Sklepy tradycyjne i internetowe, aplikacje, kawiarnie i miliony innych miejsc – wszędzie tam można płacić z użyciem Google Pay. Czas, żebyś Ty również dał swoim klientom taką możliwość.
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyGoogle Pay to błyskawiczny i intuicyjny system płatności od Google. Pozwala on użytkownikowi na przeprowadzenie procesu płatności bez wypełniania formularza kartowego, ponieważ dane karty są przechowywane bezpiecznie na serwerach firmy.
Wystarczy, że Twój klient raz zapisze dane wybranej karty płatniczej na swoim koncie Google i już może płacić wygodnie za zakupy nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale i w tysiącach aplikacji i sklepów internetowych.
Dwa kliknięcia wystarczą, żeby zapłacić za zakupy w internecie, co oznacza znacznie mniej porzuconych koszyków.
Podczas płatności za pomocą Google Pay dane karty nie są udostępniane sklepowi.
Twój klient ma pewność, że jego dane są bezpiecznie przechowywane na koncie Google i chronione dzięki wielu warstwom zabezpieczeń, wykorzystując jedną z najbardziej zaawansowanych na świecie infrastruktur.
Z płatności Google Pay można swobodnie korzystać nie tylko wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Dzięki Google Pay klienci otrzymują dostęp do bezpiecznych i wygodnych płatności w wielu aplikacjach i sklepach online.
od tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
W 2020 roku liczba użytkowników smartfonów osiągnęła 3,5 miliarda. Szacuje się, że w ciągu kolejnego roku będzie to już 3,8 mld. Coraz większa część populacji ma stały dostęp do internetu mobilnego i chętnie z niego korzysta, również w celach zakupowych.
Systematycznie rośnie również ilość czasu spędzanego w internecie. EMarketer podaje, że średni czas spędzany przez dorosłych Amerykanów wynosi 2 godz. 55 minut. Uwzględniając osoby młodsze, wynik ten zwiększa się do 3 godzin i 10 minut. Biorąc pod uwagę wszystkie urządzenia mobilne otrzymujemy 3 godziny i 43 minut.
To pokazuje, jak duży potencjał biznesowy drzemie w płatnościach zbliżeniowych z wykorzystaniem smartfonów, z którymi użytkownicy niemal się nie rozstają.
Najczęstszym etapem porzucania koszyka zakupowego przez klientów jest moment wyboru formy płatności. Dzięki integracji Blue Media i Google Pay możesz dać swoim klientom możliwość o wiele prostszych i wygodniejszych zakupów, niezależnie od urządzenia (telefon, komputer), systemu operacyjnego czy przeglądarki. Płatności Google Pay działają wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci.
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
FINTECH
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
3 metody płatności najchętniej wybierane przez klientów sklepów internetowych
Każdy sklep internetowy, który chce prowadzić efektywną sprzedaż, powinien być zintegrowany z bramką płatności gwarantującą obsługę różnych metod płatności
16.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką