Fintech
Dokąd zmierza bankowość?
Rewolucja technologiczna w bankowości konsumenckiej wchodzi w kolejną fazę. Fintechy opracowują kolejne innowacje, starzy bankowi wyjadacze szybko nadrabiają...
03.02.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Sprzedaż zagraniczna – 5 kroków poprzedzających ekspansję sklepu internetowego na nowe rynki
Planujesz rozpocząć sprzedaż zagraniczną? W poniższym artykule znajdziesz informacje o tym, o co należy zadbać, by ten proces się powiódł...
03.02.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak zoptymalizować kartę produktu w sklepie internetowym?
Sprawdź, jak przygotować karty produktowe, by zwracały uwagę, dostarczały potrzebnych informacji i zachęcały do zakupu.
02.02.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Zakupy transgraniczne – co Polacy najczęściej kupują w zagranicznych sklepach internetowych?
Polacy mają zaufanie do zagranicznych marek, uważają, że są tam niższe ceny produktów i koszty dostawy.
02.02.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak zaplanować sprzedaż w serwisach typu marketplace?
Intensywny rozwój rynku e-commerce w dużym stopniu związany jest z rozwojem platform marketplace – internetowych targowisk zrzeszających wielu sprzedawców. Wart
31.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Czym są płatności odroczone i co możesz dzięki nim zyskać?
Zastanawiasz się, czy warto umożliwić klientom korzystanie z "Kup teraz, zapłać później"? Sprawdź potencjalne korzyści.
30.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Zakupy grupowe – czy warto do nich dołączyć?
Sprawdź, czym są zakupy grupowe i podejmij decyzję, czy chcesz sprzedawać swoje produkty/usługi również w ten sposób.
27.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Blockchain w e-commerce gwarancją autentyczności zapisanych informacji
Chociaż zastosowanie blockchain w e-commerce jest w fazie rozwoju, dotychczasowe wdrożenia pokazują jego potencjał związany z transparentnością i...
27.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Płatności natychmiast na rachunku w e−sklepie
Blue Media jako pierwszy operator płatności w Polsce zaoferował natychmiastowe dostarczanie przelewu od klientów na rachunek bankowy sklepu internetowego...
26.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak sprzedawać więcej dzięki płatnościom odroczonym?
Z raportu "European Retail Banking Radar" dowiadujemy się, że Polska należy do europejskiej czołówki krajów o największej popularności płatności odroczonych.
26.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Czy warto sprzedawać za pośrednictwem porównywarek cenowych?
Czym są i jak działają porównywarki cenowe? Jakie są plusy i minusy obecności sklepu w porównywarce? Wyjaśniamy.
24.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
M-commerce – co zrobić, żeby podnieść konwersję na telefonach?
Oczekuje się, że do 2024 roku wolumen handlu mobilnego osiągnie 620,97 miliardów dolarów – wynika z danych opublikowanych przez Shopify.
24.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Skuteczna komunikacja z klientem sklepu internetowego
Ponad połowa internautów oczekuje, że sklep internetowy odpowie na ich pytanie w ciągu maksymalnie trzech godzin.
23.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Słowenia – duży rynek e-commerce w niewielkim kraju
Na słoweńskim rynku e-commerce konkurencja jest duża. Jaka jest specyfika tego rynku, co kupują Słoweńcy i jak często. Jak płacą i ile wydają?
20.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Dostawa w sklepie internetowym – jakie metody wybierają Polacy?
Paczkomaty InPost są ulubieńcem Polaków. Nie dziwi więc, że w ślad za gigantem idą inni dostawcy i powstaje coraz więcej podobnych rozwiązań.
19.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
E−commerce stawia na własne płatności
Większość Polaków najchętniej płaci za zakupy internetowe za pośrednictwem systemów płatności elektronicznych.
17.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Porzucone koszyki – główne przyczyny i jak je wyeliminować
Zmieniają się zachowania kupujących, ale nie zmieniają się ich wymagania. Nadal chcą, żeby zakupy online były szybkie i wygodne. Co się pod tym kryje?
17.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Dropshipping. Z czego wynika rosnąca popularność usługi?
Prowadzenie sprzedaży przez internet bez konieczności zajmowania się magazynowaniem, kolekcjonowaniem i wysyłką produktów... Brzmi dobrze, prawda?
16.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak otworzyć sklep internetowy?
Jeżeli wiesz już co i komu chcesz sprzedawać, musisz dokonać wyboru rozwiązania technologicznego, na bazie którego powstanie Twój sklep internetowy.
16.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak poprawić ścieżkę zakupową klienta w sklepie internetowym?
Sprawdź, co możesz zrobić, żeby poprawić ścieżkę zakupową klienta i podnieść konwersję w Twoim sklepie internetowym.
13.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Handel B2B – od czego zależy jego skuteczność?
Do 2025 r. 80 proc. interakcji sprzedażowych B2B pomiędzy dostawcami a nabywcami będzie przeprowadzana na platformach internetowych.
13.01.2023 CZYTAJ ARTYKUŁ