Bank Millennium udostępnił pierwszą porównywarkę ubezpieczeń z opcją zakupu polisy on−line

#Bank Millenium #polisa online #porównywarka ubezpieczeń

19.10.2008
Udostępnij:

Bank Millennium, jako pierwszy na rynku, wprowadza do oferty możliwość porównania ofert Towarzystw Ubezpieczeniowych z opcją zakupu ubezpieczenia w trybie online. Obecnie dostępne są ubezpieczenia turystyczne, już wkrótce oferta zostanie rozszerzona m.in. o ubezpieczenia komunikacyjne.

Nowa usługa Banku Millennium, umożliwia zakup ubezpieczenia, wybranego spośród ofert różnych Towarzystw, w całości przez Internet. Partnerem wdrożenia nowego systemu jest firma Blue Media. Każdy użytkownik serwisu może łatwo i szybko kupić ubezpieczenie i otrzymać gotową polisę już w ciągu 4 minut. System jest pierwszym narzędziem w Polsce, które pozwala na porównywanie i zakup online ubezpieczeń oferowanych przez różne Towarzystwa Ubezpieczeniowe.

Market ubezpieczeń Banku Millennium na starcie daje dostęp do oferty Towarzystw: Uniqa, Inter Polska i Signal Iduna. W najbliższych tygodniach pojawią się następni Ubezpieczyciele - Generali, Compensa, Concordia Polska, Europa, PTU oraz CU.

Wszystkie etapy zakupu polisy odbywają się w Internecie, bez konieczności kontaktu z agentem. Procedura zakupu ubezpieczenia rozpoczyna się od wypełnienia jednostronicowego, intuicyjnie przygotowanego wniosku, który zawiera niezbędne informacje potrzebne do zawarcia polisy. Klienci mogą łatwo zestawiać oferty poszczególnych ubezpieczycieli, sortować je np. według najniższej ceny lub najszerszego zakresu ochrony ubezpieczeniowej.

Przy wyborze najlepszej dla siebie oferty klienci mogą kierować się wysokością składki, zakresem oferty lub skorzystać z rekomendacji systemu. Płatność za ubezpieczenie można w szybki sposób zrealizować przelewem lub kartą kredytową.Po zakończeniu transakcji zapłaty klient otrzymuje polisę mailem, natomiast sms-em potwierdzenie zawartej umowy ubezpieczenia wraz ze szczegółami (numer polisy, kontakt w celu zgłoszenia szkody oraz uzyskania dodatkowych informacji).

Market ubezpieczeń pozwoli klientom na szybkie wybranie najbardziej korzystnej oferty, przy równoczesnej oszczędności czasu i pieniędzy. Dzięki kompleksowemu porównaniu, każdy klient łatwo dowie się skąd biorą się duże różnice w wysokości składek i, w oparciu o istotne parametry ubezpieczeń, określające ilość i rodzaj przysługujących świadczeń oraz ich limity kwotowe zdecyduje, która z ofert jest najlepiej dopasowana do jego potrzeb.

Sumy ubezpieczenia dla polis turystycznych prezentowane są w dwóch walutach, tj. PLN i EUR - rozwiązanie proponowane przez Bank Millennium sprowadza oferty do wspólnego mianownika, ułatwiając dokonanie rzetelnego porównania. Bardzo łatwo jest też wybrać najbardziej odpowiedni zakres ochrony przy określeniu kwoty, jaką klient dysponuje na zakup ubezpieczenia - porównywarka wskaże ofertę z najszerszym zakresem świadczeń i najwyższą sumą ubezpieczenia.

Bank Millennium i Blue Media szacują, że w ciągu roku poprzez serwis zostanie kupione kilkanaście tysięcy polis ubezpieczeniowych. Obecnie klienci mogą skorzystać z ubezpieczenia turystycznego, ale już niebawem w markecie pojawią się ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i zdrowotne.

Nasz innowacyjny produkt odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą łatwo i szybko kupić polisę ubezpieczeniową na najbardziej korzystnych warunkach. Po raz kolejny również system bankowości elektronicznej Banku Millennium okazuje się jednym z najbardziej innowacyjnych na polskim rynku” – mówi Joao Bras Jorge, Członek Zarządu Banku Millennium.

Przeczytaj także:

Fintech

Rola autentykacji 3DS w zabezpieczaniu transakcji online

Sprawdź, jak autentykacja 3D Secure (3DS) zabezpiecza transakcje online i buduje zaufanie wśród użytkowników. Poznaj szczegóły integracji z Visa i Mastercard.

26.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej