Ecommerce
Personalizowane ulotki – skuteczny sposób na pozyskanie klientów
E-sklepy chętnie korzystają z ulotek jako skutecznej formy reklamy. Są one tworzone w celu informowania o ofercie lub zachęcania do skorzystania z promocji...
30.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Franczyza w e-commerce – na czym polega?
Franczyza jest w sensie organizacyjnym specyficzną metodą dystrybucji towarów i usług korzystając z formuły koncesji lub licencji udzielanej...
29.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Marketplace. Z czego wynika popularność platform zakupowych?
Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.
29.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Video marketing jako kluczowy element strategii dla sklepów internetowych
W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, właściciele sklepów internetowych muszą poszukiwać innowacyjnych sposobów dotarcia do swojej grupy docelowej.
25.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak stworzyć skuteczny landing page?
Jeżeli planujesz sprzedaż kursu, webinarium lub e-booka, musisz zainwestować w dobrą stronę sprzedażową, tzw. landing page. Jak ją przygotować?
25.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
5 nieoczywistych narzędzi online dla właścicieli sklepów internetowych
Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko sprawa sprzedaży produktów, ale także zarządzania zapasami, marketingu, obsługi klienta i wielu innych czynności
23.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Dzień Darmowej Dostawy – jak się do niego przygotować?
Klienci przyzwyczaili się już, że 10 grudnia mogą liczyć na darmową dostawę. Jeśli jeszcze nigdy nie oferowałeś swoim klientom takiej opcji – czas to zmienić.
23.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak działa Google Shopping?
Google Shopping to narzędzie odpowiednie dla sklepów internetowych, które chcą rozszerzyć kanały sprzedaży i dotrzeć do większej grupy klientów.
22.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Dlaczego warto mieć automaty paczkowe w ofercie dostawy?
2021 był rokiem, w którym ponad połowa klientów najchętniej odbierała swoje zakupy w automacie paczkowym. Sprawdź, jak ta forma dostawy zmienia rynek e-handlu.
22.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Co wiemy o węgierskim rynku e-commerce?
Bodźcem rozwojowym dla e-commerce była pandemia, jednak dziś tempo wzrostu dławi rekordowa inflacja. Sprzedawcy lokalni konkurują z markami międzynarodowymi...
19.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Czym jest storytelling i jak go wykorzystać, prowadząc sklep internetowy?
Storytelling wzbudza zainteresowanie, a w konsekwencji wywiera wpływ na decyzje zakupowe. Sprawdź, jak możesz wykorzystać ten potencjał w swoim sklepie.
19.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Poznaj nowe zasady dot. bezpieczeństwa produktów zatwierdzone przez Parlament Europejski
Parlament Europejski zatwierdził znowelizowane przepisy dotyczące bezpieczeństwa niespożywczych produktów konsumpcyjnych. Zgodnie z nowymi przepisami...
18.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Cena. Czy tylko ona ma znaczenie dla klienta?
Co zrobić, żeby przekonać klienta do zakupów, nawet wtedy gdy ceny w Twoim sklepie są wyższe niż u konkurencji? Zdradzamy dwie skuteczne metody.
17.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
(Bądź) SMART – poznaj metodę formułowania celów biznesowych
Wyznaczanie celów biznesowych przy użyciu metody SMART może pomóc właścicielom sklepów internetowych w skutecznym planowaniu działań i wykorzystywaniu zasobów.
16.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
3 metody płatności najchętniej wybierane przez klientów sklepów internetowych
Każdy sklep internetowy, który chce prowadzić efektywną sprzedaż, powinien być zintegrowany z bramką płatności gwarantującą obsługę różnych metod płatności
16.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
12 narzędzi do przeprowadzania testów A/B
Testy A/B polegają one na porównaniu dwóch wersji strony internetowej, formularza czy innej treści, w celu zidentyfikowania, która z nich daje lepsze efekty.
15.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – 10 wskazówek
Wydaje Ci się, że próbowałeś już wszystkiego, żeby podnieść dochody Twojego e-sklepu? Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, żeby osiągnąć lepsze efekty.
15.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Czym jest customer journey i jak wygląda w e-commerce?
Tysiące wizyt w sklepie, setki godzin spędzone na przeglądaniu produktów, a sprzedaż nadal niska? To scenariusz, z którym mierzy się wielu e-sprzedawców.
12.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Jak poprawić pracę magazynu – 10 sprawdzonych wskazówek
Czym jest cross-docking? Czym różni się metoda FIFO od metody LIFO? Czyli wszystko, co warto wiedzieć o pracy magazynu, by móc osiągać coraz lepsze efekty.
11.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Co robić, żeby klienci nie rezygnowali z subskrypcji newslettera?
Newsletter to narzędzie marketingowe, które może przynieść wiele korzyści, zarówno dla właścicieli sklepów internetowych, jak i dla klientów.
09.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁEcommerce
Reklamacje w sklepach internetowych na nowych zasadach
Trzy unijne rozporządzenia wprowadziły w tym roku istotne zmiany zarówno dla polskich konsumentów, jak i sprzedawców – między innymi w obszarze reklamacji.
08.05.2023 CZYTAJ ARTYKUŁ