Ecommerce
Ile słów ma dobrze napisany tekst?
Jaka jest optymalna długość tekstu w internecie? To zależy od wielu czynników. Kluczowe jest dopasowanie treści do miejsca publikacji.
16.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Rozważasz wejście na słowacki rynek e-commerce? Poznaj go lepiej
Słowacy są otwarci na kupowanie online z zagranicy, szczególnie od swoich czeskich sąsiadów.
13.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Strategia zbierania nisko wiszących owoców w sklepie internetowym
Masz ambitne plany i chcesz, aby przychody Twojego sklepu internetowego wzrosły kilkukrotnie? Koniecznie poznaj strategię zbierania nisko wiszących owoców.
12.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak dużą część budżetu sklepu internetowego należy przeznaczyć na marketing?
Czy będzie to 5%, czy 30% Twoich przychodów? Jak myślisz, ile z reguły, trzeba przeznaczyć na działania marketingowe, żeby przyniosły oczekiwany efekt?
10.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Warunki sprzedaży w marketplace’ach – gdzie warto pokazać swoją ofertę?
Jeżeli dopiero rozpoczynasz sprzedaż online i chcesz dotrzeć do szerszego grona potencjalnych odbiorców – dodanie oferty do marketplace może być dobrym wyborem.
09.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Rozważasz sprzedaż do Czech? Poznaj tamtejszy rynek e-commerce
Tempo rozwoju rynku e-commerce daje Czechom miejsce w europejskiej czołówce. Czesi preferują lokalne sklepy, a przed zakupami często porównują produkty.
06.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Social media w czasie kryzysów globalnych
W obliczu kryzysu kluczowa jest właściwa i skuteczna komunikacja. Technologia pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości, jednak nie zawsze są one prawdziwe.
05.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Czym jest i jak działa multiwyszukiwanie?
To nowy sposób wyszukiwania bazujący na wykorzystaniu tekstu i obrazu jednocześnie. Wyszukiwanie odbywa się za pomocą Google Lens.
03.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Nadchodzi Google Analytics 4. Co warto o nim wiedzieć?
Usługa ma korzystać ze sztucznej inteligencji, żeby m.in. skutecznie odtwarzać ścieżkę zakupową użytkownika na różnych urządzeniach.
02.05.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Usługi subskrypcyjne w e-commerce. Jak działają programy premium?
Platformy sprzedażowe, bijąc się o klienta, poszerzają oferty dodatkowych usług w ramach subskrypcji.
29.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Czy warto prowadzić konto sklepu internetowego na Twitterze?
Jakość i cena produktu? A może koszt i czas dostawy? Sprawdź, co decyduje o tym, czy klient ponownie zrobi zakupy w Twoim sklepie internetowym.
28.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Co zyskujesz, a co tracisz na darmowych zwrotach?
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy w Twoim wypadku warto wprowadzić darmowe zwroty? Wielu przedsiębiorców staje przed tym samym dylematem.
26.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Nie tylko niska cena i promocje. Co może być Twoim USP?
Klienci szukają wyróżnika, który pomoże im wybrać najlepszy z wielu dostępnych produktów. To moment, w którym marka potrzebuje USP.
25.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Najpopularniejsze aplikacje, dzięki którym Twoje transakcje walutowe będą tanie i proste
Rynek fintechów rośnie i pojawia się coraz więcej aplikacji umożliwiających płatności w obcych walutach bez kosztu przewalutowania.
22.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Prowadzisz sklep wnętrzarski online? Poznaj nową funkcję Pinteresta
Pinterest cieszy się w Polsce coraz większą popularnością, a nowoczesna technologia AR umocni jego pozycję w branży e-commerce.
21.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak czytamy w internecie i jakie ma to znaczenie dla sklepu internetowego?
Przeprowadź eksperyment. Wczuj się w rolę klienta i dokonaj zakupu w swoim sklepie internetowym. Zobaczysz jak wiele rzeczy umknęło Twojej uwadze...
19.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Chcesz, żeby Google polubiło Twój sklep? Musisz pamiętać o kilku rzeczach
Zmieniające się algorytmu Google sprawiają, że czasami trudno za nimi nadążyć. Podpowiadamy, o czym pamiętać w kontekście pozycjonowania sklepów internetowych.
18.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Influencer marketing w e-commerce. Jak najlepiej dobrać influencera?
Influencer marketing to obecnie jedno z najskuteczniejszych i najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Klucz do sukcesu to odpowiednio dobrana osoba.
15.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Co składa się na doświadczenie zakupowe klienta sklepu internetowego?
Jakość i cena produktu? A może koszt i czas dostawy? Sprawdź, co decyduje o tym, czy klient ponownie zrobi zakupy w Twoim sklepie internetowym.
14.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jaki jest współczesny konsument?
Znając odpowiedź na to pytanie, łatwiej Cię będzie dobrać odpowiednie strategie, kanały i narzędzia, dzięki którym trafisz do potencjalnych klientów.
12.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Czym się różni oferta handlowa od zaproszenia do zawarcia umowy?
Do tej pory cały marketing spoczywał na Tobie, a teraz chcesz zatrudnić agencję? To bardzo dobry krok, o ile wybierzesz właściwego partnera.
11.04.2022 CZYTAJ ARTYKUŁ