#autoryzacja #weryfikacja #SMS autoryzacyjny
Dostarczamy zaawansowany i wygodny system obsługi komunikacji z klientami, wykorzystywany w celach autoryzacyjnych
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażySMS może pełnić nie tylko funkcję informacyjną, czy sprzedażową, lecz również być skutecznych narzędziem autoryzacyjnym.
Komunikacja SMS jest jedną z najskuteczniejszych form dotarcia do odbiorcy. Większość z nas częściej wychodzi z domu bez portfela, niż bez telefonu. Dzięki czemu, wysyłając SMS autoryzacyjny właśnie na telefon komórkowy, zwiększamy szansę że odbiorca bardzo szybko go odbierze.
System umożliwia wysyłkę nawet miliona wiadomości SMS dziennie, przy SLA na poziomie 99,9%. Możesz więc z powodzeniem realizować ogólnokrajowe masowe kampanie.
Istnieje kilka metod autoryzacji transakcji bankowych. Popularne kiedyś karty kodów jednorazowych czy tokeny sprzętowe ustąpiły miejsca właśnie kodom SMS. Głównie ze względu na to, że to szybkie, wygodne i bardzo bezpieczne rozwiązanie.
Komunikacja SMS może być również wykorzystywana do przypominania o zbliżającym się terminie płatności lub o przeterminowanej racie kredytowej. System umożliwia wysłanie w SMS-ie aktywnego linka do finalizacji transakcji.
SLA na poziomie powyżej 99,9%
szybkość działania, dzięki specjalnej bramce o wysokiej przepustowości
zrównoważone obciążenie aplikacji
co najmniej dwóch operatorów łącz dzierżawionych, środowisko zapasowe
sieciowe rozwiązania nadmiarowe
banki
towarzystwa ubezpieczeniowe
firmy windykacyjne
call center
firmy z sektora B2B
Obowiązek silnego uwierzytelnienia klienta to jedna z kluczowych zmian, jakie wprowadziła unijna dyrektywa płatnicza, tzw. PSD2. Jej celem jest dodatkowe zabezpieczenie transakcji elektronicznych, czyli jeszcze lepsza ochrona konsumentów.
Potwierdzenie naszej tożsamości musi się odbywać przy zastosowaniu co najmniej dwóch z trzech rodzajów niezależnych od siebie elementów: “tego, co wiemy” (hasła, loginy); “tego, co mamy” (telefon, aplikacja); “tego, kim jesteśmy” (odcisk palca, głos). Czyli obrazowo mówiąc np. hasła i otrzymanego SMS-em kodu, albo loginu i odcisku palca, itp. – wszystko po to, żeby zapewnić jak najwyższy stopień bezpieczeństwa operacji.
Krzysztof Ambroziak
Relations Director w Blue Media S.A.
Kody przesyłane SMSem to, obok autoryzacji mobilnej, najpopularniejsza forma potwierdzania transakcji bankowej. Klienci bardzo chętnie z niej korzystają, ponieważ zazwyczaj nie rozstają się z telefonem, a cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund.
Po zleceniu przelewu klient otrzymuje SMS z podsumowaniem planowanej transakcji (odbiorca, kwota, numer rachunku bankowego) wraz z jednorazowym kodem, który musi przepisać w odpowiednie pola w bankowości internetowej, żeby potwierdzić płatność.
Dzięki takiemu rozwiązaniu klient może jeszcze raz sprawdzić, czy zgadzają się dane odbiorcy przelewu oraz kwota, a jeżeli wszystko jest w porządku, to w kilka sekund sfinalizować transakcję.
W porównaniu z tradycyjnymi zdrapkami jest to znacznie wygodniejsze, bezpieczniejsze i odporne na pomyłki rozwiązanie.
FINTECH
Sprzedaż produktów finansowych może być prostsza i efektywniejsza
Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.
25.06.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁYFINTECH
Automatyczna weryfikacja tożsamości kluczem do efektywniejszej sprzedaży
Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finanso
18.06.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁYFINTECH
Blue Media cyfryzuje zbiórki charytatywne na Siepomaga.pl
Fundacja Siepomaga umożliwia założenie zbiórki charytatywnej w pełni przez internet - bez konieczności fizycznego potwierdzenia tożsamości i zawierania papierowych porozumień. Wszystko dzięki wykorzystaniu usługi Blue Media do zdalnej identyfikacji osoby.
26.11.2020 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką