Baza wiedzy

Wyszukiwanie ...

Podpinając Google Analytics do swojej strony, zyskujesz dostęp do osiemdziesięciu raportów na temat ruchu internetowego i wskaźników konwersji.

#sklepy internetowe #Google Analytics CZYTAJ WIĘCEJ

Nawigacja okruszkowa, nazywana fachowo „breadcrumbs” to ścieżka tekstowa, której celem jest wskazać, w którym miejscu znajduje się użytkownik.

#UX #sklepy internetowe #UI #nawigacja okruszkowa CZYTAJ WIĘCEJ

W e-commerce wszystkie miejsca wydają się już być zajęte. Czy w tym tłoku da się jeszcze znaleźć miejsce na swój mały biznes? Tak, i dowodzą tego influencerzy.

#sklepy internetowe CZYTAJ WIĘCEJ

Okres od listopada do stycznia to kluczowy czas dla każdego, kto sprzedaje w sieci. Sezon wzmożonych zakupów może oznaczać zwiększone obroty. Trzeba jednak odpowiednio się do niego przygotować.

#Black Friday #sprzedaż online CZYTAJ WIĘCEJ

Masz stronę internetową? A może jesteś aktywny w social mediach i docierasz do szerokiego grona obserwatorów? Jeśli interesuje Cię sprzedaż online – mamy dla Ciebie ciekawe rozwiązanie.

#płatności online #sprzedaż online #1koszyk CZYTAJ WIĘCEJ

Działalność nierejestrowaną często nazywa się "firmą na próbę". Jeżeli Ty również chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży online – przedstawiamy narzędzie, które może Ci to znacznie ułatwić.

#sprzedaż online #1koszyk #działalność nierejestrowana CZYTAJ WIĘCEJ

Rosnący apetyt na zakupy online ma konsekwencje nie tylko dla sektora detalicznego, ale także dla sektora magazynowania i logistyki. Odkąd sprzedaż online gwałtownie skoczyła w 2020 roku, zaczyna brakować przestrzeni magazynowych.

#sprzedaż online #logistyka #sklepy internetowe #magazynowanie CZYTAJ WIĘCEJ

Fundamentem sukcesu w e-handlu jest odpowiednie zaplanowanie działań marketingowych i sprzedażowych. W swojej strategii koniecznie wykorzystaj kalendarzowe okazje zakupowe. A tych w ciągu roku nie brakuje...

#sprzedaż online #sklepy internetowe #marketing CZYTAJ WIĘCEJ

Twój biznes powoli się rozrasta i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby sprzedawać więcej. Odpowiedź na to pytanie jest prosta – znajdź osoby, które kupią więcej. Tylko jak? To już bardziej skomplikowany proces, który składa się z kilku etapów.

#sprzedaż online #sklepy internetowe #buyer persona CZYTAJ WIĘCEJ

Od grupy docelowej zależą rodzaj i forma przekazywanych treści, kanały dystrybucji i promocji oraz wiele więcej. Jej określenie to jeden z pierwszym kroków w procesie budowania sklepu internetowego.

#sklepy internetowe #grupa docelowa CZYTAJ WIĘCEJ

Intensywny rozwój rynku e-commerce w dużym stopniu związany jest z rozwojem platform marketplace – internetowych targowisk zrzeszających wielu sprzedawców. Warto wykorzystać ich potencjał.

#marketplace #sprzedaż online CZYTAJ WIĘCEJ

Jako przedsiębiorca doskonale rozumiesz, że musisz dbać o balans między przychodami a kosztami. Część wydatków powinna znaleźć swoje miejsce w planie marketingowym. Jaką część budżetu na to przeznaczyć?

#sprzedaż online #sklepy internetowe CZYTAJ WIĘCEJ

Na początku starasz się minimalizować koszty. Większość spraw organizujesz we własnym zakresie. Po czasie orientujesz się, że prowadzenie biznesu nie sprawia Ci przyjemności... Znasz ten scenariusz?

#zarządzanie #sklepy internetowe CZYTAJ WIĘCEJ

Co zrobić, żeby CTA w sklepie internetowym skutecznie zachęcało do zakupów? O czym pamiętać projektując jego wygląd i treść? Podpowiadamy.

#sklepy internetowe #CTA CZYTAJ WIĘCEJ

Prowadząc własną działalność, niezależnie od branży, musisz kontrolować wiele aspektów jej funkcjonowania. Oto 7 istotnych wskaźników, które warto mierzyć prowadząc sklep internetowy.

#sklepy internetowe #KPI CZYTAJ WIĘCEJ

Negatywne komentarze wbrew pozorom mogą mieć swoje plusy. Jeżeli ich liczba będzie stanowiła marginalną część, mogą przemawiać za rzetelnością firmy.

#opinie klientów #sklepy internetowe CZYTAJ WIĘCEJ

Zastanawiasz się, czym są słowa kluczowe, gdzie ich szukać i z jakich narzędzi korzystać? Odpowiadamy na te i wiele innych pytań.

#pozycjonowanie #sklepy internetowe #słowa kluczowe CZYTAJ WIĘCEJ

PrestaShop to jedna z najpopularniejszych platform open source dla e-commerce. Umożliwia bezpłatne tworzenie i prowadzenie w pełni funkcjonalnych sklepów internetowych.

#PrestaShop #sprzedaż online #platformy e-commerce CZYTAJ WIĘCEJ

Testy A/B są skuteczną metodą badawczą, która polega na porównaniu dwóch wariantów tego samego elementu lub całego projektu strony internetowej. Sprawdź, co możesz zyskać dzięki nim.

#sklepy internetowe #projektowanie #testy A/B CZYTAJ WIĘCEJ

Zastanawiasz się, czy w przypadku "firmy na próbę" można starać się o nadanie NIP? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na to i wiele innych pytań.

#sprzedaż online #działalność nierejestrowana CZYTAJ WIĘCEJ

Spełniłeś swoje marzenie: prowadzisz własny e-biznes, twoje produkty sprzedają się coraz lepiej, ale pracujesz coraz więcej, a doba staje się za krótka? Czas na rekrutację.

#sklepy internetowe #rekrutacja w e-commerce CZYTAJ WIĘCEJ

Wyniki z innych serwisów

Bądź na bieżąco ze światem finansów

Wysyłamy newsletter tylko raz w tygodniu i informujemy wyłącznie o najważniejszych wydarzeniach

Ważne wydarzenia z życia firmy