„Złotówka za kilometr” ze statuetką!

#nagroda dla Blue Media #ekologia #złotówka za kilometr

Udostępnij:

Nagroda za zaangażowanie społeczne dla Blue Media

Program „Złotówka za kilometr”, w którym pracownicy sopockiej firmy Blue Media dostają premię za dojazd do pracy rowerem, został nagrodzony w konkursie Firma Zaangażowana Społecznie organizowanym przez Forum Inicjowania Rozwoju.

Celem konkursu jest wyłanianie i promocja najciekawszych i najlepiej wdrożonych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), realizowanych w obszarze zaangażowania społecznego przez mikro, małe lub średnie firmy z województwa pomorskiego. Honorowym patronem Konkursu jest Marszałek Województwa Pomorskiego, pan Mieczysław Struk, zaś zwycięzców wskazuje Kapituła Konkursu.

W tym roku program Blue Media„Złotówka za kilometr” zdobył drugie miejsce w konkursie. W ramach programu za każdy kilometr przejechany na rowerze w drodze z domu do pracy i z pracy do domu pracownicy dostają złotówkę premii. W drugim roku działania programu udział wzięło w nim 60 pracowników, czyli 40% osób zatrudnionych w grupie Blue Media. Rekordzista zarobił w ten sposób już ponad 10 000 złotych.

Od początku programu pracownicy Blue Media przejechali łącznie ponad 130 000 kilometrów. Tym samy „zarobili” solidną premię, a środowisku naturalnemu „oszczędzili” 30 ton dwutlenkuwęgla, jaki znalazłby się w powietrzu, gdyby rowerzyści do pracy jeździli samochodami.

- To jest fantastyczne wyróżnienie – cieszy się Agnieszka Fabianowicz, koordynatorka programu „Złotówka za kilometr” w Blue Media. - Liczba zaangażowanych w nim pracowników i przejechanych kilometrów ciągle rośnie. Budzi też żywe zainteresowanie i uznanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Polecamy wszystkim firmom podobne działania.

"Załotówka za kilometr" ze statuetką! [informacja prasowa w pliku docx]

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ