#płatności online #subskrypcje
Pozwól swoim klientom korzystać z subskrypcji, a zyskają na tym dwie strony.
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyTo cykliczne płatności za rachunki, zakupy oraz różnego rodzaju abonamenty. Klient wskazuje źródło płatności, a ta jest pobierana automatycznie w z góry ustalonym terminie.
Znając liczbę aktywnych subskrypcji, możesz z dużą precyzją oszacować nadchodzące wpływy oraz z wyprzedzeniem zaplanować realizację zamówień. Klient ma pewność, że otrzyma przesyłkę na czas, a Ty możesz być pewien konkretnych zysków.
Subskrypcje cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów, ponieważ to bardzo wygodna i bezpieczna metoda płatności. Mając ją w swojej ofercie – podnosisz swoją konkurencyjność i docierasz do nowego segmentu klientów, którzy wybiorą Twoją ofertę właśnie ze względu na możliwość skorzystania z subskrypcji.
Klienci doceniają to, że muszą tylko raz podać dane do płatności, nie muszą pamiętać o terminach płatności, a płatność będzie zrealizowana automatycznie w wyznaczonym czasie. Subskrypcje to wygoda i bezpieczeństwo.
Klient wybiera metodę płatności subskrypcyjnej.
Następnie podaje dane karty płatniczej, która ma być użyta do realizacji płatności.
Płatność jest realizowana automatycznie w wyznaczonym terminie.
Segafredo to włoska marka kawowa założona w 1973 roku, której kawiarnie są obecne w 58 krajach na świecie. Polscy klienci mogą kupować kawę Segafredo za pośrednictwem serwisu www.sklepsegafredo.pl – to właśnie w nim zostały aktywowane płatności cykliczne.
Marka zdecydowała, że chce umożliwić klientom zakup kawy w modelu subskrypcyjnym, żeby przyspieszyć rozwój, zyskać przewagę rynkową oraz zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia podczas zakupów online.
Wdrożenie subskrypcji wymagało płynnej współpracy pomiędzy Blue Media, Selly i Segafredo. Wybierając abonament, klienci mogą korzystać z promocyjnych cen i nie muszą się już martwić o regularność dostaw. Marka natomiast zyskała stałe źródło dochodu, przewidywalne wpływy oraz szerokie grono lojalnych klientów.
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
ECOMMERCE
Usługi subskrypcyjne w e-commerce. Jak działają programy premium?
Platformy sprzedażowe, bijąc się o klienta, poszerzają oferty dodatkowych usług w ramach subskrypcji.
29.04.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Najpopularniejsze aplikacje, dzięki którym Twoje transakcje walutowe będą tanie i proste
Rynek fintechów rośnie i pojawia się coraz więcej aplikacji umożliwiających płatności w obcych walutach bez kosztu przewalutowania.
22.04.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Dobre praktyki w sklepie internetowym
Czasami z pozoru nieistotne rzeczy mogą mieć znaczący wpływ na działanie sklepu internetowego i jego odbiór przez klientów. Sprawdź, na co zwrócić uwagę.
22.03.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką
Ta strona korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA Google Prywatność i Warunki