencjał związany z transparentnością i...
27.01.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką