Płatność BLIK

#płatności online #BLIK

Dodaj do swojej oferty możliwość zlecania szybkich płatności BLIK i ułatw swoim klientom opłacanie zamówień w Twoim e-sklepie lub serwisie internetowym

Zapytaj o ofertę

Jakie są płatności BLIK?

BLIK to metoda płatności, która umożliwia klientom dokonanie płatności, bezgotówkowo, za pomocą smartfona, a konkretnie za pomocą aplikacji mobilnej banku.

Łatwo dostępne

Aby móc skorzystać z tej metody płatności należy być klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzystać z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie.

Z BLIKA mogą korzystać również użytkownicy, którzy są klientami więcej niż jednego banku partnerskiego.

Proste w obsłudze

Transakcja w systemie płatności mobilnych BLIK realizowana jest za pomocą generowanego w aplikacji mobilnej banku 6-cyfrowego kodu.

Kody są jednorazowe, a ich ważność wygasa po 2 minutach od momentu ich wygenerowania na żądanie klienta.

Bardzo wygodne

Dane przelewu wypełniane są automatycznie, po zalogowaniu do aplikacji banku na telefonie generujemy kod i za jego pomocą autoryzujemy transakcję.

Unikamy w ten sposób przekierowania i logowania do systemu transakcyjnego banku i konieczności wpisywania kodów SMS w celu realizacji przelewu.

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

33 tys.

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Dlaczego warto dodać płatność BLIK do oferty?

BLIK to idealny sposób na proste i szybkie opłacanie transakcji w internecie. Klienci chętnie korzystają z tej metody, bo można ją wykorzystywać również offline w różnego rodzaju punktach usługowych oraz do wypłacania gotówki z bankomatu.

Oferujemy również rozwiązanie BLIK 0 - czyli BLIK “wewnątrz sklepu”.

W tym przypadku kod zabezpieczający podawany jest bezpośrednio na stronie sklepu w ostatnim etapie procesu zakupowego.

Potwierdzenie płatności podawane jest synchronicznie - następuje w tej samej chwili, w której klient potwierdzi transakcję w aplikacji mobilnej banku.

Kod zabezpieczający podawany jest na stronie bramki w przypadku integracji wyglądu standardowego lub spersonalizowanego.

Jesteśmy partnerem, któremu możesz zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.

Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.

Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ECOMMERCE

Sprawdź, z jakich metod płatności najczęściej korzystają klienci i które warto aktywować w Twoim sklepie internetowym.

20.04.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Sprawdź, w jaki sposób możesz aktywować płatności online w swoim e-sklepie w zależności od tego czy korzystasz z wtyczki czy z integracji.

05.04.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Checklista dla wszystkich właścicieli sklepów, którzy planują już niebawem rozpocząć sprzedać online. Sprawdź >>

29.03.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką