Baza wiedzy

Wyszukiwanie ...

ECOMMERCE

Będąc partnerem Blue Media, zyskujesz nie tylko dodatkowe źródło dochodu, lecz również budujesz wartościowe relacje z wieloma osobami z branży.

#płatności online #program partnerski #networking CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Silna marka ma szczególne znaczenie w przypadku sklepów internetowych. W obliczu silnej konkurencji największą szansę na sukces mają te najmocniejsze.

#sprzedaż online #e-biznes #architektura marki CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Sposób komunikacji między pracownikami zazwyczaj nie jest widoczny dla klienta. Jednak ma bezpośrednie przełożenie na jego doświadczenia zakupowe.

#komunikacja #sprzedaż online #zarządzanie CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Opakowanie to nie tylko zabezpieczenie produktu. To również skuteczny nośnik marketingowy.

#sprzedaż online #sklepy internetowe #dostawa #opakowania CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Czy ambasador wyłącznie reklamuje produkty marki, czy realizuje również inne zadania? Na czym dokładnie polega jego rola?

#sprzedaż online #marketing #influence marketing CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Z artykułu dowiesz się, jak przygotować formularz odstąpienia od umowy, aby ułatwić sobie i klientom przejście przez procedurę zwrotów.

#sprzedaż online #zwroty #sklepy internetowe CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Unijne przepisy regulują obowiązki, jakie spoczywają na sprzedawcach, którzy wprowadzają na rynek swoje produkty i chcą je dystrybuować na terenie Europy.

#sklepy internetowe #dostawa #prawo #opakowania CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Ze wszystkich kontynentów Afryka posiada najwyższy wskaźnik penetracji dla mobilnych usług dostępu do sieci przez internet, bo aż 70 proc.

#ecommerce #zakupy mobilne CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Chcesz założyć sklep internetowy, który pozwoli Ci zarabiać? Zastanawiasz się, jaki asortyment produktów sprzedawać? Podpowiadamy, które kategorie są zyskowne.

#ecommerce #sprzedaż online #sklepy internetowe CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Czy transmisje zakupowe niedługo zdominują e-commerce? Jak na tę nową formę sprzedaży reagują klienci? Odpowiadamy na te i wiele innych pytań.

#ecommerce #live commerce #livestream shopping CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Wygląd i projekt strony internetowej, wygoda, a może asortyment i przyjemność z zakupów? Co tak naprawdę ma wpływ na intencje zakupowe kobiet?

#sprzedaż online #badanie #grupa docelowa CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Zagadnienie pojawia się w publikacjach już od jakiegoś czasu, jednak do teraz nie doczekało się popularyzacji wśród kierowców. Może to tylko kwestia czasu…

#zakupy mobilne #in-car commerce #zakupy w drodze CZYTAJ WIĘCEJ

ARTYKUŁ

W konkursie Bizneswoman Roku, organizowanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką, Dominika Kotuła - Gibas, Head of HR Blue Media, odebrała statuetkę laureatki.

CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Firma Google przedstawiła nowe narzędzia dla marketerów i przedsiębiorców. Innowacje ogłoszono na konferencji Google Live Marketing. O jakich nowościach mowa?

#ecommerce #marketing #Google # Google Live Marketing CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Zmalał odsetek osób gotowych więcej płacić za produkty w ekologicznych opakowaniach - z 40 proc. w 2021 do 31 proc. dziś.

CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Po zakończonej kampanii reklamowej warto sprawdzić jej skuteczność. W przeciwnym razie trudno będzie ocenić, czy założony cel został zrealizowany.

#sklepy internetowe #KPI #reklama CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Wyobraź sobie, że wchodzisz na stronę sklepu internetowego i widzisz: Ta witryna jest niezabezpieczona. Masz dalszą ochotę na zakupy?

#bezpieczeństwo #sklepy internetowe #cyberbezpieczeństwo #SSL CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Jak w życiu, tak również podczas zakupów online Szwajcarzy lubią podążać własną drogą. Kierują się wygodą i przywiązaniem do lokalnych brandów.

#ecommerce #handel zagraniczny #sprzedaż zagraniczna CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Pandemia, wojna w Ukrainie, rosnąca inflacja, wzrost cen większości produktów – to wszystko sprawia, że konsumenci podchodzą do zakupów z większą ostrożnością.

#płatności online #sklepy internetowe #dostawa #smart shopping CZYTAJ WIĘCEJ

RAPORT

Niemal połowa Polaków jest zdania, że samochody znacznie przyczyniają się do zanieczyszczenia powietrza. Co nie znaczy, że jesteśmy gotowi na alternatywy.

CZYTAJ WIĘCEJ

ECOMMERCE

Celem marketingu społecznego jest uzyskanie wpływu na zachowanie ludzi, nie zaś na przyniesienie korzyści materialnych.

#sklepy internetowe #marketing #marketing społeczny CZYTAJ WIĘCEJ

Wyniki z innych serwisów

Bądź na bieżąco ze światem finansów

Wysyłamy newsletter tylko raz w tygodniu i informujemy wyłącznie o najważniejszych wydarzeniach

Ważne wydarzenia z życia firmy