Blue Media wdraża płatności automatyczne dla klientów Avivy

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #Aviva

Udostępnij:

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.

Wystarczy zalogować się do swojego konta w serwisie MojaAviva i kliknąć w szczegóły polisy, aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności. W zakładce „Płatności” należy wybrać płatność automatyczną i dodać kartę, z której będą automatycznie pobierane składki. Jeśli klient zechce z usługi zrezygnować i płacić składki w innej formie – może to zrobić w każdej chwili na swoim koncie w MojejAvivie.

Dzięki uruchomieniu płatności automatycznych klienci nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki, oraz - co istotne - otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.

Klienci doskonale znają już płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. W Blue Media od kilku lat stosujemy to wygodne rozwiązanie płatnicze do obsługi comiesięcznych opłat i rachunków. Wypracowaliśmy odpowiednie procedury i rozwiązanie technologiczne, które działa na korzyść zarówno klientów, jak i samego ubezpieczyciela - wylicza Marcin Zmyślony, Business Development Manager w Blue Media.

Blue Media współpracuje z Avivą od lipca 2019 r. Aviva to kolejny, po m.in. Play, UPC czy Innogy, wiodący w swojej branży partner, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie należności, korzystając z rozwiązania Blue Media.

Artykuł

Nasz stosunek do ochrony planety ewoluuje w kierunku domagania się zmian, m.in. rośnie poparcie dla odejścia od paliw kopalnych.

04.11.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Blue Media dostarcza płatności elektroniczne dla rozwiązań smart city.

02.11.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Payka to system płatności odroczonych za rachunki domowe, np. za telefon komórkowy, energię elektryczną czy telewizję.

20.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ