Blue Media w raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010"

#raport #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010

Udostępnij:

Dzięki warsztatom "Kierunek: kariera" Blue Media znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki". Opisana praktyka to warsztaty dla osób poszukujących pracy i staż dla najlepszych kursantów.

Warsztaty "Kierunek: kariera" organizowało w 2010 r. Centrum Integracji Gdynia wspólnie z sopocką firmą Blue Media S.A. Miały one ułatwić osobom bezrobotnym znalezienie pracy m.in. dzięki symulacji rozmów kwalifikacyjnych z osobami doświadczonymi w rekrutacji pracowników. W tej roli wystąpili pracownicy działu HR firmy Blue Media: Dominika Kotuła i Leszek Kajut. Spółka ufundowała też płatne i bezpłatne staże dla najlepszych kursantów. Jedna z wybranych osób znalazła dzięki temu stałą pracę w sopockiej firmie.

Blue Media od wielu lat aktywnie włącza się w działania wpływające na poprawę jakości życia w środowisku lokalnym oraz na terenie całego kraju. Spółka wspiera wybrane Domy Dziecka, inicjatywy studenckie, projekty organizacji pozarządowych. Nie zapomina przy tym o swoich pracownikach, którzy także są beneficjentami programów z zakresu CSR oraz kontrahentach i partnerach biznesowych. Współpraca z nimi zawsze jest prowadzona w myśl zasady "win-win".

Raport "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" wydawany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 2003 roku. Podsumowuje zaangażowanie firm w realizację zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego (CSR), jest też przeglądem inicjatyw dot. tematyki CSR. Dobre praktyki, które opisano w Raporcie podzielone są na 4 dziedziny: biznes a miejsce pracy, biznes a rynek, biznes a społeczeństwo, biznes a środowisko. Obszarem dodanym w najnowszym raporcie jest "zarządzanie i raportowanie". Raport zawiera m.in. 117 dobrych praktyk od 108 firm i instytucji.

Raport dostępny jest on-line na stronie odpowiedzialnybiznes.pl.

Artykuł

Blue Media od wielu lat aktywnie wspiera społeczne inicjatywy - zarówno te lokalne, jak i ogólnopolskie wierząc w ich pozytywne, długofalowe efekty.

26.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od stycznia 2020 do odwołania można płacić mniej za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, jeśli skorzysta się z płatności automatycznych Autopay.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ