Blue Media w raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010"

#raport #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010

Udostępnij:

Dzięki warsztatom "Kierunek: kariera" Blue Media znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki". Opisana praktyka to warsztaty dla osób poszukujących pracy i staż dla najlepszych kursantów.

Warsztaty "Kierunek: kariera" organizowało w 2010 r. Centrum Integracji Gdynia wspólnie z sopocką firmą Blue Media S.A. Miały one ułatwić osobom bezrobotnym znalezienie pracy m.in. dzięki symulacji rozmów kwalifikacyjnych z osobami doświadczonymi w rekrutacji pracowników. W tej roli wystąpili pracownicy działu HR firmy Blue Media: Dominika Kotuła i Leszek Kajut. Spółka ufundowała też płatne i bezpłatne staże dla najlepszych kursantów. Jedna z wybranych osób znalazła dzięki temu stałą pracę w sopockiej firmie.

Blue Media od wielu lat aktywnie włącza się w działania wpływające na poprawę jakości życia w środowisku lokalnym oraz na terenie całego kraju. Spółka wspiera wybrane Domy Dziecka, inicjatywy studenckie, projekty organizacji pozarządowych. Nie zapomina przy tym o swoich pracownikach, którzy także są beneficjentami programów z zakresu CSR oraz kontrahentach i partnerach biznesowych. Współpraca z nimi zawsze jest prowadzona w myśl zasady "win-win".

Raport "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" wydawany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 2003 roku. Podsumowuje zaangażowanie firm w realizację zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego (CSR), jest też przeglądem inicjatyw dot. tematyki CSR. Dobre praktyki, które opisano w Raporcie podzielone są na 4 dziedziny: biznes a miejsce pracy, biznes a rynek, biznes a społeczeństwo, biznes a środowisko. Obszarem dodanym w najnowszym raporcie jest "zarządzanie i raportowanie". Raport zawiera m.in. 117 dobrych praktyk od 108 firm i instytucji.

Raport dostępny jest on-line na stronie odpowiedzialnybiznes.pl.

Artykuł

Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą doładować swoje konta na PlayStation czy Spotify.

12.05.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od początku 2022 r. z rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych Blue Media oraz systemu Autopay korzysta rekordowa liczba 10 milionów klientów miesięcznie.

06.04.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od marca 2022 r. Płatności Online Blue Media umożliwiają szybkie płatności pay by linkami także w Czechach i Słowacji.

21.03.2022 CZYTAJ WIĘCEJ