Płatności online

#ecommerce #płatności online

Dostarczamy narzędzia do wielokanałowej obsługi płatności online dla e-commerce, dostawców mediów, sektora publicznego i bankowości

Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedaży

Płatności online Blue Media – kluczowe korzyści

Płatności online Blue Media upraszczają, przyspieszają i ułatwiają transakcje internetowe. Korzystają z nich zarówno małe sklepy internetowe, jak i największe polskie banki.

Płatności online Blue Media to setki metod płatności

Obsługujemy wszystkie najchętniej wybierane przez klientów metody płatności online, od płatności automatycznych 27 największych banków Pay by link (m.in. mTransfer, Pekao24, iPKO), przez płatności kartą (VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro), po BLIK, raty online i płatności subskrypcyjne.


Płatności online Blue Media to szybki dostęp do środków finansowych

Oferujemy możliwość natychmiastowego rozliczenia płatności online w standardzie D+0, dzięki czemu płatności zlecone przez klientów będę na Twoim koncie tego samego dnia, bez względu na to, o której godzinie została sfinalizowana transakcja.


Płatności online w modelu white-label

Proces uruchamiania płatności online jest całkowicie zautomatyzowany. Zapewniamy szeroki wybór gotowych wtyczek do platform open source, umożliwiamy integrację z najpopularniejszymi platformami e-commerce oraz udostępniamy szereg plików do pobrania, w tym grafiki, specyfikacje i dokumentacje.

Płatności online w historiach naszych klientów: Nesperta Sp. z o.o.

Blue Media S.A. od 2017 roku jest partnerem Nesperta w zakresie obsługi płatności online, z wykorzystaniem elektronicznych instrumentów płatniczych: pay by link, karty płatniczej, płatności BLIK 0, Google Pay i szybkich przelewów.

Środki wpłacane przez klientów są natychmiastowo przekazywane na rachunki bankowe Spółki, wraz z powiadomieniem o dokonanych płatnościach online poprzez API Blue Media, w ramach platformy Magento 2.

Dodatkowo Blue Media wykazała się dużą elastycznością w zakresie modelu rozliczeń i modelu biznesowego.

Małgorzata Wróblewska, Nesperta Sp. z o.o.

Płatności online Blue Media są dostępne w:

Płatności online Blue Media wyróżniają:

Niska prowizja

Bez żadnych dodatkowych kosztów za utrzymanie modułu płatności online

Szybkie wdrożenie

Uruchomienie płatności online jest możliwe nawet w 30 minut

Kompleksowość

Wszystkie formy płatności online w ramach jednego rozwiązania

Wysoki stopień bezpieczeństwa

Wszystkie transakcje są zabezpieczone protokołem SSL, a płatności kartą dodatkowo standardem 3D−Secure.

Płatności online dla sklepu internetowego

Płatności online Blue Media są obecnie wykorzystywane przez kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych w Polsce, zbudowanych w oparciu o najróżniejsze rozwiązania. Nasze płatności internetowe są zintegrowane z najpopularniejszymi platformami open source i innymi rozwiązaniami dla e-commerce, takimi jak: Selly, Shoper, WooCommerce, Magento, Shopify, SOTE, Comarch, PrestaShop, Sky-Shop, Atomstore, Shopware, OpenCart, TRISOshop.

Blue Media jest przez wielu uważana za najlepszego operatora płatności online dla sklepu internetowego – bez względu na to, czy jest to duży e-commerce z tysiącami produktów, czy sprzedawca kursów online. Nasz system płatności online obsługuje płatności mobilne, karty płatnicze, płatności odroczone, płatność blik, przelewy online i inne metody płatności, które pomagają przyciągnąć nowych klientów, ceniących sobie przede wszystkim szybkość, wygodę i bezpieczeństwo płatności online podczas zakupów w sklepie internetowym.

Wybór operatora płatności online

Jeżeli potrzebujesz szybkich płatności oraz sprawnej wypłaty środków i zastanawiasz się, który system płatności online wybrać dla swojego sklepu internetowego – płatności internetowe Blue Media będą najlepszym wyborem. Nasz system płatności online jest dopasowany do potrzeb współczesnych klientów, którzy coraz chętniej korzystają z płatności mobilnych. Na popularności zyskują również płatności ratalne i płatności za pomocą kart płatniczych, ale bezsprzecznie nadal najchętniej wybierane są: BLIK i szybki przelew online.

Zaletą naszej bramki płatności jest niska prowizja i opłata aktywacyjna, szyfrowanie każdej transakcji oraz dostępne metody płatności, które szybko zyskują na znaczeniu, np. Google Pay, Apple Pay, czy płatności odroczone, gdzie termin zapłaty jest wydłużony.

Nowych klientów przyciąga do sklepu internetowego nie tylko atrakcyjna oferta, lecz również darmowa dostawa do domu klienta, komfortowe zakupy online, wygodne i szybkie płatności w sklepie internetowym, na które kluczowy wpływ ma wybór operatora płatności, dlatego wybierz warto wybrać Blue Media, któremu zaufało blisko 40 000 sprzedawców.

Metody płatności – karta płatnicza czy płatności BLIK?

Dokonując wyboru płatności internetowych dostępnych w sklepie online, należy brać pod uwagę, jakie metody płatności najchętniej wybierają klienci. Obecnie najczęściej korzystają z płatności BLIK, zaraz za nimi plasują się szybkie przelewy i płatność kartą.

Trendy w zakresie płatności online się jednak zmieniają, dlatego warto sprawdzać czy na stronach internetowych operatorów pojawiają się aktualne informacje na temat preferencji klientów i czy dany operator płatności nadąża za trendami. W Blue Media stale analizujemy wykorzystanie różnych metod płatności i na tej podstawie projektujemy i wdrażamy nowe rozwiązania płatnicze, które mogą przynieść korzyści naszym partnerom. Przykładowo, płatności mobilne mocno zyskują na popularności, ponieważ coraz więcej osób robi zakupy właśnie za pomocą smartfonów. Bramka płatnicza Blue Media jest w pełni responsywna, czyli przygotowana do obsługi płatności online na różnych urządzeniach.

Płatności online na polskim rynku e commerce

Rynek płatności online został zdominowany przez kilku operatorów płatności, o bardzo zbliżonej ofercie. Blue Media wyróżnia się nowoczesnym podejściem do tematu płatności internetowych, które objawia się w stałej trosce o dopasowanie naszych usług do aktualnych potrzeb naszych partnerów i ich klientów. Rozwijamy płatności mobilne (również w ramach aplikacji mobilnej sklepu), przyspieszamy wypłaty środków (nawet tego samego dnia na koncie sklepu internetowego), maksymalnie upraszczamy proces płatności – dzięki temu nasi klienci nie mają wątpliwości, gdy ktoś ich pyta jaki system płatności online wybrać. Polecają nasze rozwiązania i jesteśmy im za to bardzo wdzięczni.

Kolejną zaletą naszej bramki płatniczej jest to, że nie wymusza na klientach konieczności rejestracji konta w sklepach internetowych, w których zamierzają zrobić zakupy. Robimy wszystko, żeby ułatwiać klientom zakupy, a to przekłada się na lepszą konwersję i wyższe dochody naszych partnerów.

Konto sklepu w systemie PayBM daje sprzedawcy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji na temat liczby zamówień i statusu poszczególnych transakcji, pozwala również w prosty sposób zlecać zwroty.

Ranking płatności internetowych

Blue Media jest obecna na polskim rynku płatności internetowych od ponad 20 lat. Była pierwszą firmą, która wdrożyła przelewy natychmiastowe, z których dziś korzystają największe podmioty finansowe w kraju. Jesteśmy wielokrotnie nagradzaną firmą, zarówno za innowacyjność wprowadzanych rozwiązań, jak i za podejście do prowadzenia biznesu.

Naszą misją jest ułatwianie, przyspieszanie i automatyzowanie codziennych czynności. Dzięki opiniom naszych partnerów i ich klientów wiemy, że udaje nam się tę misję realizować. Stale pracujemy nad nowymi rozwiązaniami płatniczymi, które sprawią, że zakupy internetowe staną się jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze, a w internecie zaczną kupować ci dotąd nieprzekonani.

Ranking płatności nie jest dla nas najważniejszy, choć oczywiście miło jest otrzymywać nagrody i wyróżnienia. Dla nas największym wyróżnieniem jest zaufanie naszych partnerów oraz ich klientów, którzy codziennie korzystają z naszych rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych. Każdego dnia z naszych usług korzysta blisko milion osób oraz tysiące podmiotów gospodarczych.

Płatności online dla działalności nierejestrowanej

Blue Media jest jedynym z nielicznych operatorów płatności na polskim rynku, którzy umożliwiają pobieranie płatności online przez osoby prowadzące działalność nierejestrowaną. To bardzo prężnie rozwijający się sektor. Taka forma działalności pozwala początkującym przedsiębiorcom zweryfikować ich pomysł na biznes i sprawdzić się bez konieczności ponoszenia dużych inwestycji finansowych.

Żeby móc pobierać płatności online, wystarczy się zarejestrować w systemie PayBM, przejść krótki proces weryfikacyjny i aktywować płatności w swoim serwisie internetowym. Żeby ułatwić naszym partnerom rozwój biznesu, zawarliśmy strategiczne partnerstwa z dostawcami różnego rodzaju usług i oprogramowania. Wśród nich jest np. 1koszyk, który pozwala prowadzić sprzedaż online, nawet bez posiadania e-sklepu. Klient może wygenerować sobie specjalny link, za pośrednictwem którego odbywa się sprzedaż produktu lub usługi.

Płatności internetowe sposobem na rozwój biznesu

Jeżeli chcesz przekonać do swojej oferty szersze grono klientów i uruchomić sprzedaż online, musisz pamiętać o podłączeniu płatności online, które pozwolą zainteresowanym wygodnie zapłacić za zamówienie. Wyraźnie spada liczba osób, które zamawiają z płatnością przy odbiorze (również dlatego, że coraz mniej ludzi ma przy sobie gotówkę), lub chcą się logować do swojego banku, wpisywać dane do przelewu w odpowiednim polu, żeby zlecić tradycyjny przelew. Nie dość, że zajmuje to znacznie więcej czasu, to jeszcze można popełnić błąd i płatność nie dotrze do właściwego odbiorcy. Żeby prowadzić sprzedaż przez internet, potrzebujesz wygodnych, nowoczesnych płatności online – a tych może Ci dostarczyć Blue Media.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

FINTECH

Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?

31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Franczyza jest w sensie organizacyjnym specyficzną metodą dystrybucji towarów i usług korzystając z formuły koncesji lub licencji udzielanej...

29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.

29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką

?>