Blue Media zwyciężyła w Fast50

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 50

25.10.2006
Udostępnij:

1 miejsce w rankingu Deloitte Technology Fast 50 w 2006 roku.

Blue Media znalazła się w rankingu po raz trzeci, ale pierwszy raz zajęła zwycięskie miejsce. Jest to wynikiem stabilnego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, który swoim poziomem pozwolił na wyprzedzenie firm z 7 krajów Europy Środkowej startujących w tegorocznej edycji rankingu.

- Zwycięstwo jest miłym wydarzeniem, z drugiej jednak strony jest też zobowiązujące. Teraz pozostaje firmie najtrudniejsza rola – utrzymanie tej pozycji w kolejnych latach, a przynajmniej w przyszłym roku – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.

Produkty i rozwiązania oferowane przez spółkę łączą w sobie ideę wykorzystania Internetu i telefonii komórkowej. Z kolei strategia działania BM opiera się na stosowaniu innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach gospodarki, głównie w nowocześnie zarządzanych przedsiębiorstwach z branży finansowej i teleinformatycznej.

Grono dotychczasowych klientów firmy to kilkanaście największych banków w Polsce, operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe.
- Ostatnio spółka dywersyfikuje swoją aktywność rynkową m.in. rozpoczęła ekspansję działań na rynkach wschodnich – dodaje Sebastian Ptak.

*

O Deloitte Technology Fast 50

Ranking środkowoeuropejskich firm technologicznych Fast 50 jest jedną z inicjatyw międzynarodowej firmy audytorskiej i doradczej Deloitte, mających na celu promowanie szybko rozwijających się firm, ale także zwrócenie uwagi na firmy dopiero rozpoczynające działalność.

Zwycięzca wybierany jest spośród ponad 1 000 firm z Europy Środkowej. Pracownicy Deloitte kontaktują się z firmami działającymi w siedmiu krajach, zapraszają do nadesłania elektronicznego zgłoszenia, a następnie nawiązują bezpośredni kontakt z najlepszymi. Do programu kwalifikuje się firmy wyłonione podczas regionalnej ankiety prowadzonej przez środkowoeuropejskie biura Deloitte.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

System płatniczy Autopay obsługuje już do 300 tysięcy transakcji na godzinę

Autopay zapewnia skalowalność swojej platformy płatniczej już na poziomie 300 tysięcy transakcji na godzinę.

16.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

E-winiety na przejazdy w Szwajcarii już dostępne w aplikacji Autopay oraz online 

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Szwajcarię. Winiety na przejazdy w Szwajcarii dostępne są zarówno na stronie internetowej market.autopay.pl, jak i w aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS.

16.02.2024 Czytaj więcej