Dostarczamy narzędzia do wielokanałowej obsługi płatności online dla e-commerce, dostawców mediów, sektora publicznego i bankowości
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyPłatności online Blue Media upraszczają, przyspieszają i ułatwiają transakcje internetowe. Korzystają z nich zarówno małe sklepy internetowe, jak i największe polskie banki.
Płatności online Blue Media to setki metod płatności
Obsługujemy wszystkie najchętniej wybierane przez klientów metody płatności online, od płatności automatycznych 27 największych banków Pay by link (m.in. mTransfer, Pekao24, iPKO), przez płatności kartą (VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro), po BLIK, raty online i płatności subskrypcyjne.
Płatności online Blue Media to szybki dostęp do środków finansowych
Oferujemy możliwość natychmiastowego rozliczenia płatności online w standardzie D+0, dzięki czemu płatności zlecone przez klientów będę na Twoim koncie tego samego dnia, bez względu na to, o której godzinie została sfinalizowana transakcja.
Płatności online w modelu white-label
Proces uruchamiania płatności online jest całkowicie zautomatyzowany. Zapewniamy szeroki wybór gotowych wtyczek do platform open source, umożliwiamy integrację z najpopularniejszymi platformami e-commerce oraz udostępniamy szereg plików do pobrania, w tym grafiki, specyfikacje i dokumentacje.
Blue Media S.A. od 2017 roku jest partnerem Nesperta w zakresie obsługi płatności online, z
wykorzystaniem elektronicznych instrumentów płatniczych: pay by link, karty płatniczej,
płatności BLIK 0, Google Pay i szybkich przelewów.
Środki wpłacane przez klientów są natychmiastowo przekazywane na rachunki bankowe Spółki, wraz z
powiadomieniem o dokonanych płatnościach online poprzez API Blue Media, w ramach platformy
Magento 2.
Dodatkowo Blue Media wykazała się dużą elastycznością w zakresie modelu rozliczeń i modelu
biznesowego.
Małgorzata Wróblewska, Nesperta Sp. z o.o.
Niska prowizja
Bez żadnych dodatkowych kosztów za utrzymanie modułu płatności online
Szybkie wdrożenie
Uruchomienie płatności online jest możliwe nawet w 30 minut
Kompleksowość
Wszystkie formy płatności online w ramach jednego rozwiązania
Wysoki stopień bezpieczeństwa
Wszystkie transakcje są zabezpieczone protokołem SSL, a płatności kartą dodatkowo standardem 3D−Secure.
Płatności online Blue Media są obecnie wykorzystywane przez kilkadziesiąt tysięcy sklepów
internetowych w Polsce, zbudowanych w oparciu o najróżniejsze rozwiązania. Nasze płatności
internetowe są zintegrowane z najpopularniejszymi platformami open source i innymi rozwiązaniami
dla e-commerce, takimi jak: Selly, Shoper, WooCommerce, Magento, Shopify, SOTE, Comarch,
PrestaShop, Sky-Shop, Atomstore, Shopware, OpenCart, TRISOshop.
Blue Media jest przez wielu uważana za najlepszego operatora płatności online dla sklepu
internetowego – bez względu na to, czy jest to duży e-commerce z tysiącami produktów, czy
sprzedawca kursów online. Nasz system płatności online obsługuje płatności mobilne, karty
płatnicze, płatności odroczone, płatność blik, przelewy online i inne metody płatności, które
pomagają przyciągnąć nowych klientów, ceniących sobie przede wszystkim szybkość, wygodę i
bezpieczeństwo płatności online podczas zakupów w sklepie internetowym.
Jeżeli potrzebujesz szybkich płatności oraz sprawnej wypłaty środków i zastanawiasz się, który
system płatności online wybrać dla swojego sklepu internetowego – płatności internetowe Blue
Media będą najlepszym wyborem. Nasz system płatności online jest dopasowany do potrzeb
współczesnych klientów, którzy coraz chętniej korzystają z płatności mobilnych. Na popularności
zyskują również płatności ratalne i płatności za pomocą kart płatniczych, ale bezsprzecznie
nadal najchętniej wybierane są: BLIK i szybki przelew online.
Zaletą naszej bramki płatności jest niska prowizja i opłata aktywacyjna, szyfrowanie każdej
transakcji oraz dostępne metody płatności, które szybko zyskują na znaczeniu, np. Google Pay,
Apple Pay, czy płatności odroczone, gdzie termin zapłaty jest wydłużony.
Nowych klientów przyciąga do sklepu internetowego nie tylko atrakcyjna oferta, lecz również
darmowa dostawa do domu klienta, komfortowe zakupy online, wygodne i szybkie płatności w sklepie
internetowym, na które kluczowy wpływ ma wybór operatora płatności, dlatego wybierz warto wybrać
Blue Media, któremu zaufało blisko 40 000 sprzedawców.
Dokonując wyboru płatności internetowych dostępnych w sklepie online, należy brać pod uwagę,
jakie metody płatności najchętniej wybierają klienci. Obecnie najczęściej korzystają z płatności
BLIK, zaraz za nimi plasują się szybkie przelewy i płatność kartą.
Trendy w zakresie płatności online się jednak zmieniają, dlatego warto sprawdzać czy na stronach
internetowych operatorów pojawiają się aktualne informacje na temat preferencji klientów i czy
dany operator płatności nadąża za trendami. W Blue Media stale analizujemy wykorzystanie różnych
metod płatności i na tej podstawie projektujemy i wdrażamy nowe rozwiązania płatnicze, które
mogą przynieść korzyści naszym partnerom. Przykładowo, płatności mobilne mocno zyskują na
popularności, ponieważ coraz więcej osób robi zakupy właśnie za pomocą smartfonów. Bramka
płatnicza Blue Media jest w pełni responsywna, czyli przygotowana do obsługi płatności online na
różnych urządzeniach.
Rynek płatności online został zdominowany przez kilku operatorów płatności, o bardzo zbliżonej
ofercie. Blue Media wyróżnia się nowoczesnym podejściem do tematu płatności internetowych, które
objawia się w stałej trosce o dopasowanie naszych usług do aktualnych potrzeb naszych partnerów
i ich klientów. Rozwijamy płatności mobilne (również w ramach aplikacji mobilnej sklepu),
przyspieszamy wypłaty środków (nawet tego samego dnia na koncie sklepu internetowego),
maksymalnie upraszczamy proces płatności – dzięki temu nasi klienci nie mają wątpliwości, gdy
ktoś ich pyta jaki system płatności online wybrać. Polecają nasze rozwiązania i jesteśmy im za
to bardzo wdzięczni.
Kolejną zaletą naszej bramki płatniczej jest to, że nie wymusza na klientach konieczności
rejestracji konta w sklepach internetowych, w których zamierzają zrobić zakupy. Robimy wszystko,
żeby ułatwiać klientom zakupy, a to przekłada się na lepszą konwersję i wyższe dochody naszych
partnerów.
Konto sklepu w systemie PayBM daje sprzedawcy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji na
temat liczby zamówień i statusu poszczególnych transakcji, pozwala również w prosty sposób
zlecać zwroty.
Blue Media jest obecna na polskim rynku płatności internetowych od ponad 20 lat. Była pierwszą
firmą, która wdrożyła przelewy natychmiastowe, z których dziś korzystają największe podmioty
finansowe w kraju. Jesteśmy wielokrotnie nagradzaną firmą, zarówno za innowacyjność
wprowadzanych rozwiązań, jak i za podejście do prowadzenia biznesu.
Naszą misją jest ułatwianie, przyspieszanie i automatyzowanie codziennych czynności. Dzięki
opiniom naszych partnerów i ich klientów wiemy, że udaje nam się tę misję realizować. Stale
pracujemy nad nowymi rozwiązaniami płatniczymi, które sprawią, że zakupy internetowe staną się
jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze, a w internecie zaczną kupować ci dotąd nieprzekonani.
Ranking płatności nie jest dla nas najważniejszy, choć oczywiście miło jest otrzymywać nagrody i
wyróżnienia. Dla nas największym wyróżnieniem jest zaufanie naszych partnerów oraz ich klientów,
którzy codziennie korzystają z naszych rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych. Każdego dnia z
naszych usług korzysta blisko milion osób oraz tysiące podmiotów gospodarczych.
Blue Media jest jedynym z nielicznych operatorów płatności na polskim rynku, którzy umożliwiają
pobieranie płatności online przez osoby prowadzące działalność nierejestrowaną. To bardzo
prężnie rozwijający się sektor. Taka forma działalności pozwala początkującym przedsiębiorcom
zweryfikować ich pomysł na biznes i sprawdzić się bez konieczności ponoszenia dużych inwestycji
finansowych.
Żeby móc pobierać płatności online, wystarczy się zarejestrować w systemie PayBM, przejść krótki
proces weryfikacyjny i aktywować płatności w swoim serwisie internetowym. Żeby ułatwić naszym
partnerom rozwój biznesu, zawarliśmy strategiczne partnerstwa z dostawcami różnego rodzaju usług
i oprogramowania. Wśród nich jest np. 1koszyk, który pozwala prowadzić sprzedaż online, nawet
bez posiadania e-sklepu. Klient może wygenerować sobie specjalny link, za pośrednictwem którego
odbywa się sprzedaż produktu lub usługi.
Jeżeli chcesz przekonać do swojej oferty szersze grono klientów i uruchomić sprzedaż online, musisz pamiętać o podłączeniu płatności online, które pozwolą zainteresowanym wygodnie zapłacić za zamówienie. Wyraźnie spada liczba osób, które zamawiają z płatnością przy odbiorze (również dlatego, że coraz mniej ludzi ma przy sobie gotówkę), lub chcą się logować do swojego banku, wpisywać dane do przelewu w odpowiednim polu, żeby zlecić tradycyjny przelew. Nie dość, że zajmuje to znacznie więcej czasu, to jeszcze można popełnić błąd i płatność nie dotrze do właściwego odbiorcy. Żeby prowadzić sprzedaż przez internet, potrzebujesz wygodnych, nowoczesnych płatności online – a tych może Ci dostarczyć Blue Media.
FINTECH
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Franczyza w e-commerce – na czym polega?
Franczyza jest w sensie organizacyjnym specyficzną metodą dystrybucji towarów i usług korzystając z formuły koncesji lub licencji udzielanej...
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką