Jesteśmy dostawcą rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych i identyfikacji klienta: od automatycznych płatności za przejazdy autostradą, po fotoweryfikację tożsamości.
z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718.
Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561.
Kapitał zakładowy wynosi 2 205 500 złotych (wpłacony w całości).
W skład zarządu Blue Media S.A. wchodzą:
Andrzej Antoń – Prezes Zarządu
Wojciech Murawski - Członek Zarządu
Ewa Woroszył - Członek Zarządu
Blue Media S.A., na podstawie uchwał Zarządu oraz Rady Nadzorczej Spółki, od dnia 1 stycznia 2015 r. wdrożyła i stosuje „Zasady ładu korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych” określone przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) w dokumencie, którego treść dostępna jest na stronach internetowych KNF.
SPRAWDŹ
Równocześnie Blue Media S.A. informuje, że Rada Nadzorcza Spółki na wniosek Zarządu zaakceptowała odstąpienie od stosowania zasady określonej w § 21 ust. 2 zd. 2 „Zasad Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych” dotyczącej wyboru przewodniczącego organu nadzorującego przy uwzględnieniu kryterium niezależności.
Zgodnie z § 27 „Zasad Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych” Rada Nadzorcza Blue Media S.A. dokonała w dniu 23.03.2022 r. oceny stosowania w 2021 r. wdrożonych w Spółce tych zasad, stwierdzając, że w 2021 r. były one przestrzegane przez Spółkę zgodnie z ich treścią, z uwzględnieniem ww. odstąpienia od stosowania zasady określonej w § 21 ust. 2 zd. 2. Rada Nadzorcza Spółki pozytywnie oceniła funkcjonowanie w Spółce w 2021 r. „Zasad Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych”.
Dane osobowe Klientów przetwarzamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określone są w Polityce prywatności Blue Media S.A.
Każdy klient ma prawo do złożenia skargi, wniosku lub reklamacji dotyczącej usług lub działalności Blue Media S.A. Skargę, wniosek lub reklamację można złożyć:
W przypadku nieuwzględnienia przez Spółkę roszczeń wynikających z reklamacji dotyczącej usług finansowych, Klientowi przysługuje prawo do wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego (https://rf.gov.pl). Rzecznik Finansowy jest podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, a także sporów pomiędzy przedsiębiorcami dotyczących świadczenia usług finansowych.
Spory wynikłe ze świadczenia usług płatniczych na wniosek Klienta mogą być również rozstrzygane przez Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (https://www.knf.gov.pl -> zakładka „Sąd Polubowny”).
Szczegółowe informacje dotyczące trybu polubownego rozwiązywania sporów dostępne są na stronie http://www.polubowne.uokik.gov.pl
Klientowi będącemu konsumentem udostępnia się także łącze elektroniczne do platformy ODR, dotyczącej pozasądowego rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/odr