Blue Media wdraża płatności automatyczne dla klientów Avivy

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #Aviva

Udostępnij:

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.

Wystarczy zalogować się do swojego konta w serwisie MojaAviva i kliknąć w szczegóły polisy, aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności. W zakładce „Płatności” należy wybrać płatność automatyczną i dodać kartę, z której będą automatycznie pobierane składki. Jeśli klient zechce z usługi zrezygnować i płacić składki w innej formie – może to zrobić w każdej chwili na swoim koncie w MojejAvivie.

Dzięki uruchomieniu płatności automatycznych klienci nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki, oraz - co istotne - otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.

Klienci doskonale znają już płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. W Blue Media od kilku lat stosujemy to wygodne rozwiązanie płatnicze do obsługi comiesięcznych opłat i rachunków. Wypracowaliśmy odpowiednie procedury i rozwiązanie technologiczne, które działa na korzyść zarówno klientów, jak i samego ubezpieczyciela - wylicza Marcin Zmyślony, Business Development Manager w Blue Media.

Blue Media współpracuje z Avivą od lipca 2019 r. Aviva to kolejny, po m.in. Play, UPC czy Innogy, wiodący w swojej branży partner, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie należności, korzystając z rozwiązania Blue Media.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ