Blue Media wspiera przedsiębiorczość kobiet

Udostępnij:

Co trzecia firma w Polsce prowadzona jest przez kobietę. Przedsiębiorczyń jest wciąż znacznie mniej na polskim rynku, mimo że to kobiety są lepiej wykształcone niż mężczyźni. Inicjatywa Fundamenty Biznesu Online ma na celu wspieranie kobiet w tworzeniu i rozwoju biznesów internetowych. Blue Media jest jednym z partnerów przedsięwzięcia.

Fundamenty Biznesu Online to program rozwojowy przeznaczony dla przedsiębiorczych kobiet. Ideą projektu jest merytoryczne wsparcie kobiet chcących rozwijać swój biznes online, a inicjatywa została opracowana tak, aby odpowiadała na realne potrzeby uczestniczek w procesie budowania własnej firmy. Do współpracy zaproszono 11 ekspertek i ekspertów z różnych dziedzin, a głosem Blue Media będzie Adam Jastrowicz, który poprowadzi praktyczny warsztat o automatyzacji procesu sprzedaży. Tematyka nowoczesnych płatności online będzie głównym filarem jego prezentacji.


Blue Media już od kilku lat wspiera inicjatywy wzmacniające pozycję kobiet w biznesie. W czerwcu 2021 r. spółka, jako jedna z pierwszych 13 firm w Polsce, przystąpiła do kampanii 30% Club, która ma na celu zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych.



- Od kilku lat eksperci Blue Media uczestniczą w programach mentoringowych związanych z edukacją biznesową kobiet, dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok projektu Fundamenty Biznesu Online. Założenia przedsięwzięcia korespondują z naszymi wartościami i mocno wierzymy, że takie inicjatywy są potrzebne, bo realnie wzmacniają pozycję kobiet w biznesie i na rynku pracy – mówi Adam Jastrowicz z Blue Media.


- W HashMagnet doskonale wiemy, jak zawrotny potencjał drzemie w przedsiębiorczych kobietach – pracujemy z nimi na co dzień i wysoko cenimy ich kompetencje, moc i pomysłowość. Jednocześnie widzimy, w jak wielu przypadkach barierą rozpoczęcia działań biznesowych online wciąż są kwestie techniczne, marketingowe, prawne czy po prostu organizacyjne. Nasza inicjatywa jest konkretną odpowiedzią na realne potrzeby. Chcemy dać rzeczywiste, merytoryczne fundamenty każdej kobiecie, która zdecyduje się stawić czoła wyzwaniom czekającym na drodze każdego biznesu - mówi Patryk Kozioł, CEO, twórca marki HashMagnet.

Program startuje 19 stycznia 2023 r., a udział w nim jest całkowicie bezpłatny. Nadal trwa rekrutacja do której można dołączyć zgłaszając się poprzez stronę: Fundamenty Biznesu Online. Z inicjatywą połączony jest też konkurs dla uczestniczek na najlepszy pomysł biznesowy. Nagrodą dla najbardziej innowacyjnej przedsiębiorczyni będzie wsparcie techniczne i dostęp do narzędzi wspierających prowadzenie biznesu o wartości 3 000 zł.


Blue Media to wiodący w Polsce dostawca bezpiecznych ekosystemów płatności, rozwiązań odpowiedzialnych za weryfikację tożsamości i innych usług związanych z finansami. To twórca innowacji technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają realizację codziennych płatności online. Z usług firmy korzystają codziennie dziesiątki tysięcy sklepów internetowych i miliony klientów.

Dane przywoływane w komunikacie pochodzą z analizy danych z rejestru KRS za rok 2021 opracowanej przez wywiadownię gospodarczą Dun & Bradstreet. Badanie przeprowadzono w połowie stycznia 2022 r.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ