Blue Media dla Finansowego Ninja

#płatności online #Finansowy Ninja #Płatności Shoplo

Udostępnij:

Ceniony bloger Michał Szafrański jako platformę do sprzedaży swojej książki wybrał serwis Shoplo, natomiast obsługę płatności online zapewnia Blue Media

„Finansowy Ninja” to pozycja dla wszystkich, którzy myślą o oszczędzaniu. Autorem książki, dostępnej na FinansowyNinja.pl, jest ceniony bloger Michał Szafrański. Od kilku lat prowadzi blog „Jak oszczędzać pieniądze”, tłumacząc trudny język finansów na prosty język czytelnika.

Książka to podsumowanie wiedzy autora o finansach osobistych. Wyjaśnia podstawowe, ale dla wielu nieoczywiste, reguły świata finansów. W sposób przystępny pokazuje, jak mądrze posługiwać się produktami finansowymi. Przede wszystkim „Finansowy Ninja” przestrzega jednak przed zagrożeniami dla naszych pieniędzy. Książka napisana jest prostym językiem, zrozumiałym dla każdego – także dla osób, które o finansach nie mają zielonego pojęcia.

Pomimo, że Michał Szafrański nie ma finansowego wykształcenia, jego blog rocznie odwiedza 2 miliony czytelników. Podobny sukces odniosła jego książka „Finansowy Ninja”, która już w pierwszym miesiącu przedsprzedaży sprzedała się w liczbie ponad 5000 egzemplarzy.

Michał jako platformę do sprzedaży swojej książki wybrał serwis Shoplo, natomiast obsługę płatności online zapewnia Blue Media dzięki usłudze Płatności Shoplo. Aby skorzystać z usługi wystarczyło, że Michał wypełnił krótki formularz wewnątrz panelu administracyjnego Shoplo, wykonał przelew weryfikacyjny i w ciągu 12 godzin mógł już przyjmować płatności. Wypłaty realizowane są w sposób natychmiastowy, a dzięki usłudze zwrotów - których Michał odnotował bardzo mało - wygodnie zwraca środki do kupujących.

Ecommerce

Zapowiedziane przez rząd zmiany podatkowe w ramach „Nowego Ładu” mają wejść w życie już 1 stycznia 2022 roku. Czego należy się spodziewać?

29.11.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Kiedyś w modelu subskrypcyjnym sprzedawano głównie prasę. Dziś suplementy, żywność, karmę, a nawet środki higieniczne. Subskrypcje zdecydowanie wracają do łask.

26.11.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Dark stores wchodzą w fazę dynamicznego rozwoju. E-handel odnotował olbrzymi wzrost w trakcie pandemii i wielu klientów przyzwyczaiło się do tej formy zakupów.

25.11.2021 CZYTAJ WIĘCEJ