SMS autoryzacyjny

#autoryzacja #weryfikacja #SMS autoryzacyjny

Dostarczamy zaawansowany i wygodny system obsługi komunikacji z klientami, wykorzystywany w celach autoryzacyjnych  

Zapytaj o ofertę

Co zyskasz, korzystając z naszego systemu do wysyłki SMS?

SMS może pełnić nie tylko funkcję informacyjną, czy sprzedażową, lecz również być skutecznych narzędziem autoryzacyjnym.

Gwarancję dotarcia wiadomości

Komunikacja SMS jest jedną z najskuteczniejszych form dotarcia do odbiorcy. Większość z nas częściej wychodzi z domu bez portfela, niż bez telefonu. Dzięki czemu, wysyłając SMS autoryzacyjny właśnie na telefon komórkowy, zwiększamy szansę że odbiorca bardzo szybko go odbierze.

Możliwość obsługi masowych kampanii

System umożliwia wysyłkę nawet miliona wiadomości SMS dziennie, przy SLA na poziomie 99,9%. Możesz więc z powodzeniem realizować ogólnokrajowe masowe kampanie.

Wygodne narzędzie autoryzacyjne

Istnieje kilka metod autoryzacji transakcji bankowych. Popularne kiedyś karty kodów jednorazowych czy tokeny sprzętowe ustąpiły miejsca właśnie kodom SMS. Głównie ze względu na to, że to szybkie, wygodne i bardzo bezpieczne rozwiązanie.

Wyższą ściągalność należności

Komunikacja SMS może być również wykorzystywana do przypominania o zbliżającym się terminie płatności lub o przeterminowanej racie kredytowej. System umożliwia wysłanie w SMS-ie aktywnego linka do finalizacji transakcji.

Zapewniamy

SLA na poziomie powyżej 99,9%

szybkość działania, dzięki specjalnej bramce o wysokiej przepustowości

zrównoważone obciążenie aplikacji

co najmniej dwóch operatorów łącz dzierżawionych, środowisko zapasowe

sieciowe rozwiązania nadmiarowe

Sprawdź, kto korzysta z naszej usługi SMS

banki

towarzystwa ubezpieczeniowe

firmy windykacyjne

call center

firmy z sektora B2B

Komentarz eksperta

Obowiązek silnego uwierzytelnienia klienta to jedna z kluczowych zmian, jakie wprowadziła unijna dyrektywa płatnicza, tzw. PSD2. Jej celem jest dodatkowe zabezpieczenie transakcji elektronicznych, czyli jeszcze lepsza ochrona konsumentów.

Potwierdzenie naszej tożsamości musi się odbywać przy zastosowaniu co najmniej dwóch z trzech rodzajów niezależnych od siebie elementów: “tego, co wiemy” (hasła, loginy); “tego, co mamy” (telefon, aplikacja); “tego, kim jesteśmy” (odcisk palca, głos). Czyli obrazowo mówiąc np. hasła i otrzymanego SMS-em kodu, albo loginu i odcisku palca, itp. – wszystko po to, żeby zapewnić jak najwyższy stopień bezpieczeństwa operacji.

Krzysztof Ambroziak
Relations Director w Blue Media S.A.

Zapytaj o ofertę

Jak działają autoryzacyjne kody SMS?

Kody przesyłane SMSem to, obok autoryzacji mobilnej, najpopularniejsza forma potwierdzania transakcji bankowej. Klienci bardzo chętnie z niej korzystają, ponieważ zazwyczaj nie rozstają się z telefonem, a cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund.

Po zleceniu przelewu klient otrzymuje SMS z podsumowaniem planowanej transakcji (odbiorca, kwota, numer rachunku bankowego) wraz z jednorazowym kodem, który musi przepisać w odpowiednie pola w bankowości internetowej, żeby potwierdzić płatność.

Dzięki takiemu rozwiązaniu klient może jeszcze raz sprawdzić, czy zgadzają się dane odbiorcy przelewu oraz kwota, a jeżeli wszystko jest w porządku, to w kilka sekund sfinalizować transakcję.

W porównaniu z tradycyjnymi zdrapkami jest to znacznie wygodniejsze, bezpieczniejsze i odporne na pomyłki rozwiązanie.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

FINTECH

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

FINTECH

Fundacja Siepomaga umożliwia założenie zbiórki charytatywnej w pełni przez internet - bez konieczności fizycznego potwierdzenia tożsamości i zawierania papierowych porozumień. Wszystko dzięki wykorzystaniu usługi Blue Media do zdalnej identyfikacji osoby.

26.11.2020 POZNAJ SZCZEGÓŁY

FINTECH

Spółka Blue Media wprowadza nowe usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dostęp do informacji o rachunkach bankowych (tzw. AIS). Wykorzysta w tym celu możliwości, jakie daje unijna dyrektywa PSD2. Nowymi usługami Blue Media chce zainteresować zarówno po

27.11.2019 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką