Baza wiedzy

Wyszukiwanie ...

RAPORT

Wiele sfer codziennego życia przeniosło się do internetu. Zdalnie pracujemy, uczymy się, załatwiamy sprawy urzędowe, korzystamy z rozrywki online (np. serwisów streamingowych). Część tych pandemicznych trendów zostanie z nami już na stałe.

#płatności za rachunki #zakupy przez internet #finanse Polaków CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Co prawda 72 proc. z nas uznaje globalne ocieplenie za groźne dla swego życia, ale inne zagrożenia są według nas bardziej niebezpieczne. To jedna z ciekawszych obserwacji z raportu Blue Media “Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2020”. Dlaczego naukowcy uznają zmiany klimatu ...

CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Trzy czwarte Polaków zgadza się z doniesieniami naukowców i mediów, że mamy obecnie do czynienia z kryzysem klimatycznym. Tylko połowa uważa jednak, że sytuacja ekologiczna świata jest tak zła, że należy podjąć natychmiastowe działania naprawcze - wynika z badania “Postawy ek...

#ekologia #zmiany klimatu #badania CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Raport Blue Media "Finanse Polaków w czasach pandemii" Badanie obejmuje takie zagadnienia jak: Zakupy przez internet Opłacanie rachunków Załatwianie spr...

#płatności za rachunki #zakupy przez internet #finanse Polaków CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Coraz więcej Polaków oszczędza - już dwie trzecie z nas odkłada środki na przyszłość. Jak wynika z raportu "Finanse Polaków w czasie pandemii" firmy Blue Media, zgromadzenie odpowiedniej sumy jest uważane za wyznacznik sukcesu finansowego. Jego osiągnięcie deklaruje już co si...

#covid #finanse #oszczędności CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Praca zdalna i elektroniczne podpisywanie dokumentów to najbardziej popularne usługi zdalne, z których korzystamy w czasach epidemii. 17 proc. badanych deklaruje, że w takiej czy innej formie korzystało również ze zdalnej edukacji realizowanej przez szkoły, jednak widać wyraź...

#covid #finanse #praca zdalna CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Już 56 proc. Polek i Polaków korzysta z internetowych usług subskrypcyjnych - wynika z badania Blue Media “Finanse w czasie epidemii”. Platformy oferujące dostęp do filmów i seriali wyraźnie deklasują inne serwisy działającą w modelu płatności abonamentowych. Doceniamy usługi...

#płatności online #płatności za rachunki #płatności cykliczne CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Nawet połowa e-zakupów polskich internautów w 2019 roku została zrealizowana w godzinach pracy - wynika z danych Blue Media. Polacy wyróżniają się pod tym względem na tle innych krajów, których mieszkańcy na zakupy w sieci zdecydowanie częściej wybierają godziny wieczorne. ...

#płatności online #zakupy przez internet #płatności bezgotówkowe CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Zdecydowana większość z nas zdaje sobie sprawę z nieuchronności postępu technologicznego i dostrzega płynące z niego korzyści. Jednocześnie rośnie świadomość zagrożeń związanych z nowymi technologiami. Najbardziej obawiamy się utraty prywatności, cyberterroryzmu i uzależnieni...

#prywatność #bezpieczeństwo w sieci #postęp technologiczny CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Najbardziej pożądanym sposobem załatwiania spraw urzędowych przez Polaków jest internet. W praktyce ciągle najczęściej konieczna jest wizyta w urzędzie, ale grupa e-petentów dynamicznie rośnie. Pod względem wykorzystania internetu do komunikacji z urzędami podziały ze względu...

#e urząd #e administracja #cyfryzacja CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Raport Autopay Research "Jak płacimy rachunki. Edycja 2019" zrealizowany przez firmę badawczą Satisface. Z raportu dowiesz się: jakie są preferowane metody płatności za rachunki, i jak przyzwyczajenia Polakó...

#płatności online #płatności automatyczne #płatności za rachunki CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Liczba comiesięcznych zobowiązań przeciętnego polskiego gospodarstwa domowego oscyluje między 3 a 6. Zdecydowana większość badanych Polaków deklaruje, że opłaca swoje rachunki przez internet. I płaci je coraz szybciej - wynika z badania Autopay Research “Jak płacimy rachunki”...

#płatności online #płatności za rachunki #płatności cykliczne CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Polacy chętnie płacą za dostęp do kultury online. W ciągu ostatniego roku odsetek osób deklarujących korzystanie z serwisów filmowych czy muzycznych wzrósł ponad dwukrotnie - wynika z tegorocznego badania Autopay Research “Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych”. ...

#płatności online #płatności subskrypcyjne #płatności abonamentowe CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Raport Autopay Research nt podejście Polaków do fintechu. W raporcie znajdują się takie informacje jak: poziom zaufania do instytucji oferujących usługi finansowe; poziom zau...

#fintech #blue media #innowacje finansowe CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Większość Polaków nie zna pojęcia fintech. Nie wie też, że nowe przepisy umożliwiają licencjonowanym podmiotom pobieranie za ich zgodą danych z konta bankowego czy wykonywanie w ich imieniu transakcji. Dynamika zmian wydaje się jednak jednoznaczna. Choć nie jesteśmy entuzjast...

#fintech #PSD2 #dane osobowe CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Raport "Jak kupujemy w internecie. Edycja 2019"   Z raportu dowiecie się m.in.: jak rośnie popularność zakupów przez internet na przestrzeni ostatnich 4 lat? ...

#ecommerce #zakupy przez internet #zakupy online CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Badanie Blue Media, operatora serwisu Kokos.pl, na temat pożyczanie pieniędzy przez Polaków. Co zawiera raport z badania: Liczba osób pożyczających pieniądze w zasadzie nie zmieniła się od ubiegłego roku i nadal oscyluje wok...

#pożyczki online #pożyczki #pożyczki bankowe CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Najchętniej w opcji abonamentowej wybieramy usługi medyczne, dostęp do filmów, oprogramowania komputerowego i prasy – wynika z najnowszego badania Blue Media “Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych”. Rośnie liczb...

#płatności cykliczne #płatności abonamentowe #usługi subskrypcyjne CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Badanie Blue Media “Jak korzystamy z usług subskrypcyjnych” zrealizowane przez firmę badawczą Satisface. Badanie dotyczy takich zagadnień jak: z jakich usług subskrypcyjnych najczęściej korzystają Polacy; ...

#płatności cykliczne #płatności subskrypcyjne #usługi subskrypcyjne CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Badanie Blue Media "Jak płacimy rachunki. Edycja 2018" przeprowadzone przez firmę badawczą Satisface. Z badania można dowiedzieć się m.in.: ile średnio rachunków płacą polskie gospodarstwa domowe; w jaki s...

#płatności online #płatności automatyczne #płatności za rachunki CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Mamy coraz więcej comiesięcznych zobowiązań - co dziesiąty z nas płaci ponad 10 rachunków miesięcznie. I coraz częściej zapominamy je regulować na czas - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media “Jak płacimy rachunki”. ​Wygoda i oszczędność czasu ...

#płatności za rachunki #płatności cykliczne #płatności automatycznie CZYTAJ WIĘCEJ

Wyniki z innych serwisów

Bądź na bieżąco ze światem finansów

Wysyłamy newsletter tylko raz w tygodniu i informujemy wyłącznie o najważniejszych wydarzeniach

Ważne wydarzenia z życia firmy