Płatność odroczona

#płatności online #płatność odroczona

"Kup teraz, zapłać później" to nowoczesna forma płatności, która pozwala klientowi zapłacić za zakupiony towar w terminie do 30 dni

Zapytaj o ofertę

Jak działa płatność odroczona?

To metoda, która bardzo szybko zjednała sobie szerokie grono zwolenników, ponieważ daje klientom znacznie większą swobodę zakupową.

Jest prosta w obsłudze

Klient kupując produkt online, składa wniosek o odroczenie płatności.

Następnie następuje proces weryfikacji, na podstawie którego zostaje przyznana możliwość skorzystania z płatności odroczonej.

Daje większą niezależność

Klient może odebrać zakupiony towar od razu, a zapłacić za niego dopiero w wybranym przez siebie, dogodnym terminie

Na uregulowanie należności ma aż 30 dni.

Jest w pełni bezpieczna

Podmiotem odpowiedzialnym za przeprowadzenie weryfikacji jest Blue Media S.A.

Natomiast pożyczki udziela nasz zaufany partner - firma Smartney - instytucja pożyczkowa wpisana do rejestru prowadzonego przez KNF.

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

33 tys.

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Dlaczego warto dodać płatność odroczoną do oferty?

Płatność odroczona Blue Media to metoda płatności, z której bardzo chętnie korzystają klienci kupujący produkty RTV i AGD.

Wymiana zepsutej lodówki nie może czekać, a płatność za zakup nowej - może! I to nawet 30 dni.

Udostępniając tę metodę płatności swoim klientom wychodzisz naprzeciw ich potrzebom i zwiększasz szansę na to, że zrobią zakupy właśnie w Twoim sklepie.

"Kup teraz, zapłać później" to metoda, która zyskała wielu zwolenników w bardzo krótkim czasie od wejścia na rynek.

Daje klientom komfort psychiczny, niezależność i wpływ na to, kiedy uregulują należność. Mogą kupić daną rzecz, gdy jej potrzebują, a nie dopiero wtedy gdy będą dysponować niezbędnymi środkami.

Jesteśmy partnerem, któremu możesz zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.

Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.

Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ECOMMERCE

Sprawdź, z jakich metod płatności najczęściej korzystają klienci i które warto aktywować w Twoim sklepie internetowym.

20.04.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Sprawdź, w jaki sposób możesz aktywować płatności online w swoim e-sklepie w zależności od tego czy korzystasz z wtyczki czy z integracji.

05.04.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Checklista dla wszystkich właścicieli sklepów, którzy planują już niebawem rozpocząć sprzedać online. Sprawdź >>

29.03.2021 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką