#ecommerce #płatności online #Shopify
Dzięki współpracy Blue Media z firmą Brand Active możesz już teraz wdrożyć naszą bramką płatności w swoim sklepie internetowym na Shopify
Skontaktuj się z działem sprzedażyShopify jest najszybciej rozwijającą się platformą SaaS na świecie. Teraz, wybierając tego dostawcę, możesz wdrożyć płatności online obsługiwane przez polską firmę.
Możesz skorzystać z atrakcyjnej promocji na start. Prowizja dla nowych sklepów internetowych wynosi jedynie 1,4%.
Zapewniamy pełne bezpieczeństwo realizowanych transakcji i ochronę danych osobowych kupującego.
Zapewniamy obsługę wszystkich najpopularniejszych metod płatności, w tym: przelewów online, płatności BLIK oraz płatności kartą.
Korzystanie z bramki płatności Blue Media nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi prowizjami na rzecz Shopify.
Wszystkie płatności zlecone przez Twoich klientów są automatycznie widoczne w Twoim sklepie internetowym, a księgowane następnego dnia.
Ułatwiamy sklepom e-commerce obsługę zwrotów z bieżących wpływów za zamówienia.
Skontaktuj się z zespołem Brand Active, który przeprowadzi Cię przez proces aktywacji krok po kroku.
Skontaktuj sięod tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych używa naszych płatności
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
FINTECH
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Franczyza w e-commerce – na czym polega?
Franczyza jest w sensie organizacyjnym specyficzną metodą dystrybucji towarów i usług korzystając z formuły koncesji lub licencji udzielanej...
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką