Dodaj do swojej oferty możliwość zlecania szybkich płatności BLIK i ułatw swoim klientom opłacanie zamówień w Twoim e-sklepie lub serwisie internetowym
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyBLIK to metoda płatności, która umożliwia klientom dokonanie płatności, bezgotówkowo, za pomocą smartfona, a konkretnie za pomocą aplikacji mobilnej banku.
Aby móc skorzystać z tej metody płatności należy być klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzystać z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie.
Z BLIKA mogą korzystać również użytkownicy, którzy są klientami więcej niż jednego banku partnerskiego.
Transakcja w systemie płatności mobilnych BLIK realizowana jest za pomocą generowanego w aplikacji mobilnej banku 6-cyfrowego kodu.
Kody są jednorazowe, a ich ważność wygasa po 2 minutach od momentu ich wygenerowania na żądanie klienta.
Dane przelewu wypełniane są automatycznie, po zalogowaniu do aplikacji banku na telefonie generujemy kod i za jego pomocą autoryzujemy transakcję.
Unikamy w ten sposób przekierowania i logowania do systemu transakcyjnego banku i konieczności wpisywania kodów SMS w celu realizacji przelewu.
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
BLIK to idealny sposób na proste i szybkie opłacanie transakcji w internecie. Klienci chętnie korzystają z tej metody, bo można ją wykorzystywać również offline w różnego rodzaju punktach usługowych oraz do wypłacania gotówki z bankomatu.
Oferujemy również rozwiązanie BLIK 0 - czyli BLIK “wewnątrz sklepu”.
W tym przypadku kod zabezpieczający podawany jest bezpośrednio na stronie sklepu w ostatnim etapie procesu zakupowego.
Potwierdzenie płatności podawane jest synchronicznie - następuje w tej samej chwili, w której klient potwierdzi transakcję w aplikacji mobilnej banku.
Kod zabezpieczający podawany jest na stronie bramki w przypadku integracji wyglądu standardowego lub spersonalizowanego.
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
ECOMMERCE
Poznaj wartość płynącą z uczestnictwa w Programie Partnerskim Blue Media
Będąc partnerem Blue Media, zyskujesz nie tylko dodatkowe źródło dochodu, lecz również budujesz wartościowe relacje z wieloma osobami z branży.
12.08.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Czym jest smart shopping i dlaczego zyskuje na popularności?
Pandemia, wojna w Ukrainie, rosnąca inflacja, wzrost cen większości produktów – to wszystko sprawia, że konsumenci podchodzą do zakupów z większą ostrożnością.
14.07.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Bezpieczni na e-zakupach 2022. Najważniejsze wnioski z raportu
Aż 81% Polaków zrobiło zakupy online w minionym roku, a jedynie 24% uważa, że ich wiedza na temat cyberbezpieczeństwa jest bardzo dobra.
09.06.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką