Link do płatności

#płatności online #link do płatności

Uratuj porzucone koszyki i podnieś konwersję w Twoim sklepie internetowym  

Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedaży

Co warto wiedzieć o usłudze

Łącząc możliwości naszej bramki płatności i bramki SMS stworzyliśmy rozwiązanie, które pozwala wysyłać wiadomości SMS z linkiem umożliwiającym błyskawiczną finalizację zakupu. Link do płatności może być wysłany również innym kanałem, np. w wiadomości e-mail.

Różne zastosowanie

Twój komunikat może zawierać potwierdzenie zamówienia lub przypomnienie o niedokończonej płatności oraz link, po kliknięciu którego klient będzie mógł wykonać finalny krok i zrealizować płatność.

Wysoka skuteczność

Komunikacja SMS jest jedną z najskuteczniejszych aktualnie form, ponieważ pozwala dotrzeć do odbiorcy w ściśle określonym momencie.

Wygoda

Klient nie musi ponownie przechodzić całego procesu zakupowego - po kliknięciu w link przechodzi od razu do ostatniego etapu, czyli do potwierdzenia płatności online.

Sprawdź, kto już korzysta z naszych płatności online

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

33 tys.

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Wszystko, co warto wiedzieć o usłudze link do płatności?

Kiedy przydaje się link do płatności?

Z usługi korzystają najczęściej właściciele sklepów internetowych, którzy chcą w szybki i skuteczny sposób zareagować na porzucone koszyki i przekonać klientów do finalizacji transakcji.

SMS z linkiem do płatności jest jednak również wykorzystywany przez dostawców mediów, operatorów telefonicznych, czy zarządców nieruchomości. Usługa ma bardzo szerokie zastosowanie.

Jak długo link do płatności pozostaje aktywny?

To zależy od Ciebie. Możesz ustawić dowolny termin ważności mieszczący się w przedziale od 1 dnia do 2 miesięcy.

Możesz również dodać w SMS-ie informację o terminie ważności, żeby jeszcze bardziej zmobilizować klienta do finalizacji transakcji.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

ARTYKUŁ

Integracja Blue Media dla PZU jest najlepszym przykładem innowacyjnego rozwiązania na rynku usług ubezpieczeniowych.

29.11.2022 CZYTAJ ARTYKUŁ

ECOMMERCE

Szukasz sposobów, żeby podnieść sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Mamy dla Ciebie kilka propozycji.

29.11.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁY

ECOMMERCE

Poznaj różnicę między najpopularniejszymi metodami płatności za zakupy w internecie i aktywuj je w swoim sklepie online.

24.11.2022 POZNAJ SZCZEGÓŁY

Interesują Cię szczegóły oferty?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką