Wykonaliśmy kompleksowe wdrożenie pilotażowego systemu informatycznego do realizacji Social Scoringu klientów Banku zainteresowanych kredytem gotówkowym. Współpraca objęła kompleksowe prace projektowe, development wraz z wykorzystaniem technologii Big Data, oraz późniejsze utrzymanie platformy.
Social scoring to unikalne rozwiązanie, które realizuje nowe podejście do weryfikacji wiarygodności klienta banku na podstawie informacji dostępnych w serwisach społecznościowych oraz danych behawioralnych klientów, czyli analizy zachowań klienta na stronach sprzedażowych, weryfikacyjnych, a nawet sposobu formatowania danych. Na tej podstawie i na podstawie analizy Big Data system automatycznie opracowuje wynik wiarygodności dla danego klienta, znacznie przyspieszając proces przyznawania kredytów.
Wykorzystanie technologii Big Data
Uniwersalność rozwiązania pozwalająca na jego wielokrotne wykorzystanie bez skomplikowanej konfiguracji zmian w ofercie przez pracowników Banku
Ogromna przepustowość
przyjmowanych i udostępnianych danych