Podnieś jakość i skuteczność komunikacji z Twoimi klientami dzięki szybkiej i niezawodnej bramce SMS do masowej wysyłki
Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedażyDostarczamy proste i skuteczne rozwiązania, przyspieszające i ułatwiające komunikację SMS pomiędzy firmami a ich klientami.
Poprawisz komunikację z klientami, zoptymalizujesz procesy marketingowe, zwiększysz sprzedaż i płynność finansową, a także zadbasz o bezpieczeństwo.
Z naszych usług korzysta 880 000 klientów, 300 banków i instytucji finansowych, 33 000 sklepów internetowych oraz 60 dostawców różnych mediów.
Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO/IEC 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i UODO.
Bramka SMS od Blue Media to niezawodne narzędzie, dzięki któremu możesz błyskawicznie dotrzeć z komunikatem do konkretnych odbiorców: przekazać ważną informację, zachęcić do zakupów i podnieść tym samym wyniki sprzedażowe, zwiększyć świadomość Twojej marki lub przypomnieć o zbliżającym się terminie płatności, poprawiając w ten sposób swoją płynność finansową.
Dzięki niej możesz docierać do sprecyzowanej grupy odbiorców w wybranej przez Ciebie chwili - bez względu na to, gdzie aktualnie przebywają.
Krzysztof Ambroziak
Relations Director w Blue Media S.A.
obsłużonych SMS-ów w 2020 r.
krajów, do których możesz wysłać SMS-y za pośrednictwem naszego systemu
niezawodność i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
ECOMMERCE
Czym jest WhatsApp Business i kiedy warto go mieć?
WhatsApp to popularny komunikator, który jest wykorzystany również do komunikacji z klientami. Jego dużym atutem jest to, że w wersji podstawowej jest darmowy.
07.02.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Skuteczna komunikacja z klientem sklepu internetowego
Ponad połowa internautów oczekuje, że sklep internetowy odpowie na ich pytanie w ciągu maksymalnie trzech godzin.
23.01.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Sposób komunikacji między pracownikami zazwyczaj nie jest widoczny dla klienta. Jednak ma bezpośrednie przełożenie na jego doświadczenia zakupowe.
09.08.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką