Pierwszy Narodowy Test Zakupów online na www.wystarczysiec.pl − czyli wszystko o zakupach w sieci

#zakupy online #Narodowy Test Zakupów Online #Bank Zachodni WBK

11.11.2008
Udostępnij:

Pierwszy Narodowy Test Zakupów online na www.wystarczysiec.pl - czyli wszystko o zakupach w sieci

Bank Zachodni WBK uruchomił nowy serwis, którego główną ideą jest propagowanie wiedzy na temat płatności internetowych i zachęcanie klientów do ich wykorzystywania podczas zakupów online. Partnerem wdrożenia jest Blue Media.

Misją serwisu jest przede wszystkim edukacja z zakresu wiedzy związanej z rodzajami płatności online (Przelew24 oraz karty płatnicze, a zwłaszcza przeznaczonej do zakupów w sieci Karty Internetowej pre-paid), bezpieczeństwem dokonywania zakupów i realizowania transakcji zapłaty oraz praw przysługujących klientom.

- Liczymy na to, że wzrost świadomości klientów przyczyni się do częstszych zakupów w Internecie, oczywiście z udziałem naszych produktów - wyjaśnia Michał Szymoniak, Menedżer Płatności Elektronicznych w Obszarze Direct Banking w BZWBK.

Wraz z uruchomieniem serwisu wystarczysiec.pl ruszyły dwie promocje płatności online - "Mistrzostwa Zakupów on-line" przeznaczone dla klientów indywidualnych oraz "Firmowe Kupowanie z Przelewem24" dla firm. W obu promocjach nagradzane są zakupy internetowe, a do zdobycia jest wiele atrakcyjnych nagród, takich jak iPody czy bony na zakupy. Szczegóły promocji na stronie serwisu.

Warto zaznaczyć, że liczba osób kupujących w sieci dynamicznie wzrasta. Z danych NBP opracowanych przez serwis money.pl wynika, że w 2006 roku 27% internautów kupowało przez Internet, natomiast w 2007 r. liczba ta zwiększyła się do 42%. Szacuje się, że wartość internetowego handlu wzrośnie z 8 mld do około 12,8 mld zł na koniec 2008 r. Aktualnie sprzedaż przez internet to tylko 2 proc. sprzedaży konsumenckiej, a prognozy mówią, że przez najbliższych kilka lat rynek ten będzie rósł o co najmniej 60 proc. rocznie.

Pierwszy Narodowy Test Zakupów online pozwoli oszacować, jakie przyzwyczajenia mają nasi klienci w sieci, kiedy kupują, czego szukają w sklepach i jak płacą za swoje zakupy. Chcemy też dowiedzieć się od tych mniej aktywnych, dlaczego tak rzadko kupują w Internecie i jak możemy zwiększyć ich aktywność – dodaje Michał Szymoniak.

Przeczytaj także:

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

System płatniczy Autopay obsługuje już do 300 tysięcy transakcji na godzinę

Autopay zapewnia skalowalność swojej platformy płatniczej już na poziomie 300 tysięcy transakcji na godzinę.

16.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

E-winiety na przejazdy w Szwajcarii już dostępne w aplikacji Autopay oraz online 

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Szwajcarię. Winiety na przejazdy w Szwajcarii dostępne są zarówno na stronie internetowej market.autopay.pl, jak i w aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS.

16.02.2024 Czytaj więcej