Baza wiedzy

Wyszukiwanie ...

Pandemia naruszyła precyzyjnie działający łańcuch dostaw oparty o żeglugę towarową i politykę cenową. Przed 2020 r. transport typowego kontenera z chińskiego portu do Europy kosztował nawet 10 razy mniej niż obecnie.

#transport #kryzys kontenerowy CZYTAJ WIĘCEJ

Przemyślana identyfikacja wizualna jest sposobem na wyróżnienie się, a biorąc pod uwagę, że w Polsce jest aktualnie ok. 90 000 sklepów internetowych – konkurencja jest duża.

#sklep internetowy #identyfikacja wizualna CZYTAJ WIĘCEJ

ARTYKUŁ

Połowa Polaków deklaruje, że za zakupy w sieci płaci szybkimi przelewami, choć preferowaną formą płatności są one dla co czwartego z nas.

#płatności online #BLIK CZYTAJ WIĘCEJ

Obsługa posprzedażowa to szereg działań, które mają spowodować, że więź z klientem zostanie utrzymana. Sprawdź, jak ją prawidłowo zorganizować.

#sprzedaż online #obsługa posprzedażowa CZYTAJ WIĘCEJ

Chcesz wdrożyć płatności online w swoim sklepie i zastanawiasz się, czy warto to zrobić w modelu white label? Wyjaśniamy na czym polega ten typ integracji i jakie niesie z sobą korzyści.

#płatności online #white label CZYTAJ WIĘCEJ

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

#weryfikacja online #fotoweryfikacja #weryfikacja biometryczna CZYTAJ WIĘCEJ

Aktualne prognozy pokazują, że globalny rynek e-learningu osiągnie wartość 388 miliardów dolarów do 2025 r.

#e-biznes #e-learning CZYTAJ WIĘCEJ

Aż 40% internautów zwraca uwagę na opinie klientów o produkcie lub usłudze, zanim podejmie decyzję o zakupie. Sprawdź, jak zdobyć dobre opinie od swoich klientów.

#sprzedaż online #opinie klientów CZYTAJ WIĘCEJ

Sprzedaż w internecie bez sklepu internetowego? Teraz to możliwe. Poznaj bliżej 1koszyk i przekonaj się, czy jest to rozwiązanie dla Ciebie.

#ecommerce #sprzedaż online #1koszyk CZYTAJ WIĘCEJ

By powstał jeden t-shirt potrzeba 3 tys. litrów wody, a na parę jeansów - 10 tys. litrów. O zużyciu dóbr naturalnych i intensywnej eksploatacji środowiska przy produkcji odzieży mówi się coraz więcej

#ekologia #edukacja ekologiczna CZYTAJ WIĘCEJ

Wartość rynku m-commerce dynamicznie rośnie. W 2020 r. odpowiadał za 65% globalnej sprzedaży w kanałach elektronicznych.

#płatności mobilne #sprzedaż online #mcommerce CZYTAJ WIĘCEJ

Wybraliśmy kilkoro twórców YouTube’owych, których warto śledzić, jeśli chce się wiedzieć więcej na temat zmian klimatu. Oto oni.

#ekologia #edukacja ekologiczna CZYTAJ WIĘCEJ

Rozszerzenie działalności na inne kraje to szansa na rozwój Twojego biznesu. Podpowiadamy, jak właściwie podejść do sprzedaży za granicę.

#płatności walutowe #rozszerzenie działalności #sprzedaż za granicę CZYTAJ WIĘCEJ

Prowadzenie bloga w domenie Twojego sklepu może przynieść sporo korzyści: lepsze pozycjonowanie, budowanie wizerunku eksperta oraz zwiększenie liczby potencjalnych klientów. Sprawdź, jak to osiągnąć.

#sprzedaż online #pozycjonowanie CZYTAJ WIĘCEJ

O czym należy pamiętać tworząc sklep internetowy, żeby zapewnić klientów jak najlepsze doświadczenie zakupowe? Oto kilka wskazówek.

#sprzedaż online #sklep internetowy #UX CZYTAJ WIĘCEJ

Na czym polegają płatności Apple Pay i jak możesz je wdrożyć do swojego sklepu online? Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

#płatności online #Apple Pay CZYTAJ WIĘCEJ

Na czym polegają płatności Google Pay i jak możesz je wdrożyć do swojego sklepu online? Tu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

#płatności online #Google Pay CZYTAJ WIĘCEJ

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

#weryfikacja #weryfikacja online #sprzedaż online CZYTAJ WIĘCEJ

Sprawdź, jakie warunki należy spełnić, by być zwolnionym z obowiązku posiadania kasy fiskalnej.

#sprzedaż online #e-biznes CZYTAJ WIĘCEJ

Startujesz z własną działalnością i zastanawiasz się, jaki kod PKD należy wybrać, jeśli prowadzi się sklep internetowy? Wyjaśniamy.

#sprzedaż online #e-biznes CZYTAJ WIĘCEJ

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

#weryfikacja #weryfikacja online #sprzedaż online CZYTAJ WIĘCEJ

Wyniki z innych serwisów

Bądź na bieżąco ze światem finansów

Wysyłamy newsletter tylko raz w tygodniu i informujemy wyłącznie o najważniejszych wydarzeniach

Ważne wydarzenia z życia firmy