Blue Media dla Banku Zachodniego WBK

#Firmowe Ewolucje #startupy #BZ WBK

Udostępnij:

Platforma Firmowe Ewolucje dla małych i średnich przedsiębiorstw

Spółka Blue Media wdrożyła w Banku Zachodnim WBK platformę Firmowe Ewolucje, skierowaną do małych i średnich firm. Serwis oferuje firmowym klientom banku szereg funkcji, również pozafinansowych, wspierających prowadzenie biznesu.

Portal firmoweewolucje.bzwbk.pl, zrealizowany dla banku przez Blue Media, to rozbudowany serwis pełniący rolę informacyjnego i usługowego hubu dla małych i średnich przedsiębiorstw.

– Serwis zapewnia przedsiębiorcom profesjonalną pomoc w prowadzeniu i rozwijaniu ich działalności oraz umożliwia im kontakt z najlepszymi partnerami w biznesie – mówi Natalia Strzeżewska z Blue Media. – Klient otrzymujący takie fachowe wsparcie dostrzega w banku partnera godnego zaufania, z którym warto utrzymywać relacje i silnie związać się z nim usługami na wielu płaszczyznach.

Projekt został zrealizowany w stosunkowo krótkim czasie – pierwsze koncepty wizualne powstawały pod koniec grudnia 2015 r., a na początku kwietnia 2016 r. nastąpiło wdrożenie produkcyjne. Mimo szybkiego tempa prac udało się wypełnić wszystkie, bardzo restrykcyjne wymagania banku, np. związane z bezpieczeństwem aplikacji, przy jednoczesnej konieczności utrzymania prostoty obsługi dla pracowników banku.

- Cel, jaki przyświecał nam przy budowie platformy, to stworzenie serwisu możliwie uniwersalnego, dla różnych użytkowników i różnych branż, ale jednocześnie użytecznego dla wszystkich – podkreśla Natalia Strzeżewska. Platforma Firmowe Ewolucje została przygotowana zgodnie z koncepcją Responsive Web Design, co znaczy, że jest dostępna na każdym urządzeniu z dostępem do internetu, niezależnie od wielkości jego ekranu.

Platforma Firmowe ewolucje oferuje pozafinansowe wsparcie dla firm, pozwalające zwiększać przychody i minimalizować koszty we wszystkich obszarach ważnych dla ich funkcjonowania. Zaproponowane rozwiązania obejmują: księgowość, prawo, marketing i wsparcie sprzedaży, HR, monitoring płatności i inne. W tych zakresach bank skupił się na narzędziach pozwalających przenosić firmę ze świata realnego do wirtualnego (digitalizacja) oraz wspierających ekspansję zagraniczną. Samo wsparcie będzie mieć formę licznych szkoleń rozwijających wiedzę i kompetencje małych i średnich przedsiębiorców oraz konkretnych usług Partnerów Firmowych Ewolucji. Na platformie będą także dostępne artykułu i materiały eksperckie. Klienci Banku Zachodniego WBK w ramach platformy mogą liczyć także na specjalne zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów banku, m.in. usługi prawne, księgowe, tłumaczeniowe lub związane z hostingiem stron internetowych.

Za pośrednictwem serwisu można wziąć udział w każdym z setek wydarzeń organizowanych przez Bank w ciągu roku, zarówno stacjonarnych jak i online. Między innymi można zgłosić akces do drugiej edycji programu „Firmowe ewolucje” – telewizyjnego show, którego uczestnicy to prawdziwi przedsiębiorcy, którzy szukają sposobów na poprawę funkcjonowania swojego biznesu. Pierwszą edycję obejrzało ponad 7 mln widzów, a wszystkie odcinki można obejrzeć w serwisie.

Informacja prasowa: Blue Media dla BZ WBK [.doc]

Informacja prasowa: Blue Media dla BZ WBK [.pdf]

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ