#płatności online #BLIK #płatności cykliczne BLIK
Aktywuj usługę i daj swoim klientom możliwość podłączenia BLIKA jako źródła płatności powtarzalnych
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyDzięki płatnościom powtarzalnym BLIK klienci nie muszą pamiętać o cyklicznych zobowiązaniach.
Rozwiązanie nie wymaga podawania danych rachunku bankowego czy danych karty płatniczej. Zarządzanie płatnościami cyklicznymi BLIK odbywa się z poziomu aplikacji bankowości mobilnej ING oraz Banku Pekao S.A.
Płatności cykliczne zdejmują z klienta obowiązek pamiętania o terminowej spłacie różnych należności, a usługodawca zyskuje pewność, że środki trafią na jego konto w odpowiednim terminie.
Płatności cyklicznie BLIK mogą być wykorzystywane do regulowania opłat za usługi telekomunikacyjne, abonamenty czy raty za polisy ubezpieczeniowe. Można z nich korzystać np. opłacając faktury w sieci Play.
Zamiast wpisywania danych karty czy wysyłania listów ze zgodą na uruchomienie bankowego polecenia zapłaty, klient wybiera na stronie Play płatność BLIK.
Następnie podaje kod BLIK i przechodzi do aplikacji mobilnej banku, żeby zatwierdzić transakcję PIN-em
Wówczas otrzymuje od Play propozycję zapisania cyklu płatności – częstotliwości i daty końca subskrypcji.
W oparciu o informacje uzyskane od operatora Play, obciążamy odpowiednią kwotą konto klienta w ramach zapamiętanej płatności cyklicznej.
Model subskrypcyjny to nie jest tylko zmiana sposobu płatności, ale zmiana sposobu myślenia całej organizacji o tym, jak pobierać opłaty od swoich klientów. Masowi wystawcy faktur czy ubezpieczyciele wydają się naturalnie dopasowani do takiej transformacji i nawet jeśli nie obejmie ona z różnych względów wszystkich usług, to długofalowo może stanowić realny wyróżnik oferty na rynku .
Szacujemy, że jako Blue Media obsługujemy już 50 proc. rynku płatności cyklicznych BLIK w Polsce. Jesteśmy zdecydowanym liderem we wprowadzaniu płatności automatycznych za faktury oraz na rynku ubezpieczeniowym.
Krystian Wesołowski
Head of Sales Department w Blue Media
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
FINTECH
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
3 metody płatności najchętniej wybierane przez klientów sklepów internetowych
Każdy sklep internetowy, który chce prowadzić efektywną sprzedaż, powinien być zintegrowany z bramką płatności gwarantującą obsługę różnych metod płatności
16.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką