Charytatywne Płatności elektroniczne BM

#płatności online #przelew natychmiastowy #Kilometry dobra

Udostępnij:

Blue Media S.A. obsłuży wpłaty w programie Kilometry Dobra

Spółka Blue Media poinformowała o uruchomieniu płatności internetowych w ramach kampanii charytatywnej Kilometry Dobra. Platforma obsługi płatności internetowych ułatwi organizacjom dobroczynnym zaangażowanym w kampanię zbiórkę darowizn w internecie.

Płatności Online BM to system płatności internetowych umożliwiający wpłacanie środków pieniężnych za pomocą kart debetowych i kredytowych oraz poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu - system pay by link. Na co dzień korzystają z niego klienci ponad 3000 sklepów internetowych.

Teraz płatności płatności elektroniczne znalazły zastosowanie w projekcie charytatywnym. Kilometry Dobra, organizowanym przez Fundację Polski Instytut Filantropii.

Do filantropijnej rywalizacji w ramach kampanii Kilometry Dobra zgłosiło się prawie 40 polskich miast. Udział w projekcie biorą też m.in. Sztokholm i Nowy Jork. Każde z miast, które przystąpiło do akcji, jest reprezentowane przez organizacje pozarządowe, zbierające pieniądze na określony przez siebie cel. Reprezentacje miast będą ścigały się o to, która z nich ułoży najdłuższy ciąg monet z zebranych przez siebie pieniędzy.

Blue Media będzie realizować obsługę płatności dla fundacji i stowarzyszeń uczestniczących w projekcie. Każda z organizacji charytatywnych otrzyma dostęp do wszystkich kanałów płatności, oferowanych w ramach systemu.

- Wspierający może przekazać darowiznę wybranemu stowarzyszeniu bez konieczności znajomości numeru konta bankowego, na które chce wykonać wpłatę. Wystarczy wybrać z listy konkretny cel, na który są zbierane środki, kliknąć przycisk „Wpłacam” i określić kwotę wpłaty. Po dokonaniu przelewu wpłacający otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przelewu - tłumaczy Krystian Wesołowski z Blue Media.

Płatności Online BM – co oferują? 

Wybór form płatności. System płatności Blue Media umożliwia płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a także w systemie pay by link, czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem bankowym możemy zaoferować najszersza gamę takich płatności. 

Trzy warianty strony płatności. W zależności od potrzeb i możliwości sklepy mogą wdrożyć rozwiązanie w wariancie: 

  • Klasycznym (strona płatności w szacie graficznej Blue Media, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki) 

  • Spersonalizowanym (strona w szacie graficznej sklepu, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki) 
• Zintegrowanym (strona w pełni zintegrowana ze sklepem, graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu) 

  • Dostosowanie do urządzeń mobilnych. Strona została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonujemy płatności

Standard rozliczeń „jeden do jednego” Oprócz rozliczenia zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym,  oferujaemy system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe i usprawnia obsługę zwrotów. 

Przelewy natychmiastowe Dzięki ich wykorzystaniu środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym. Sprzedawca nie „kredytuje” zakupu, może też usprawnić procesy księgowe i windykacyjne. 

Artykuł

Payka to system płatności odroczonych za rachunki domowe, np. za telefon komórkowy, energię elektryczną czy telewizję.

20.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od początku współpracy, za pośrednictwem strony bilety.wts.pl, sprzedano kilkaset tysięcy biletów na wydarzenia żużlowe we Wrocławiu.

29.09.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Nasza ocena sytuacji ekologicznej na świecie jest coraz bardziej rzeczowa i realistyczna, choć same postawy ekologiczne zmieniają się nierównomiernie.

27.09.2021 CZYTAJ WIĘCEJ