ARTYKUŁ
Startuje WP PAY - płatności online dla sklepów na WordPress
Startuje WP PAY, system płatności przeznaczony specjalnie dla sklepów online wykorzystujących technologię WooCommerce.
CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Czym jest i jak działa Twitter Shop?
Media społecznościowe umacniają swoją pozycję jako kanały sprzedaży. Czy Twitter Shop będzie kolejnym? Przyjrzyjmy się temu rozwiązaniu.
#ecommerce #social media #Twitter Shop #social commerce CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Od czego zacząć prowadzenie bloga firmowego?
Marketing w social mediach jest niezastąpioną formą promowania marki, ponieważ umożliwia bezpośredni kontakt z milionami użytkowników.
#marketing #content marketing #blog CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce
Liderem wśród platform e-commerce jest WooCommerce, a tuż za nim plasują się PrestaShop i Shoper.
#Shoper #WooCommerce #Magento #PrestaShop #platformy e-commerce CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Od czego zależy sukces twojej firmy w social mediach, czyli jak budować zaangażowaną społeczność
Marketing w social mediach jest niezastąpioną formą promowania marki, ponieważ umożliwia bezpośredni kontakt z milionami użytkowników.
#ecommerce #social media CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Nie korzystasz z formatów wideo w swoich kanałach społecznościowych? To błąd!
Media społecznościowe wprowadzają nowe funkcje i formaty, dając tym samym większe pole do popisu w tworzeniu kreatywnych postów.
#marketing #social media #video marketing CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Ile słów ma dobrze napisany tekst?
Jaka jest optymalna długość tekstu w internecie? To zależy od wielu czynników. Kluczowe jest dopasowanie treści do miejsca publikacji.
#sprzedaż online #marketing #copywriting CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Rozważasz wejście na słowacki rynek e-commerce? Poznaj go lepiej
Słowacy są otwarci na kupowanie online z zagranicy, szczególnie od swoich czeskich sąsiadów.
#ecommerce #handel zagraniczny #sprzedaż zagraniczna #Słowacja CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media ułatwia doładowanie gier i serwisów streamingowych w aplikacji Banku Millennium
Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą doładować swoje konta na PlayStation czy Spotify.
CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Strategia zbierania nisko wiszących owoców w sklepie internetowym
Masz ambitne plany i chcesz, aby przychody Twojego sklepu internetowego wzrosły kilkukrotnie? Koniecznie poznaj strategię zbierania nisko wiszących owoców.
#sprzedaż online #techniki sprzedażowe #sprzedaż wielokanałowa CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Jak dużą część budżetu sklepu internetowego należy przeznaczyć na marketing?
Czy będzie to 5%, czy 30% Twoich przychodów? Jak myślisz, ile z reguły, trzeba przeznaczyć na działania marketingowe, żeby przyniosły oczekiwany efekt?
#sprzedaż online #marketing CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Warunki sprzedaży w marketplace’ach – gdzie warto pokazać swoją ofertę?
Jeżeli dopiero rozpoczynasz sprzedaż online i chcesz dotrzeć do szerszego grona potencjalnych odbiorców – dodanie oferty do marketplace może być dobrym wyborem.
#marketplace #sprzedaż online CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Rozważasz sprzedaż do Czech? Poznaj tamtejszy rynek e-commerce
Tempo rozwoju rynku e-commerce daje Czechom miejsce w europejskiej czołówce. Czesi preferują lokalne sklepy, a przed zakupami często porównują produkty.
#ecommerce #handel zagraniczny #sprzedaż zagraniczna #Czechy CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Social media w czasie kryzysów globalnych
W obliczu kryzysu kluczowa jest właściwa i skuteczna komunikacja. Technologia pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości, jednak nie zawsze są one prawdziwe.
#komunikacja #social media CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Czym jest i jak działa multiwyszukiwanie?
To nowy sposób wyszukiwania bazujący na wykorzystaniu tekstu i obrazu jednocześnie. Wyszukiwanie odbywa się za pomocą Google Lens.
#wyszukiwarka Google #multiwyszukiwanie #multisearch CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Nadchodzi Google Analytics 4. Co warto o nim wiedzieć?
Usługa ma korzystać ze sztucznej inteligencji, żeby m.in. skutecznie odtwarzać ścieżkę zakupową użytkownika na różnych urządzeniach.
CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Usługi subskrypcyjne w e-commerce. Jak działają programy premium?
Platformy sprzedażowe, bijąc się o klienta, poszerzają oferty dodatkowych usług w ramach subskrypcji.
#usługi subskrypcyjne #sprzedaż online #subskrypcje CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Czy warto prowadzić konto sklepu internetowego na Twitterze?
Jakość i cena produktu? A może koszt i czas dostawy? Sprawdź, co decyduje o tym, czy klient ponownie zrobi zakupy w Twoim sklepie internetowym.
#sprzedaż online #marketing #social media #Twitter CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Co zyskujesz, a co tracisz na darmowych zwrotach?
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy w Twoim wypadku warto wprowadzić darmowe zwroty? Wielu przedsiębiorców staje przed tym samym dylematem.
#sprzedaż online #zwroty #dostawa CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Nie tylko niska cena i promocje. Co może być Twoim USP?
Klienci szukają wyróżnika, który pomoże im wybrać najlepszy z wielu dostępnych produktów. To moment, w którym marka potrzebuje USP.
#sprzedaż online #marketing #reklama #USP CZYTAJ WIĘCEJECOMMERCE
Najpopularniejsze aplikacje, dzięki którym Twoje transakcje walutowe będą tanie i proste
Rynek fintechów rośnie i pojawia się coraz więcej aplikacji umożliwiających płatności w obcych walutach bez kosztu przewalutowania.
#płatności online #płatności walutowe #sprzedaż zagraniczna CZYTAJ WIĘCEJWysyłamy newsletter tylko raz w tygodniu i informujemy wyłącznie o najważniejszych wydarzeniach