Bramka SMS

#bramka SMS #komunikacja

Podnieś jakość i skuteczność komunikacji z Twoimi klientami dzięki szybkiej i niezawodnej bramce SMS do masowej wysyłki

Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedaży

Co zyskasz, wybierając naszą bramkę SMS?

Dostarczamy proste i skuteczne rozwiązania, przyspieszające i ułatwiające komunikację SMS pomiędzy firmami a ich klientami.

Nową jakość w relacjach z klientami

Poprawisz komunikację z klientami, zoptymalizujesz procesy marketingowe, zwiększysz sprzedaż i płynność finansową, a także zadbasz o bezpieczeństwo.

Dostęp do sprawdzonych narzędzi

Z naszych usług korzysta 880 000 klientów, 300 banków i instytucji finansowych, 33 000 sklepów internetowych oraz 60 dostawców różnych mediów.

Zaufanego partnera

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO/IEC 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i UODO.

Komentarz eksperta

Bramka SMS od Blue Media to niezawodne narzędzie, dzięki któremu możesz błyskawicznie dotrzeć z komunikatem do konkretnych odbiorców: przekazać ważną informację, zachęcić do zakupów i podnieść tym samym wyniki sprzedażowe, zwiększyć świadomość Twojej marki lub przypomnieć o zbliżającym się terminie płatności, poprawiając w ten sposób swoją płynność finansową.

Dzięki niej możesz docierać do sprecyzowanej grupy odbiorców w wybranej przez Ciebie chwili - bez względu na to, gdzie aktualnie przebywają.

Krzysztof Ambroziak
Relations Director w Blue Media S.A.

Zacznij pobierać płatności

Sprawdź, kto już korzysta z naszych narzędzi komunikacyjnych

870 mln

obsłużonych SMS-ów w 2020 r.

~195

krajów, do których możesz wysłać SMS-y za pośrednictwem naszego systemu

> 99,9% SLA

niezawodność i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Jak przebiega masowa wysyłka przy wykorzystaniu naszej bramki SMS?

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ECOMMERCE

Newsletter to narzędzie marketingowe, które może przynieść wiele korzyści, zarówno dla właścicieli sklepów internetowych, jak i dla klientów.

09.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

W e-commerce warto usprawnić komunikację, aby klient nie czuł, że brakuje mu informacji w momencie, gdy podejmuje decyzję zakupową.

03.04.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

WhatsApp to popularny komunikator, który jest wykorzystany również do komunikacji z klientami. Jego dużym atutem jest to, że w wersji podstawowej jest darmowy.

07.02.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką

?>