Blue Media dla Finansowego Ninja

#płatności online #Finansowy Ninja #Płatności Shoplo

Udostępnij:

Ceniony bloger Michał Szafrański jako platformę do sprzedaży swojej książki wybrał serwis Shoplo, natomiast obsługę płatności online zapewnia Blue Media

„Finansowy Ninja” to pozycja dla wszystkich, którzy myślą o oszczędzaniu. Autorem książki, dostępnej na FinansowyNinja.pl, jest ceniony bloger Michał Szafrański. Od kilku lat prowadzi blog „Jak oszczędzać pieniądze”, tłumacząc trudny język finansów na prosty język czytelnika.

Książka to podsumowanie wiedzy autora o finansach osobistych. Wyjaśnia podstawowe, ale dla wielu nieoczywiste, reguły świata finansów. W sposób przystępny pokazuje, jak mądrze posługiwać się produktami finansowymi. Przede wszystkim „Finansowy Ninja” przestrzega jednak przed zagrożeniami dla naszych pieniędzy. Książka napisana jest prostym językiem, zrozumiałym dla każdego – także dla osób, które o finansach nie mają zielonego pojęcia.

Pomimo, że Michał Szafrański nie ma finansowego wykształcenia, jego blog rocznie odwiedza 2 miliony czytelników. Podobny sukces odniosła jego książka „Finansowy Ninja”, która już w pierwszym miesiącu przedsprzedaży sprzedała się w liczbie ponad 5000 egzemplarzy.

Michał jako platformę do sprzedaży swojej książki wybrał serwis Shoplo, natomiast obsługę płatności online zapewnia Blue Media dzięki usłudze Płatności Shoplo. Aby skorzystać z usługi wystarczyło, że Michał wypełnił krótki formularz wewnątrz panelu administracyjnego Shoplo, wykonał przelew weryfikacyjny i w ciągu 12 godzin mógł już przyjmować płatności. Wypłaty realizowane są w sposób natychmiastowy, a dzięki usłudze zwrotów - których Michał odnotował bardzo mało - wygodnie zwraca środki do kupujących.

Ecommerce

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób zoptymalizować procesy marketingowe? Podpowiadamy.

06.05.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Ecommerce

Dowiedz się, jak korzystać z Google Search Console, żeby zoptymalizować swój sklep internetowy i osiągać coraz lepsze wyniki.

04.05.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Ecommerce

Sprawdź, jakie muszą być zdjęcia produktów w Twoim sklepie, żeby przyciągały uwagę i zachęcały do zakupów.

03.05.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ