Wybierz bramkę SMS, dzięki której będziesz w stanie prowadzić efektywną komunikację ze swoimi klientami
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyTo szybkie i niezawodne narzędzie do masowej komunikacji za pośrednictwem SMS-ów.
Komunikacja SMS jest jedną z nielicznych form, która gwarantuje, że docieramy z naszym przekazem do właściwego odbiorcy.
W każdej chwili, bez względu na to, gdzie znajduje się aktualnie klient, możemy wysłać mu istotną informację, np. uprzedzającą o zmienionych godzinach świadczenia usług, dzięki czemu klient uniknie niemiłego rozczarowania.
Twoja wiadomość SMS może zawierać informację o nowej ofercie lub sezonowej wyprzedaży i zachęcać klienta do zakupów – odsyłając go bezpośrednio na Twoją stronę www za pośrednictwem linka osadzonego w wiadomości.
Dodatkową wartością jest to, że jesteś w stanie bardzo łatwo zbadać skuteczność komunikacji, analizując ruch przychodzący na Twoją stronę www.
Korzystając z naszego autorskiego systemu do masowej komunikacji SMS, możesz przypomnieć swoim klientom o zbliżającym się terminie płatności lub o przeterminowanych fakturach.
SMS może również zawierać bezpośredni link do płatności, który umożliwi klientowi szybką finalizację transakcji.
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
ECOMMERCE
Czym jest WhatsApp Business i kiedy warto go mieć?
WhatsApp to popularny komunikator, który jest wykorzystany również do komunikacji z klientami. Jego dużym atutem jest to, że w wersji podstawowej jest darmowy.
07.02.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Skuteczna komunikacja z klientem sklepu internetowego
Ponad połowa internautów oczekuje, że sklep internetowy odpowie na ich pytanie w ciągu maksymalnie trzech godzin.
23.01.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Sposób komunikacji między pracownikami zazwyczaj nie jest widoczny dla klienta. Jednak ma bezpośrednie przełożenie na jego doświadczenia zakupowe.
09.08.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką