ARTYKUŁ
O sukces finansowy coraz trudniej: oszczędności i brak długów to jego synonimy
O odniesieniu sukcesu finansowego najlepiej świadczy posiadanie oszczędności oraz brak długów - wynika z najnowszego badania Autopay “Finanse Polaków w czasach inflacji”.
CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie
Ten wyjątkowy, symboliczny spacer, będzie okazją do wymiany doświadczeń i inspiracją do podjęcia zmian - zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak i osobistej.
CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Czym jest European Accessibility Act i jak stworzyć serwis, który go respektuje?
Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.
#projektowanie #prawo #UE #European Accessibility Act CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.
CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Książka Prototyping 2040. The FutureS Thinking Book zdobyła uznanie jury, w skład którego wchodzą niezależni eksperci z całego świata. Publikacja została wyróżniona za konkretną i szczegółową wiedzę o tym, jak pracować z różnymi scenariuszami przyszłości oraz jak wdrażać je później w organizacjach. Konkurencja była ogromna: z 56 krajów nadesłano prawie 11 000 zgłoszeń. Zgłoszenia oceniało 133-osobowe jury.
CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Konkursy dla przedsiębiorców. Czy warto brać w nich udział?
Przed podjęciem decyzji o udziale w konkursie, warto dokładnie przemyśleć cel udziału i sprawdzić, czy dany konkurs jest rzetelny i wiarygodny.
CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Jak bigtechy naśladują TikToka?
Piszemy o TikToku nie pierwszy raz, ponieważ jego pozycja na rynku stale się umacnia, czego dowodem jest nie tylko rosnąca liczba użytkowników, lecz również...
#google #social media #Instagram #TikTok CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media udostępnia Visa Mobile – nowy sposób płatności w internecie
Visa Mobile to rozwiązanie, które sprawia, że zakupy są bardziej płynne, np. eliminuje konieczność wpisywania danych karty czy podawania dodatkowych haseł...
#płatności online #zakupy przez internet #e-biznes CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media od wielu lat aktywnie wspiera społeczne inicjatywy - zarówno te lokalne, jak i ogólnopolskie wierząc w ich pozytywne, długofalowe efekty.
CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Korzystając z Autopay płacisz mniej za autostradę
Od stycznia 2020 do odwołania można płacić mniej za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, jeśli skorzysta się z płatności automatycznych Autopay.
#Autopay #płatności automatyczne #transport CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Płatności Online Blue Media ułatwiają zakup biletów na mecze reprezentacji Polski
Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”.
#płatności online #bilety online CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
W przelewach natychmiastowych stały wzrost
Popularność przelewów natychmiastowych nadal rośnie. Porównaliśmy dane z III kw. 2022 r. i te z 2015 r., gdy system się rozwijał.
#płatności online #przelewy natychmiastowe #BlueCash CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Jak działają płatności online na fakturze, czyli nowa usługa od Apfino
Polscy przedsiębiorcy chętnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań technologicznych, zwłaszcza jeśli te przyczyniają się do szybszego rozwoju biznesu.
#płatności online #Apfino #płatności online na fakturze CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media rozpoczyna współpracę z Linker Cloud
Apetyt na zakupy online nie słabnie. Aktywności przedsiębiorców sprzyja zarówno europejskie ustawodawstwo ułatwiające sprzedaż cross-border, a także dostawcy...
#ecommerce #logistyka #Linker Cloud CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media wspiera przedsiębiorczość kobiet
Blue Media jednym z partnerów programu Fundamenty Biznesu Online
CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media rozpoczyna współpracę z Comarch Apfino
Apfino to platforma internetowa dla firm, która daje dostęp do szeregu usług ułatwiających zarządzanie finansami i utrzymanie płynności finansowej.
#płatności online #Comarch #Apfino #płatności online na fakturze CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Im prościej tym lepiej. O trendach w płatnościach
Wygoda, stabilizacja i nowoczesna technologia - w ten sposób można nakreślić perspektywę dla sektora płatności w 2023 r.
#płatności online #sprzedaż online #trendy CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media partnerem ósmej edycji TEDxWarsawWomen
Już w najbliższy piątek, 9 grudnia, odbędzie się TEDxWarsawWomen - wydarzenie skupione wokół inspirujących, nowoczesnych i prospołecznych idei...
#tedxwarsawwomen CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
BLIK ulubioną formą płatności za zakupy online
Połowa Polaków deklaruje, że za zakupy w sieci płaci szybkimi przelewami, choć preferowaną formą płatności są one dla co czwartego z nas.
#płatności online #BLIK CZYTAJ WIĘCEJARTYKUŁ
Blue Media rozpoczyna współpracę z PZU
Integracja Blue Media dla PZU jest najlepszym przykładem innowacyjnego rozwiązania na rynku usług ubezpieczeniowych.
#płatności online #płatności cykliczne #PZU #ubezpieczenia CZYTAJ WIĘCEJWysyłamy newsletter tylko raz w tygodniu i informujemy wyłącznie o najważniejszych wydarzeniach