Google Pay to nowy wygodny sposób płatności, który pokochają Twoi klienci

#płatności online #Google Pay

Sklepy tradycyjne i internetowe, aplikacje, kawiarnie i miliony innych miejsc – wszędzie tam można płacić z użyciem Google Pay. Czas, żebyś Ty również dał swoim klientom taką możliwość.

Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedaży

Jakie są płatności Google Pay?

Google Pay to błyskawiczny i intuicyjny system płatności od Google. Pozwala on użytkownikowi na przeprowadzenie procesu płatności bez wypełniania formularza kartowego, ponieważ dane karty są przechowywane bezpiecznie na serwerach firmy.

Proste w obsłudze

Wystarczy, że Twój klient raz zapisze dane wybranej karty płatniczej na swoim koncie Google i już może płacić wygodnie za zakupy nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale i w tysiącach aplikacji i sklepów internetowych.

Dwa kliknięcia wystarczą, żeby zapłacić za zakupy w internecie, co oznacza znacznie mniej porzuconych koszyków.

W 100% bezpieczne

Podczas płatności za pomocą Google Pay dane karty nie są udostępniane sklepowi.

Twój klient ma pewność, że jego dane są bezpiecznie przechowywane na koncie Google i chronione dzięki wielu warstwom zabezpieczeń, wykorzystując jedną z najbardziej zaawansowanych na świecie infrastruktur.

Wszechobecne

Z płatności Google Pay można swobodnie korzystać nie tylko wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

Dzięki Google Pay klienci otrzymują dostęp do bezpiecznych i wygodnych płatności w wielu aplikacjach i sklepach online.

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

33 tys.

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Dlaczego warto dodać płatności Google Pay do oferty?

W 2020 roku liczba użytkowników smartfonów osiągnęła 3,5 miliarda. Szacuje się, że w ciągu kolejnego roku będzie to już 3,8 mld. Coraz większa część populacji ma stały dostęp do internetu mobilnego i chętnie z niego korzysta, również w celach zakupowych.

Systematycznie rośnie również ilość czasu spędzanego w internecie. EMarketer podaje, że średni czas spędzany przez dorosłych Amerykanów wynosi 2 godz. 55 minut. Uwzględniając osoby młodsze, wynik ten zwiększa się do 3 godzin i 10 minut. Biorąc pod uwagę wszystkie urządzenia mobilne otrzymujemy 3 godziny i 43 minut.

To pokazuje, jak duży potencjał biznesowy drzemie w płatnościach zbliżeniowych z wykorzystaniem smartfonów, z którymi użytkownicy niemal się nie rozstają.

Najczęstszym etapem porzucania koszyka zakupowego przez klientów jest moment wyboru formy płatności. Dzięki integracji Blue Media i Google Pay możesz dać swoim klientom możliwość o wiele prostszych i wygodniejszych zakupów, niezależnie od urządzenia (telefon, komputer), systemu operacyjnego czy przeglądarki. Płatności Google Pay działają wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci.

Jesteśmy partnerem, któremu możesz zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.

Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.

Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

FINTECH

Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?

31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.

29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Każdy sklep internetowy, który chce prowadzić efektywną sprzedaż, powinien być zintegrowany z bramką płatności gwarantującą obsługę różnych metod płatności

16.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką

?>