#ecommerce #płatnosci online #TrisoSHOP
Sprawdź, jak wdrożyć Płatności Online Blue Media w Twoim serwisie internetowym
Skontaktuj się z działem sprzedażyDzięki integracji platformy TrisoSHOP z bramką płatności Blue Media, możesz aktywować usługę w zaledwie kilka minut – bez konieczności angażowania programistów.
Klienci Twojego sklepu internetowego będą mogli opłacać swoje zakupy, korzystając z ulubionych metod płatności, takich jak BLIK, szybkie przelewy online, pay by link, czy płatność kartą.
Strona płatności online Blue Media jest dostosowana do wyświetlania się na urządzeniach mobilnych, co ma ogromne znaczenie w związku z rosnącym znaczeniem m-commerce.
Dzięki Płatnościom TrisoSHOP możesz śledzić wpłaty klientów w tym samym panelu, w którym zarządzasz zamówieniami.
Środki wpłacone przez Twojego klienta będą na Twoim koncie już następnego dnia.
Wystarczy aktywacja w panelu TrisoSHOP – bez dodatkowych umów i angażowania specjalistów IT.
Płatności Blue Media są oparte na stabilnej i sprawdzonej technologii, z której korzystają największe banki i wiele instytucji publicznych.
Kieruj się naszą instrukcją, a szybko i wygodnie aktywujesz płatności online.
Zobacz instrukcjęod tego roku jesteśmy na rynku
banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań
sklepów internetowych korzysta z naszych płatności online
klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia
Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.
W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.
ECOMMERCE
Franczyza w e-commerce – na czym polega?
Franczyza jest w sensie organizacyjnym specyficzną metodą dystrybucji towarów i usług korzystając z formuły koncesji lub licencji udzielanej...
29.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
5 nieoczywistych narzędzi online dla właścicieli sklepów internetowych
Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko sprawa sprzedaży produktów, ale także zarządzania zapasami, marketingu, obsługi klienta i wielu innych czynności
23.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYECOMMERCE
Dlaczego warto mieć automaty paczkowe w ofercie dostawy?
2021 był rokiem, w którym ponad połowa klientów najchętniej odbierała swoje zakupy w automacie paczkowym. Sprawdź, jak ta forma dostawy zmienia rynek e-handlu.
22.05.2023 POZNAJ SZCZEGÓŁYSkontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką