Bramka SMS

#bramka SMS #komunikacja

Podnieś jakość i skuteczność komunikacji z Twoimi klientami dzięki szybkiej i niezawodnej bramce SMS do masowej wysyłki

Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedaży

Co zyskasz, wybierając naszą bramkę SMS?

Dostarczamy proste i skuteczne rozwiązania, przyspieszające i ułatwiające komunikację SMS pomiędzy firmami a ich klientami.

Nową jakość w relacjach z klientami

Poprawisz komunikację z klientami, zoptymalizujesz procesy marketingowe, zwiększysz sprzedaż i płynność finansową, a także zadbasz o bezpieczeństwo.

Dostęp do sprawdzonych narzędzi

Z naszych usług korzysta 880 000 klientów, 300 banków i instytucji finansowych, 33 000 sklepów internetowych oraz 60 dostawców różnych mediów.

Zaufanego partnera

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO/IEC 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i UODO.

Komentarz eksperta

Bramka SMS od Blue Media to niezawodne narzędzie, dzięki któremu możesz błyskawicznie dotrzeć z komunikatem do konkretnych odbiorców: przekazać ważną informację, zachęcić do zakupów i podnieść tym samym wyniki sprzedażowe, zwiększyć świadomość Twojej marki lub przypomnieć o zbliżającym się terminie płatności, poprawiając w ten sposób swoją płynność finansową.

Dzięki niej możesz docierać do sprecyzowanej grupy odbiorców w wybranej przez Ciebie chwili - bez względu na to, gdzie aktualnie przebywają.

Krzysztof Ambroziak
Relations Director w Blue Media S.A.

Zacznij pobierać płatności

Sprawdź, kto już korzysta z naszych narzędzi komunikacyjnych

870 mln

obsłużonych SMS-ów w 2020 r.

~195

krajów, do których możesz wysłać SMS-y za pośrednictwem naszego systemu

> 99,9% SLA

niezawodność i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Jak przebiega masowa wysyłka przy wykorzystaniu naszej bramki SMS?

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ECOMMERCE

WhatsApp to popularny komunikator, który jest wykorzystany również do komunikacji z klientami. Jego dużym atutem jest to, że w wersji podstawowej jest darmowy.

07.02.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Ponad połowa internautów oczekuje, że sklep internetowy odpowie na ich pytanie w ciągu maksymalnie trzech godzin.

23.01.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Sposób komunikacji między pracownikami zazwyczaj nie jest widoczny dla klienta. Jednak ma bezpośrednie przełożenie na jego doświadczenia zakupowe.

09.08.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką